מורדי אוקנין: "כל יום במאסר היה כשנה שלמה - סיימנו עם טורקיה"

בקבוצת וואטסאפ סגורה של תיירות במדינה כתב כי הם "עייפים ותשושים" • והוסיף: "אתם וכל עם ישראל עטפתם אותנו באהבה, אין על המדינה שלנו"

נטלי ומורדי אוקנין כמה דקות לפני המעצר

נטלי ומורדי אוקנין חזרו אתמול (חמישי) לביתם שבמודיעין, לאחר שבוע וחצי בכלא הטורקי. עם שובם, כתב מורדי בקבוצת הוואטסאפ הסגורה של תיירות בטורקיה "איסטנבול אהובתי": "חברים, תודה לכם. אנחנו חזרה לארץ הקודש, אין על המדינה שלנו. אנחנו כרגע בסדר, עייפים, תשושים, כל יום במאסר כמו שנה מהחיים. אנחנו נתאושש ויהיה בסדר. אתם וכל עם ישראל עטפתם אותנו באהבה, לצערנו סיימנו את דרכנו בטורקיה. אתם תיהנו בשבילנו".

נטלי ומוטי אוקנין חזרו לביתם במודיעין, צילום: יוני ריקנר

כזכור, הפרשה החלה בשלישי שעבר, כאשר בני הזוג נעצרו בשל צילומים לכאורה של מעון נשיא טורקיה באיסטנבול ממגדל התקשורת בעיר. לאחר מכן, מורדי הועבר לכלא ברובע מאלטפה, שבצד האסיאתי של איסנטבול ואילו נטלי הועברה למעצר בכלא הנשים שנמצא בצד האירופי. ביום שישי בבוקר הוארך מעצרם ואילו אתמול אחה"צ אישר השופט הטורקי את שחרורם.

רה"מ בנט ושר החוץ לפיד בשיחה עם בני הזוג אוקנין, עומר מירון/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עם נשיא טורקיה ארדואן והודה לו על שחרור בני הזוג אקונין. גורם מדיני מסר ל"ישראל היום" כי המעורבות האישית של הנשיא הטורקי אפשרה את סיום הפרשה. עוד עולה כי מרגע שלשכת ארדואן הכירה את הפרשה ונתנה את האישור לסיים אותה, חלה התפנית החיובית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר