2 צפייה בגלריה
ליאו מסי, קיליאן אמבפה וניימאר
ליאו מסי, קיליאן אמבפה וניימאר
ליאו מסי, קיליאן אמבפה וניימאר
(האתר הרשמי של פ.ס.ז')
לפאריס סן ז’רמן היה קיץ פורה במיוחד. המועדון הצליח לשים את ידו על כמה שחקני רכש מסקרנים עוד לפני שהנחית את הפצצה עם צירופו של ליאו מסי. בקבוצה גם הצליחו למרות הכול להשאיר את קיליאן אמבפה לפחות לעוד עונה אחת, וברחבי צרפת מפרסמים את הסכומים האסטרונומיים שמשולמים בקבוצה מעיר האורות.
על פי הדיווחים, שכר השחקנים של פאריס עומד על 300 מיליון אירו, כשכמובן מסי מוביל את רשימת המרוויחים עם 41 מיליון אירו נטו בעונה (שיא מועדון). חברו הקרוב, ניימאר, מקבל 36.8 מיליון אירו לעונה כאשר אמבפה משלים את השלישייה עם שכר של 25 מיליון אירו. לגבי האחרון, לפי הפרסומים הוצע לו לקבל חוזה כמו של ניימאר על מנת שיחתום, אבל הוא כנראה רוצה רק לריאל מדריד.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
כפי שכבר פורסם בל’אקיפ עוד קודם, סרחיו ראמוס מקבל 6 מיליון אירו לעונה נטו. עוד ברשימה: מרקו וראטי ומרקיניוס הוותיקים שמקבלים שכר של 15 מיליון אירו לעונה, אנחל די מריה מקבל 14 מיליון אירו והשוערים דונארומה וקיילור נבאס מרוויחים 12 מיליון אירו, כמו גם פרנסל קימפמבה.
כמו כן, מאורו איקרדי מרוויח 11 מיליון אירו לעונה, בעוד ג’ורג’יניו ויינאלדום ואשרף חכימי שהגיעו הקיץ מקבלים משכורת שנתית של 9.8 מיליון. הקשרים לאנדרו פארדס ואנדר הררה מקבלים 8.6 מיליון אירו לעונה, ואילו ג’וליאן דרקסלר מרוויח 7.6 מיליון.