1 צפייה בגלריה
תיכון היובל הרצליה
תיכון היובל הרצליה
תיכון היובל הרצליה
(קרדיט: ארז עוזייר)
שלב הבתים כמעט מאחורינו ואנחנו מתקרבים לשלבים לרגעים החשובים ביותר של העונה בליגת התיכונים בכדורסל נערות. מחר (רביעי) יפגשו בשעה 13:00 (שידור ישיר בערוץ ONE) תיכון היובל הרצליה בניצוחו של איתן כספי ותיכון הדרים הוד השרון עם איל עמי על הקווים. השתיים נפגשו העונה במסגרת המחזור ה-3 בסיבוב הראשון של בית א' בליגת התיכונים בכדורסל המשחק נערך במגרשה של הוד השרון שניצחה 87:63 את יריבתה למשחק הקרוב.
"למשחק הראשון בין הקבוצות הגענו אחרי אימונים פחות טובים עם סגל קצר, עיבנו את הסגל ועשינו אימונים טובים, אנחנו בתקופה טובה ונקווה שזה יתבטא על המגרש. המשחק הזה חשוב לנו מאוד כי רוצים להעפיל מהבית אל השלב הבא״, אמר איתן כספי לאחר התבוסה במשחק הקודם.
את תיכון היובל בהרצליה מובילה ליהי עזורי (לא רק הבת של) שחקנית ליגת העל באחד המועדונים הוותיקים בישראל, בנות הרצליה. על פי פרשנים רבים עזורי עומדת להיות אחת השחקניות המובילות בכדורסל הישראלי בשנים הקרובות.
מנגד, בצד של הוד השרון תהיה זאת שירה הלוי שתקבל את הזרקור, שאף נכללה הקיץ בסגל הרחב של נבחרת הנערות של ישראל. הלוי צפויה להיות מובילת הכדור והמסיימת של ההתקפות של הדרים במשחק הקרוב.