3 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(רויטרס)
צ’אבי הציג רשימה של נהלים חדשים עם הגעתו למשרת האימון בברצלונה – ולפחות עד עכשיו ניכר שהוא עומד בדבריו. אחרי שביטל ראיון טלוויזיוני לפיקה, המאמן החליט לקנוס הפעם את אוסמן דמבלה בעקבות איחור לאימון הבוקר של הקבוצה. למעשה, המועד האחרון להתייצב במתחם היה 8:30 והצרפתי לא הספיק להגיע בזמן, זאת כשהאימון עצמו מתחיל בשעה 10:00. כל השחקנים מתייצבים שעה וחצי לפני לפי ההנחיות של המאמן החדש.
שחקן הכנף הצרפתי, עליו הכריז צ’אבי כי הארכת החוזה שלו היא בראש סדרי העדיפויות, איחור בשלוש דקות למתחם האימונים של הקטלונים – והדבר הספיק כדי להטיל עליו קנס בגובה 100 אירו, בשל הנהלים שהציב צ’אבי. לעומתו, השחקן הראשון שהתייצב במתחם הבוקר היה אנסו פאטי.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי מוצג בברצלונה
צ'אבי מוצג בברצלונה
צ'אבי מוצג בברצלונה
(רויטרס)
בנוסף, בתקשורת הקטלונית מדווחים כי “סמואל אומטיטי הפתיע לטובה את צ’אבי וצוות האימון”. בפרסום צוין כי הבלם, שספג שורה של ביקורות על היכולת, זכה לתשואות מצד הצוות החדש על האימונים האחרונים שערך ובהם הפגין רצינות רבה.
נושא חידושי החוזה עלה על הפרק ומלבד דמבלה, עליו כאמור הכריז צ’אבי כי הוא בתוכניות שלו, בקטלוניה טוענים כי אחד נוסף שהיה בדרך החוצה עשוי לזכות בתפנית. ע”פ הדיווחים, צ’אבי אישר לחדש את חוזהו של סרג’י רוברטו, שיפוג בסיום העונה.
בתוך כך, בגרמניה מספרים כי צ’אבי ובארסה עובדים מאחורי הקלעים על חיזוק. קארים אדיימי, החלוץ המוכשר של זלצבורג (19) מעורר עניין רב מצד ענקיות היבשת וגם אצל הבלאוגרנה. לפי הדיווח, המאמן החדש מעוניין בשחקן הגרמני הצעיר והמסר הועבר לסוכן שלו והוא אף היה בברצלונה לפני מספר שבועות לשיחות עם המועדון. גם דורטמונד חזק בתמונה. כזכור, סוכנו של אדיימי נפגש לפי הדיווחים גם עם ראשי ריאל ואתלטיקו מדריד.
3 צפייה בגלריה
קארים אדיימי
קארים אדיימי
קארים אדיימי
(רויטרס)
את השחקנים הבאים שווה לכם להחתים