"העיניים שלי מתמלאות בדמעות": ונוס וויליאמס מתרגשת מוויל סמית ב"משפחה מנצחת"

הסרט על האחיות ונוס וסרינה וויליאמס ועל אביהן בכיכובו של ווית סמית הוא אחד המדוברים ביותר כרגע • "כל מי שעבד על הסרט הקדיש את עצמו כדי להביא את הסיפור שלנו בצורה אותנטית", מספרת ונוס

"משפחה מנצחת", צילום: AP

בסוף השבוע יעלה לאקרנים בבתי הקולנוע אחד הסרטים המדוברים ביותר לקראת עונת הטקסים הקרובה בהוליווד - "משפחה מנצחת", על האחיות הטניסאיות ונוס וסרינה וויליאמס, ובמיוחד על אביהן ריצ'רד, שאימן אותן במטרה ברורה להיות השחקניות המצטיינות ביותר בענף אי פעם.

את ריצ'רד וויליאמס מגלם בסרט וויל סמית, והעלילה מתמקדת בשנות ההתבגרות של שתי הספורטאיות כשהיו ילדות כישרוניות אך לא טניסאיות מקצועיות, במחצית הראשונה של שנות ה-90. עיקר הסיפור סביב האב והיעד המאוד מוגדר שלו מתחילת הדרך - הרצון שהשתיים יכבשו פסגות עולמיות, אבל בקצב שהוא יקבע ובתזמון שהוא יראה לנכון וללא פשרות, בסיוע טובי המומחים בענף.

"משפחה מנצחת" טריילר

סמית, שהוא גם מפיק ראשי בסרט, כבר קוצר שבחים מוקדמים בהוליווד על הופעתו, כולל מהאחיות וויליאמס, שלכל אחת מהן קרדיט של מפיקה שותפה בפרויקט.

ונוס וויליאמס (41) דורגה בשיאה כטניסאית הטובה בעולם, ולאורך הקריירה גרפה 19 תוארי גרנד סלאם - מהם חמש אליפויות בווימבלדון, וזכתה בארבע מדליות אולימפיות. סרינה וויליאמס (40) מוגדרת על ידי רבים כטניסאית הטובה בהיסטוריה, עם 23 תוארי גרנד סלאם (יותר מכל אישה אחרת בענף) וארבע מדליות זהב אולימפיות. ב-2015 היא נבחרה לספורטאית הטובה בעולם והפכה לאשת עסקים מצליחה בדירוג הספורטאים העשירים בעולם.

"ראיתי את הטריילר, קראתי את התסריט, ועדיין בכל פעם שאני צופה בסרט אני מתרגשת מחדש והעיניים שלי מתמלאות בדמעות", סיפרה ונוס וויליאמס במסיבת העיתונאים לקידום הסרט בלוס אנג'לס. "היה מדהים לראות את האווירה המשפחתית שנוצרה על סט הצילומים, ואפילו השחקניות הצעירות שגילמו את סרינה ואותי יצרו חיבור כמו של אחיות, כזה שהזכיר את הקשר בינינו. הן החזיקו ידיים בין סצנות והיו ממש מתוקות. אני מאוד גאה בהישגים של כולם. למען האמת, זאת הרגשה סוריאליסטית, כי כל השחקנים באמת הבינו את הדינמיקה המשפחתית שלנו באופן שבו כל אחד גילם את אחד מבני המשפחה. כל מי שעבד על הסרט הקדיש את עצמו כדי להביא את הסיפור שלנו בצורה אותנטית, בלי שזה ייראה מתוסרט או שבלוני, ואני רוצה להודות לכולם".

סרינה וויליאמס, שאחת התרומות החשובות שלה לסרט היתה כמובן גם בכך ששילבה בו את חברתה הקרובה ביונסה, שמבצעת את שיר הנושא לסרט ‪"Be Alive"‬ (מועמד פוטנציאלי לקטגוריית השיר המקורי בעונת הפרסים), סיפרה שהיא שותפה לתחושות של אחותה הגדולה.

"אין לי מילים שיוכלו לתאר את ההתרגשות כשראיתי את כל האנשים שעבדו על הסרט ועזרו להביא את סיפורו של אבינו ואת המסע שלו", חשפה, "אחותי ואני אמרנו לעצמנו בפליאה 'וואו, כל זה עבורנו? אנחנו באמת כאלה 'ביג דיל'?'. אז זה באמת סוריאליסטי. גם העובדה שוויל מגלם את אבא שלי וממש נכנס לדמות של ריצ'רד וויליאמס עוררה בי התרגשות גדולה. זהו סרט שנעשה לעילא ויצירה מעולה".

הראיון עם וויל סמית מחר בשישבת

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר