3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אורן בן חקון)
דוגמנית ישראלית מוכרת טענה כי בעלי בית”ר ירושלים, משה חוגג, ניסה לכפות את עצמו עליה, כך לפי חשיפה בלעדית של ברוך קרא הערב (ראשון) בחדשות 13. הסוכן שלה, שעמד בקשרים עסקיים עם חוגג, לא דיווח על המקרה, לא למשטרה ולא להוריה אף שהייתה בת 17.
דוגמנית מוכרת סיפרה לפני שנים ספורות לבעל סוכנות הדוגמנות שמייצג אותה - וכן לכמה ממקורביה בסמוך לאירוע עצמו, כי חוגג ניסה לכפות עצמו עליה. הדוגמנית סיפרה כי חוגג נכנס לחדר במלון שבו שהתה, ניסה לבצע בה אקט מיני והיא התנערה ממנו.
חוגג מצידו מכחיש את הטענה לחלוטין. לטענתו, כל מה שהתרחש באותו מלון בינו לבין הדוגמנית היה בהסכמה מלאה. לדבריו יש לו ראיות שתומכות בגרסתו, לרבות בדיקת פוליגרף שעשה באופן פרטי.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(רדאד ג'בארה)
על פי מידע ועדויות שהגיעו לידי חדשות 13, סוכן הדוגמניות לא רק שלא סיפר על האירוע לרשויות אכיפת החוק, אלא גם הסתיר את דבר המקרה מהוריה של הדוגמנית, וזאת על אף שהייתה אז תחת האפוטרופוסות המלאה שלהם. הדוגמנית עצמה לא התלוננה במשטרה על המקרה.
בין הסוכן לבין איש העסקים חוגג עמדו קשרים עסקיים, לפני ואחרי האירוע המדובר. הראיות שבידי חדשות 13 מוכיחות כי הסוכן זיהה באותה תקופה פוטנציאל עסקי משמעותי בקשר שלו עם חוגג, ואף דיבר על כך עם אנשים שעבדו איתו.
בחדשות 13 הכנו תחקיר מקיף ומעמיק על אודות הפרשה, על ההשתקה שלה, על הקשרים של חוגג עם הסוכן ועם דוגמניות נוספות שעבדו בסוכנות. סוכן הדוגמניות המדובר פנה אתמול בלילה לבית המשפט וקיבל במעמד צד אחד צו איסור פרסום על פרטים נוספים ומשמעותיים בפרשה, שבשלב זה מונע את פרסום התחקיר כולו.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אורן בן חקון)
משה חוגג מסר: “מעולם לא הטרדתי, תקפתי או כפיתי עצמי על אף אישה, ובהכרח הטענות שהועלו אינן נכונות. עצם הטענה מקוממת שכן אין דבר מתועב יותר בעיניי מלכפות קשר על אישה. בדיקת פוליגרף שעברתי מרצוני מוכיחה זאת מעל לכל ספק. בידי גם ראיות ברורות נוספות המוכיחות את גרסתי, אך מטעמי צנעת הפרט לא חשפתי אותן לתקשורת”.
עוד הוסיף חוגג: “תזמון הפרסום לא מקרי. בשנים האחרונות אני נתון למסע הכפשות וסיפורי בדים מגורמים אינטרסנטים. לאחרונה מסר לי אדם המנסה לסחוט ממני כספים מזה זמן, שאם לא אשלם לו ארבעה וחצי מיליון דולר כדמי סחיטה יתפרסמו טענות אלו ממש. סירבתי כי אין לי מה להסתיר. בכוונתי להמשיך ולהילחם על שמי הטוב. אני מצר על הסבל הרב שנגרם, ללא כל הצדקה, למשפחתי ומכריי ממסע הרדיפה בו אני נתון”.