4 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(ראובן שוורץ)
הפועל באר שבע הצליחה לסחוט הערב (שבת) נקודה במשחק הבית מול מ.ס אשדוד הודות לשער שוויון דרמטי של ניקיטה רוקאביצה בדקה ה-90, שקבע 1:1 במשחק בו מוליכת הטבלה ערב המחזור לא הציגה יכולת גבוהה.
בסיום המשחק אוהדי הפועל באר שבע קראו לעבר רוני לוי “תתפטר, תתפטר” והמאמן עצמו אמר אחרי המשחק: “נכנסנו למשחק פחות טוב מגול בקרן במצב נייח, רדפנו כל המשחק אחרי אשדוד שהיא קבוצה מאוד איכותית וטובה בהחזקת כדור, הם הלכו אחורה, מצאנו פרצות והגענו להזדמנויות לחזור למשחק. לקחנו סיכונים, שיחקנו עם הרבה שחקנים התקפיים, שני חלוצים ושתי כנפיים, זה יכול לגרום לנו להגיע למצבים שהגענו וגם להיות חשופים כמו שאני לא אוהב וזה מסוכן. לשמחתי הצלחנו להבקיע. לחבר’ה יש אופי גדול ובבית כשהקהל דחף את השחקנים זה נתן לנו הרבה כוחות לעשות תיקו ואחרי הסיטואציה התיקו היה חשוב”.
על החילופים במחצית: “חשבתי שנכון לאותו רגע לעשות את החילופים כדי לעורר משהו בחצי השני, אין בעיה עם השחקנים שיצאו, אנחנו מסתכלים עליהם לאורך תקופה ארוכה ולא מודדים אותם לפי משחק כזה או אחר”.
4 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(ראובן שוורץ)
על הקהל ותגובותיו כלפיו: “אני חושב שהקהל דחף את הקבוצה בצורה נהדרת גם ברגעים שהיה קשה מאוד והרגשתי שהם נתנו כוח ודחיפה. בסוף המשחק כל אחד יכול להביע את דעתו וזה מקובל. שכל אחד יעשה מה שהוא חושב, הם קונים כרטיס, כל אחד יכול לחשוב מה שהוא רוצה ולהביע דעתו, אני מקווה שניתן להם סיבות לשמוח, ליהנות ולתת להם לעודד את הקבוצה כל הזמן”.
חלוץ הפועל ב”ש איתי שכטר אמר בסיום: “היה חשוב לא להפסיד, ניקח את הדברים הטובים, לא היו הרבה, את הפחות טובים נתקן. נצא לפגרה, נתקן את מה שצריך כדי לחזור טובים יותר. אנחנו קבוצה כמעט חדשה לגמרי, יהיו ימים פחות טובים ודקות פחות טובות, התיקו היום יכול לתת לנו ביטחון קטן להמשך, לא להפסיד מתחילת העונה תשעה מחזורים מראה שיש פה קבוצה חזקה עם עוצמות, נכון שיש הרבה מה לשפר אבל הדרך ארוכה, נמשיך בצניעות, ראינו את הקהל דוחף אותנו”.
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם ניקיטה רוקאביצה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם ניקיטה רוקאביצה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם ניקיטה רוקאביצה
(ראובן שוורץ)
על הקריאות לעבר רוני לוי: “אני אמרתי כבר שאני פה בשביל לעשות הכל שב”ש תהיה קבוצה יותר טובה וחזקה, אני לא נכנס לקהל ורוצה שהקהל יעודד אותנו כקבוצה. ברוב שלבי המשחק הקהל דחף אותנו, בכל העולם קהל יכול להביע אכזבה על איבודי כדור או החמצה אבל עד הסוף הקהל דחף. יש פה דרך ארוכה, לא יכולים כל משחק שתהיה רכבת ההרים. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה , בצניעות, אני מאוד אוהב את המועדון ומחובר אליו, נעבוד קשה ונחזור מהפגרה חזקים”.
מן הצד השני מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר: “אין ספק שכל המרכיבים לניצחון חוץ היו פה, לא הגיעו אלינו לשער, ביטלנו אותם הגנתית, עשינו משחק הגנה יוצא מן הכלל, אני לא מאוכזב מאף אחד, גאה בשחקנים. הגענו לשלוש הזדמנויות מצוינות, עוז ומונטארי וכמובן ההחמצה של פיראס שעשה משחק מדהים ואני לא כועס עליו. מצד שני המצב הרגיל – מצב נייח, קשת לתוך הרחבה. בד”כ כשאנחנו מפסידים משחקים בדקות האלה אני מאוד מאוכזב, הפעם אני לא מצליח למצוא אכזבה כלפי השחקנים, פשוט יודע שזה ייקח יותר זמן ממה שחשבתי כי ניצחון פה היה מטיס אותנו קדימה. נארגן את השורות, נצא לחופשה של שלושה שבועות ונחזור יותר טובים”.
4 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(ראובן שוורץ)
על סדרת התוצאות המוצלחות מול הגדולות: “היה רשום על הסדרה הזאת 7 מ-9 כשהאופטימיים נתנו לנו 0 מ-9. אין ספק שנגד קבוצות שמשחקות כדורגל הכל יותר קל, אבל גם אנחנו השתפרנו בהבנת המשחק, עשינו משחק טקטי טוב, היינו צריכים לנצח ולצאת עם 3 נקודות, זה משאיר טעם חמצמץ בפה, כל השאר נותן תקווה לגבי העתיד, אנחנו אחלה קבוצה”.