צפו: כוכבים מתגייסים למען מניעת התעללות בילדים

כוכבי הילדים והנוער לקחו פסק זמן ממופעי חנוכה על מנת לצלם קליפ ולהקליט שיר שנכתב במיוחד, במטרה להעלות את המודעות לפיקוח על מסגרות לגיל הרך

חני נחמיאס בהקלטות השיר, צילום: הילה אייזינגר

מקרי האלימות הקשים בילדים ובילדות גרם להתגייסותם של כוכבי ילדים ונוער לעידוד השיח בנושא, ולרגל יום הילד הבינלאומי שיצוין ביום שבת הקרוב, משיקה עמותת "דור איתן לקידום הגיל הרך" שיר וקליפ חדש בשם "ילדים של החיים" - שמטרתו להעלות את המודעות למצבם של ילדים בגיל הרך בישראל של 2021, לחשיבות הפיקוח על מסגרות לגיל הרך ולמיגור מקרי ההתעללות והאלימות הקשים שמתגלים בגני הילדים מעת לעת.

את השיר העומד במרכזו של הפרויקט כתבו והלחינו כוכב הילדים גילי ורנר (גילי בא לבקר) והמפיק המוזיקלי גדי גולדמן. לביצוע התגייסו בהתנדבות אמני הילדים שלקחו הפסקה בין חזרות אינטנסיביות למופעי חנוכה הקרבים, והגיעו להקליט ולצלם את הקליפ לשיר. בין המשתתפים בפרויקט, ניתן למנות את חני נחמיאס, טל מוסרי, עודד פז, צחי נוי, הדוד חיים, גילי ורנר, רוני נדלר, יניב המגניב, אסף אשתר, קוגומלו ועוד רבים וטובים. 

טל מוסרי, שהשתתף בהקלטות ובצילומי הקליפ, אמר: "היינו ילדים, יש לנו אחריות כלפיהם. כולי תקווה שאת השיר הזה כולם ייהנו לשיר, תוך שהם זוכרים את האחריות שמוטלת עלינו - להגן על הילדים". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר