שתף קטע נבחר

דרא"פ: שלושה עיתונאים נשדדו בחדר המלון

שודדים פרצו לבית המלון המבודד ויצאו עם מחשבים ניידים, מצלמות, דרכונים ופלאפונים, חשוד כבר נתפס. הקורבן: "כשהצמידו אקדח לחזה שלי, חשבתי שאני הולך למות"

בטוח בדרום אפריקה? לא בטוח שבטוח. שלושה עיתונאים המלווים את נבחרת פורטוגל נשדדו לפנות בוקר (ד') באיום באקדח בחדר המלון שלהם בדרא"פ.

 

השלושה - מהעיתונים מארקה, אקספרסו וגלובל נוטיסיאס - נשדדו באיזור השעה ארבע בבוקר כשהפושעים פרצו למלון המבודד שלהם, הממוקם כ-15 ק"מ ממחאליסברג. שלל השודדים כלל מחשבים ניידים, מצלמות, פלאפונים, דרכונים ואקרדיטציות של פיפ"א למשחקים. למרות זאת שאף אחד מהעיתונאים לא הותקף פיזית, אין לזלזל בטראומה שנגרמה להם.

 

"זה היה מפחיד. מדובר בשתיים-שלוש דקות בסך הכל, אבל זה נראה כמו שעות", סיפר אנטוניו סימואס, אחד הקורבנות. בסוף, כשהם כיסו אותי והצמידו אקדח לחזה שלי, חשבתי שאני עומד למות". סימואס המשיך וסיפר: "לפני שעזבו הם אמרו לי להישאר בשקט בחדר תוך שהם מכוונים אליי אקדח. נשארתי פה שעה וחצי בציפייה שאור היום יעלה".

 

מאוחר יותר דווח כי המשטרה עצרה את אחד החשודים, תוך התחקות אחר אחד הפלאפונים הגנובים. אין ספק שהאירוע יגביר את הפחד סביב סוגיית האבטחה, יומיים לפני פתיחת מונדיאל 2010.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: index open
שוד, אילוסטרציה
צילום: index open
מומלצים