3 צפייה בגלריה
יעקב שחר
יעקב שחר
יעקב שחר
(נעם מורנו)
בעלי מכבי חיפה יענקל’ה שחר יחגוג הערב (ראשון, 20:15) מול עירוני קריית שמונה את משחקו ה-1,000 כאיש החזק של הירוקים מהכרמל. לרגל המאורע יוצא הדופן, באתר הרשמי של מכבי חיפה ראיינו את שחר עם כמה שאלות פיקנטיות.
על המשחק הראשון כבעלים: “איך אפשר לא לזכור, היה משחק ראשון, כולנו התגנדרנו והבאנו את הנשים, זה היה בקריית אליעזר, משחק בית נגד מכבי פ”ת וחטפנו על הראש כמו שצריך. היה לי אורח, אריה זייף ז”ל ישב לצידי והוא אומר לי ‘יענק’לה, אין לכם הגנה’. הוא כל-כך צדק. הפסדנו כמדומני 5:2 וזו הייתה הפתיחה שלנו כבעלים של מכבי חיפה. אני מאוד מקווה שהמשחק ה-1,000 יהיה יותר טוב”.
המשחק שהוא לא ישכח: “היו הרבה משחקים טובים אבל ה-0:5 נגד מכבי ת”א בקריית אליעזר, אני חושב שזה היה המשחק שעד היום מרבים להזכיר אותו”.
יעקב שחר לקראת משחקו ה-1000
משחק שפחות ירצה לזכור: “משחק האליפות, שוב נגד מכבי ת”א בקריית אליעזר, שהקהל פרץ ואמיר רנד נפצע קשה. אני יכול לומר שמאוד לא אהבתי את ההתנהגות של הקהל והפריצה למגרש. החלטתי לא להישאר לחגיגות ואשתי שליוותה אותי, ירדנו ונסענו הביתה. בדרך איך שיצאנו מהאצטדיון שמענו ברדיו שיש פצועים ושהעבירו אותם לבי”ח רמב”ם ואז הפנינו את האוטו ונסענו לרמב”ם. קיבלנו דוח על הפצועים ורק אח”כ נסענו הביתה ולצערי החששות שהיו לגבי אחד הפצועים התממשו”.
3 צפייה בגלריה
יעקב שחר
יעקב שחר
יעקב שחר
(אחמד מוררה)
על הירידות הבודדות לחדר ההלבשה: “היו שני משחקים כאלה, מה שראוי לציון זה המשחק שלנו נגד בית”ר ירושלים. הייתה מחצית ראשונה מבישה, התוצאה הייתה 2:0 נגדנו, אבל ההופעה שלנו הייתה פשוט מבישה. ואז ירדתי במחצית לחדר ההלבשה ואמרתי שאני לא מוכן שימשיכו לבייש אותי, נתתי איזה דפיקה על השולחן, החבר’ה יצאו אחרת למגרש וניצחנו במשחק הזה 3:4”.
על התשוקה להמשיך להיות ביציע 1,000 משחקים: “זו שאלה שאני שואל את עצמי כל יום. אני חושב שהאהבה שלי לספורט, בכלל, אני אוהב לראות ספורט. אני פרפקציוניסט, אני לא אוהב שעושים טעויות, אז לפחות בכדורגל אני קצת מבין כי גם שיחקתי ואני מלווה את המשחק הזה כבר כל-כך הרבה שנים, אז אני יודע על מה אני כועס. כולם חושבים שאני כזה כעסן גם בחיים מחוץ לכדורגל אבל מתפלאים לראות שאני לא כזה. כשאני אפסיק להיות כזה אני אעזוב את הכדורגל”.
3 צפייה בגלריה
יעקב שחר
יעקב שחר
יעקב שחר
(עמרי שטיין)
מה אפשר לאחל לו: “קודם כל לנצח במשחק ה-1,000 ואח”כ להמשיך לנצח משחקים נוספים”.
בעניין אחר, הקבוצה התכנסה בשעות הצהריים בבית מלון שם היא עושה את הכנותיה האחרונות למשחק מול ק"ש. עומר אצילי שלא פתח מול סלביה פראג יפתח בחלק הקדמי יחד עם דולב חזיזה. השאלה הגדולה היא לגבי שיתופו של בוגדן פלאניץ', שעל פי כל ההערכות ישחק ובמהלך השבוע ימריא למולדתו כמו שאר הזרים. חוסה רודריגס פצוע וייעדר ואילו עופרי ארד צפוי לפתוח בהרכב. חזרתו של מוחמד אבו פאני מעודדת את ברק בכר שכן בדקות שבהן הוא שולב מול סלביה פראג הקשר הוכיח את יכולתו מהקו השני כמי שמחפש להכניס כדורי עומק לשאר השחקנים בחלק הקדמי.