הבחירות להתאחדות הסטודנטים: היו"ר החדש - אלחנן פלהיימר

פלהיימר, בן 25 מהקריה האקדמית אונו, ישמש בתפקיד בשלוש השנים הקרובות • כפי שפורסם ב"ישראל היום", ההצבעה התקיימה על רקע הטענה להתערבות של מפלגת יש עתיד במרוץ

פלהיימר, צילום: ללא קרדיט

הנהגה חדשה להתאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית. לאחר מערכת בחירות סוערת, נבחר אלחנן פלהיימר לתפקיד יו"ר ההתאחדות. סגניתו תהיה שקד בנפשי, המזוהה עם יש עתיד.

הבחירות להתאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית נערכות אחת לשלוש שנים, לתפקידים יו"ר וסיו"ר. את בעלי התפקידים בחרו כ-40 יושבי ראש של אגודות סטודנטים מהמוסדות השונים. ההצבעה התבצעה בגלוי, על ידי היו"רים מכלל האגודות, כאשר ההצבעה נספרת באופן יחסי לכמות הסטודנטים הלומדים במוסד שאותו היו"ר מייצג/ת.

פלהיימר, בן 25 מפתח תקווה, הוא סטודנט לתואר שני במנהל עסקים בקריה האקדמית אונו ומכהן כיו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות במוסד האקדמי. מדובר באירוע נדיר שבו נבחר יושב ראש ממוסד אקדמי שאינו מתוקצב.

מי שקטפה את תפקיד סגנית יושב הראש היא שקד בנפשי, בת 25, מראשון לציון, סטודנטית למדעי המדינה במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט ויו"ר האגודה. עד לפני שבועיים היא הייתה סגנית יו"ר מטה הצעירים במפלגת יש עתיד. כפי שפורסם ב"ישראל היום", במהלך המרוץ האחרון ובניגוד לתקנון פעלו חברי כנסת של מפלגת יש עתיד על מנת שתיבחר – כך על פי יושבי ראש. אחד מחברי הכנסת אף אישר כי קיים שיחות בנושא.

מול אלחמן פלהיימר התמודדה ירדן בן צבי, סגן יו"ר ההתאחדות ויו"רית אגודת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת ת"א לשעבר. לתפקיד הסיו"ר התמודד מול בנפשי עידו ברוכשטיין, יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות במרכז האקדמי רופין. תוצאות הבחירות מהוות הפתעה משום שאף שפלהיימר התמודד בצוות עם ברוכשטיין ובן צבי עם בנפשי, ראשי האגודות החליטו אחרת ויצרו צוות חדש.

"לפנינו אתגרים רבים"

פלהיימר מסר: "אני מודה להנהגת הסטודנטים והסטודנטיות הארצית על האמונה, התמיכה והזכות הענקית שניתנה לי להוביל את ההתאחדות בשנים הקרובות. אני בטוח שיהיו לפנינו עוד אתגרים רבים - כחברה, כמדינה, כסטודנטים וסטודנטיות וכדור העתיד, אך מאמין שבעזרת עבודה משותפת נוכל לצלוח אותם. היום אנחנו חוגגים, ומחר ב-7 בבוקר מתחילים לעבוד למען הציבור הסטודנטיאלי".

לדברי בנפשי, "הערב הזה הוא של כל הסטודנטים והסטודנטיות בישראל. אני נחושה לעבוד קשה כדי לייצג נאמנה את הציבור הסטודנטיאלי, ולחבר את הארגון המדהים הזה לשטח. מבטיחה לעבוד מסביב לשעון עבורכם ועבורכן - הסטודנטים והסטודנטיות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר