מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות המוצרים של ynet, בוחן בכל פעם מוצר אחר ונותן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: הליכון MAX550 של Vo2. מחיר: 5,350-5,089 שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
הליכון MAX550 של Vo2
הליכון MAX550 של Vo2
הליכון MAX550 של Vo2
(צילום: יח"צ)
חורף הוא זמן טוב לרצים כי נעים יותר, מצד שני גשם הוא זמן רע לרצים, כי רטוב יותר. הליכון מאפשר לך תמיד לרוץ בתנאים אופטימליים, ואם אתם כמוני ומשתעממים בריצה בטירוף, כיף לרוץ ולצפות בטלויזיה תוך כדי. ההליכון של Vo2 נועד להיות הליכון ברמה של חדר כושר, אצלכם בבית. בדקנו.
זהו הליכון עם שני אלמנטים - ריצה וריצה בשיפוע, כלומר בעלייה. לחצנים שולטים על המהירות ועל זווית השיפוע, כאשר ההליכון אשכרה עולה מעט כשמייצרים הזווית (בראש שלי חשבתי שפשוט המסלול ייעשה קשה יותר) ובכך מייצר זווית לריצה ומוסיף אלמנט קושי למי שחש שריצה קלה פשוט לא מספיקה למה שהוא צריך, וגם משפר עבודה על שרירים אחרים לגמרי. יש 15 דרגות שיפוע שונות. מה שכן, הזווית די עדינה, אז מי שמחפש לרוץ במעלה רחוב פילברט בסן פרנסיסקו, יתאכזב מעט.
כמו כל הליכון, יש פה חיווי של כמה מרחק כבר עשית, כמה קלוריות נשרפו וכמה זמן אתה על ההליכון. המספרים מוצגים בצורה ברורה מאוד מאוד על גבי מסך LCD גדול יחסית עם תאורה אחורית כחולה. יש גם אפשרויות לכוון את הפעילות שלך כך שתסתיים כשתגיע למרחק מסויים, כמות קלוריות, דופק וכדומה. בסך הכל יש חמש תוכניות עם שש דרגות קושי (זה 30 צורות שונות להתאמן, רק מזכיר את זה כי לקח לי רגע לחשב).
להליכון בולמי זעזועים מצויינים שמאפשרים ריצה רציפה שלא מכבידה על הרגל ולא יוצרת תחושה של דריכות שתיכף ישברו משהו (את כף הרגל או ההליכון). משטח הריצה עצמו הרגיש קצת חלק מדי בנקודה מסויימת, אבל לא באופן רציף, כך שאולי זה רק חלק אחד שבהליכון אצלי.

תופס מקום, אך מתקפל כשלא בשימוש

ההליכון רחב יחסית (53.5 סנטימטר), מה שמאפשר ריצה נוחה יותר ובלי חשש לאיזה צעד הצידה שיפיל אותך. מצד שני, זה אומר שהוא גדול ובהחלט תופס מקום בחדר השינה. מצד שלישי, בלחיצת כפתור קלה הוא מתקפל למין מעמד שתופס הרבה פחות מקום, לפחות על הרצפה.
2 צפייה בגלריה
הליכון MAX550 של Vo2
הליכון MAX550 של Vo2
גדול, אך מתקפל. הליכון MAX550 של Vo2
(צילום: יח"צ)
בנוסף לכפתורי הגברת המהירות וזוויות הצעידה הרגילים, יש אפשרות למהירויות ולזוויות מוכנות מראש, כך שלחיצה קלה מגבירה ל-4 או 8 קמ"ש, וכך גם בזוויות. להליכון כפתורי הפעלה, עצירה והגברת מהירות לא רק בלוח הקדמי, אלא גם במאחזי היד הצדדיים. הם נוחים לשימוש וממוקמים כך שלא לוחצים עליהם סתם בטעות. יש גם כפתור עצירת חירום המחובר לתפסן שמחברים לבגד. במקרה שעפתם בלי יכולת לעצור, התפסן ימשוך את מגן החירום והמכונה תיעצר. מאוד יעיל כשהילדים ביקשו לנסות המכונה. באותם מאחזים יש גם חיישנים המודדים דופק כאשר הידיים מונחות עליהם. הם עובדים טוב.
ההליכון מגיע עם חיבור לרמקולים פנימיים, כך שאפשר לשים הטלפון בחור ייעודי, לחבר הכבל ולשמוע מוזיקה בווליום מצווין. עם זאת, אין שום מקום בו אפשר לשים הטלפון ולצפות בו. ממש שקלתי לחבר מין מחזיק טלפון כמו באוטו.
בגדול, מדובר בהליכון טוב עם לוק ותחושה של הליכון חדר כושר. מצד שני, המחיר די גבוה ובשביל מחיר כזה ציפיתי לקצת יותר פינוקים (חיבור בלוטות' לטלפון, החוויה קולית של הפעילות שלך). חוץ מזה, כאמור, תצטרכו חדר די גדול בשבילו אז תקנו רק אם אתם מאלה שאשכרה ישתמשו. זה דבר די גדול בשביל לשמש כמתלה כביסה אחר כך.
הערה: המכשיר נבדק במשך כשבוע ועשויים להיות היבטים נוספים שלא עלו בבדיקה, בדגש על תקלות בשימוש לאורך זמן ועמידות המכשיר. בנוסף, הבדיקה נעשתה בדגש על המכשיר הסצפיפי וייתכנו אופציות זולות וטובות יותר בשוק בארץ או באתרים מחו"ל, אותן לא בחנו.