לאחר פרסום התחקיר במהדורה המרכזית: אמש (חמישי) הותר לפירסום כי ארנון גלעדי, המשנה לשעבר לראש עיריית תל אביב יפו ויושב ראש סיעת הליכוד בעיר, הוא הבכיר החשוד בתשלום לקטין בן 15 תמורת יחסי מין.

אמיר (שם בדוי) סיפר במהדורה כי לפני 13 שנים שילם לו גלעדי תמורת קיום יחסי מין, וכי לפני שלוש שנים ניסה לשדל אותו לזנות ונגע בו בניגוד לרצונו. אתמול הגיש אמיר תלונה נגד גלעדי על ניצול מיני, וכעת המקרה נמצא תחת אחריותה של משטרת ישראל. אמיר מלווה על ידי עורכת הדין ענת כהן מטעם פורום "קשת הצדק".

ארנון גלעדי,  המשנה לראש עיריית תל אביב (צילום: פלאש/90 )
ארנון גלעדי, חשוד בתשלום לקטין תמורת מין, ארכיון | צילום: פלאש/90

שלשום, לאחר שידור התחקיר, הגיש גלעדי תלונה במשטרה נגד אותו צעיר בטענה לסחיטה באיומים ופגיעה מינית. כלומר, כעת שתי התלונות יחקרו במקביל. מעורכת הדין כהן המייצגת את אמיר נמסר כי הגשת התלונה של גלעדי מהווה ניסיון לתביעת השתקה.

מעורך הדין שרון נהרי, פרקליטו של ארנון גלעדי, נמסר: "גלעדי מכחיש מפגש עם קטינים. בסרטון הוידיאו שהוצג ובו הוא השתמש כדי לסחוט את מרשי, אין כל עבירה פלילית שכן מדובר בבגיר. לאחר הפגישה בשיחות שהקליט מרשי והן הועברו למשטרה, עולה כי בוצעו עבירות פליליות, של סחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות שהוא ביצע נגד מרשי ואשר הוגשה על כך תלונה במשטרה. גלעדי נפגש עמו מתוך כוונה לגלות אמפתיה, אולם בשיחות קודמות, גלעדי הכחיש שהינו מזהה אותו מלפני 13 שנים כקטין".