כוכבת "הישרדות" בווידוי קורע לב: "שלושת הילדים שלי נפטרו אחד אחרי השני"

לייה גיל שיתפה את חבריה ב"הישרדות VIP" בטרגדיה קשה וכואבת שחוותה • "תינוקת אחת נפטרה במהלך הניתוח, הילד השני אחרי שלושה שבועות והשלישי בגיל שנתיים וחצי"

וידוי כואב. גיל, צילום: רשת 13

המתמודדים ב"הישרדות" חווים אינספור קשיים ומהמורות. הם כועסים, בוכים ומתפייסים, אבל כל הדרמות שעל המסך לעיתים לא משתוות לדרמות ולמטעני הכאב שהמתמודדים נושאים עימם מחייהם האישיים.

צופי "הישרדות vip" נחשפו לווידוי מרסק מפיה של לייה גיל, שחוותה אובדן נוראי בחייה האישיים וחלקה אותו עם חבריה לאי ועם מאות אלפי הצופים של הריאליטי.

רשת 13

"איבדתי שלושה ילדים", פתחה גיל (45) בדמעות את הווידוי שובר הלב. "הם היו שלישייה שנולדו נורא מוקדם. את התינוקת לא ראיתי בכלל, היא מתה בלילה של הניתוח", סיפרה גיל. "הילד השני מת בערך אחרי שלושה שבועות, ואותו כבר הספקתי להכיר, הוא היה בפגייה. את הילד השלישי קבענו שאפילו לא נלך לבקר בפגייה כי זה נורא קשה לראות את התינוק שלך ושבוע אחרי זה עוד פעם יגידו לך שהתינוק מת..."

"...ואז עובר שבוע ועוד שבוע והתינוק לא מת, והלכתי לבקר את הילד. הוא היה בגודל של חצי קילו סוכר, בן אדם. לקחנו אותו הביתה. הוא תפקד כרגיל אבל היו לו הפסקות בנשימה", סיפרה על התינוק היחיד שהצליח לשרוד.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 13 (@survivor.israel)

"תמיד היו לו התקפים בימי שישי", הוסיפה. "לא יודעת למה. אני שונאת ימי שישי, כל פעם שמתקרב יום שישי, גם היום אחרי כל כך הרבה שנים, ישר זה מחזיר אותי לשם. את רואה ילד יושב על הכיסא, ופתאום את רואה את המבט הזה, כמו זכוכית. הוא היה ילד יפה תואר עם תלתלים לבנים, עיניים כחולות כמו הים, והוא היה מפסיק לנשום. זה היה מאוד קשה, עד שיום אחד, בגיל שנתיים וחצי, היה לו התקף והוא לא הצליח לצאת ממנו", סיפרה.

טרגדיה קשה. לייה גיל, צילום: אוהד קב

"זה קרה בבית", חשפה את גודל הטרגדיה. "ניסיתי לעשות לו החייאה, וזה לא קורה. בשנת 2001 הוא נפטר. היו יכולים להיות לי היום שלושה ילדים בני 19".

לגיל יש בת בכורה מנישואיה הראשונים ועוד שני בנים מנישואיה השלישיים. השלישייה באה לעולם במסגרת נישואיה השניים שהסתיימו בגירושים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר