1 צפייה בגלריה
"דאגו להיות קשובים לסביבתכם". פרץ
"דאגו להיות קשובים לסביבתכם". פרץ
"דאגו להיות קשובים לסביבתכם". פרץ
(לידור גולדברג)
אחרי שהגיש תלונה במשטרת ישראל בעקבות פרשת הפדופיליה שנחשפה לראשונה ב-ONE, אמש (רביעי) יו”ר איגוד הטניס, אבי פרץ, שיגר הודעה לחברים באיגוד בנוגע לפרשה.
“אלו ימים לא פשוטים עבור כל ענף הטניס”, כתב פרץ, “לצערנו, בחודש האחרון נאלצנו להתעסק עם הפרשה הרגישה והמדוברת. אנו מייחסים חשיבות גבוהה מאוד לנושא מוגנות בספורט. עליכם, כאגודות, לספק לכל שחקן ושחקנית, מאמן ומאמנת – סביבה מוגנת ובטוחה. אנא דאגו להפיץ ולהטמיע את הנושא ולהיות קשובים לסביבתם ולקורה בה. אנו, כאיגוד, לרשותכם ולעזרתכם 24/7”.
יו”ר האיגוד צירף את המכתב ששלחה הממונה על הטרדות מיניות בתחילת החודש, בו היא העבירה מסר כי ישנה אוזן קשבת לכל פנייה בנושא ואף פרסמה את קו הסיוע של המרכז לנפגעות תקיפה מינית. פרץ ציין בפני חברי האיגוד: “אני מצרף לכאן את המכתב שנשלח בתחילת החודש אליכם ואל כלל השחקנים באיגוד הטניס, בו מפורטים גורמי הקשר הרלוונטיים לכל מקרה שיקרה”.
כזכור, הפרשה התפוצצה אחרי שנחשף כי טניסאית קטינה טענה כי הוטרדה מינית על ידי מאמנה וכתבה בעדות מצמררת: “זה נושא קשה בשבילי, אבל החלטתי לשתף”. אחרי שפרץ הגיש תלונה במשטרה, החקירה בפרשה תעבור ממרחב ירקון למשטרת גבעתיים.