1 צפייה בגלריה
הסתבכה. דיאלו
הסתבכה. דיאלו
הסתבכה. דיאלו
(רויטרס)
פרשת תקיפתה של שחקנית קבוצת הנשים של פאריס סן ז’רמן, קיירה המראווי, ממשיכה להסעיר את צרפת כולה. הערב (חמישי) פורסם במדינה כי אמינטה דיאלו, חברתה של המראווי לקבוצה שחשודה בכך ששלחה רעולי פנים לפגוע בהמראווי, שוחררה ממעצר ולא הוגש נגדה כתב אישום.
דיאלו בת ה-26 נעצרה לתשאול כאמור בחשד לקשירת קשר לאירוע החמור בו רעולי פנים תקפו בצורה אכזרית את המראווי, כשעל פי החשדות המניע שלה היה המאבק על המקום בהרכב עם חברתה לקבוצה. מדובר בפגיעה קשה, שכן כזכור שני התוקפים, אותם טרם איתרה המשטרה, גררו את המראווי מרכב והכו אותה עם מוט ברזל.
האיש שתואר כמקורב לדיאלו הכלוא כעת בכלא בליון שוחרר גם הוא ממעצר, לאחר שנחשד תחילה בקשר שלו לאירועים. ב’לאק’יפ’ הצרפתי מדווחים כי לא הוגש כתב אישום נגד אף אחד מהשניים, למרות שהחקירה עדיין נמשכת.
מיד לאחר שחרורה של דיאלו, פ.ס.ז’ הוציאה הודעה רשמית מטעם המועדון בה נכתב: “המועדון נשאר לצד השחקניות על מנת לסייע להן להתגבר על החוויה הקשה ולהשיב את השלווה במהירות האפשרית. פ.ס.ז’ חוזרת על כך שתסייע לעשות צדק ולשפוך אור על האירועים. המועדון מודה לכולם על איפוק, כיבוד חזקת החפות ופרטיות הקבוצה”.