1 צפייה בגלריה
שחקני ארגנטינה מודים לקהל בסיום
שחקני ארגנטינה מודים לקהל בסיום
שחקני ארגנטינה מודים לקהל בסיום
(רויטרס)
גם ליאו מסי יהיה שם. הלילה (בין שלישי לרביעי) הקלפים שיחקו לטובתה של נבחרת ארגנטינה, שלמרות 0:0 ביתי מול ברזיל, העפילה רשמית למונדיאל 2022 בקטאר בזכות יתר תוצאות הבית בדרום אמריקה.
האלביסלסטה, שנהנו מ-0:2 של אקוודור על צ’ילה בהמשך הלילה, המשיכו בשנה הנהדרת שלהם ואחרי שזכו בקופה – השלימו 27 משחקים ללא הפסד (מאז יולי 2019) ועמדו ביעד כאשר יחד עם ברזיל השלימו את ההעפלה לגביע העולם בעוד שנה. עוד לפני המשחק נרשם רגע מרגש, כאשר שחקני ארגנטינה הניפו שלט עם תמונה של סרחיו אגוארו ואיחלו לשלומו, כשהשחקן עצמו, שמתמודד עם בעיה בליבו וטרם ידוע מתי ישוב לשחק אם בכלל, שיתף את המחווה ברשתות החברתיות.
שוער ארגנטינה, אמיליאנו מרטינס, אמר: “אם מישהו היה מספר לי מה הולך לקרות ב-2021, לא הייתי מעלה על דעתי. אי אפשר להסביר את התחושות, יש לנו את השחקנים הטובים בעולם. יש לנו אמון מלא בסקאלוני ואנחנו איתו עד המוות, אנחנו תומכים בו בכל דבר שיעשה”. אגב, ארגנטינה השלימה 13 משחקים ללא הפסד במוקדמות והשוותה את השיא שלה שהחזיק מהתקופה בה אלחנדרו סאבלה עמד על הקווים. במשחק הבא יוכלו סקאלוני ונבחרתו להחזיק בשיא בבלעדיות.
למעשה, ארגנטינה לא העפילה ישירות בעקבות התיקו מול ברזיל, אלא שעה קלה לאחר מכן בזכות התוצאה של אקוודור כאמור. שחקני האלביסלסטה שמעו על החדשות הטובות במטוס, והגיבו בטירוף. צפו: