גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #720535 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 720535        
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
30504 הודעות, 202 מדרגים, 356 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    14:11   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אוסטריה מגבילה לא-מחוסנים, בגרמניה שיא הנדבקים נשבר: ''עוד נגמור בסגר''.  

 
  
גרמניה דיווחה אתמול (יום ו') על שיא חדש במספר הנדבקים היומי שלה בנגיף הקורונה – יום שני ברציפות שבו היא מדווחת על שיא שכזה – ובכירים במדינה האירופית מזהירים כעת כי ללא פעולה מיידית לעצירת התפשטות הנגיף בקרב המוני גרמנים שמסרבים להתחסן, ייתכן שלא יהיה מנוס מהטלת סגר נוסף.


לפי רשויות הבריאות הגרמניות, בתוך 24 שעות אובחנו בגרמניה 37,120 נדבקים חדשים, הרבה יותר מהשיא שדווח יממה לפני כן, שעמד על 33,949 נדבקים.


אותו שיא שבר את השיא הקודם שנרשם לפני קרוב לשנה, ב-18 בדצמבר 2020, אז דווח על 33,777 נדבקים. בנוסף דיווחו הרשויות כי 154 חולי קורונה מתו, ובכך עלה מספר המתים הכולל בגרמניה ל-96,346.


בסוכנות הידיעות AP ציינו כי ייתכן שהנתונים שנספרו שלשום כוללים גם נתוני הדבקות שהדיווח עליהם התעכב במעט, ולפיכך ייתכן שהוא מעט מוגזם,
אך בכל מקרה הוא מעיד על הזינוק המדאיג במדינה בימים האחרונים – כמו בעוד מדינות באירופה, שמוקד התחלואה המרכזי שלה היה עד עתה במזרח היבשת,
אך כעת נראים סימנים להתפשטות גוברת של הנגיף גם במרכזה ובמערבה.


שיעורי התחלואה בגרמניה – 169.9 נדבקים על כל 100 אלף איש – עדיין נמוכים בהשוואה למדינות אחרות, אך במערכת הבריאות שם מודאגים מאוד מסימני ההתפשטות של מה שמכונה במדינה גל רביעי,
על רקע התקרבות החורף ועל רקע העובדה ששיעור ההדבקה בקרב ילדים מרקיע שחקים.

בעקבות הזינוק בתחלואה הזהירו אתמול כמה ראשי ממשלות במדינות המחוז שמהן מורכבת גרמניה כי בתי החולים במדינה מתמודדים כעת עם עומס גובר של חולים מאושפזים.


"אם יידרש לנו יותר מדי זמן עכשיו (לפעול), זה ייגמר בסגר כמו בשנה שעברה", הזהיר מנהיג מדינת המחוז סקסוניה, מיקל קרטשמר. מנהיג מדינת המחוז תורינגיה, בודו ראמלוב,אמר כי מדובר ב"עניין של ימים" עד אשר לא יהיו עוד מספיק מיטות אשפוז נמרץ בבתי החולים.

נכון ליום חמישי היו בגרמניה 2,503 מיטות פנויות ביחידות הטיפול הנמרץ, לעומת 3,100 מיטות פנויות בתחילת אוקטובר.


כמו במדינות במזרחה של אירופה, גם בגרמניה מייחסים את ההתפרצות הנוכחית להמונים שמסרבים להתחסן, אם כי בגרמניה שיעורי ההתחסנות גבוהים יחסית: עד עתה שני שלישים מכלל אוכלוסייתה קיבלו לפחות מנת חיסון אחת, אך ישנם הבדלים משמעותיים בשיעורי ההתחסנות בין אזורים שונים בתוך גרמניה.

לפי הרשויות, 16.2 מיליון גרמנים בני 12 ומעלה טרם התחסנו, כולל 3.2 מיליון בני 60 ויותר.


גם ההיענות לבוסטר בגרמניה אינה גבוהה במיוחד: רק כשני מיליון גרמנים קיבלו עד עתה את מנת הדחף של החיסון – הרבה פחות מהנתון שקיוו לו במערכת הבריאות.

בצל הנתונים המדאיגים, שרי הבריאות של ממשלות המחוז השונות התכנסו אתמול ואישרו באופן עקרוני את הרחבת מבצע חיסוני הבוסטר לכלל האוכלוסייה.

"בוסטרים אחרי חצי שנה צריכים להיות הכלל, לא החריג", אמר שר הבריאות הפדרלי של גרמניה, ינס שפאן.


חשש מנתוני התחלואה ותסכול מהיעדר היענות מספקת לחיסונים נשמעים כעת גם באוסטריה השכנה.

אמש הודיע הקנצלר החדש שלה, אלכסנדר שלנברג, כי ארצו תאסור כניסה של לא-מחוסנים לבתי קפה, מסעדות, מספרות ואף לבתי מלון ולכל אירוע שבו נוכחים יותר מ-25 בני אדם.


במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינס הוא הודיע כי לפני שהאיסור ייכנס לתוקף תהיה תקופת הסתגלות בת חודש, שבה גם מי שקיבל את מנת החיסון הראשונה, ועדיין לא מוגדר כמחוסן, יוכל להיכנס בכל זאת למתחמי הפנאי הללו – אך רק באמצעות תוצאה שלילית של בדיקת קורונה.


לאחר תקופת ההסתגלות הזו גם עם בדיקה אסור יהיה למחוסנים במנה ראשונה בלבד להיכנס למקומות אלו. לצד מחוסנים שקיבלו את כל המנות הנדרשות, גם אוסטרים שנדבקו בנגיף והחלימו יורשו להיכנס פנימה.

שיעורי ההדבקה באוסטריה עולים גם הם בהתמדה בימים האחרונים: אתמול דיווחו רשויות הבריאות בה על 9,388 נדבקים חדשים – קרוב מאוד לשיא של 9,586 שנרשם לפני כשנה, אז נכנסה המדינה לסגר השני שלה (מבין שלושה בסך הכול).

"ההתפתחות (של המגפה) היא מדהימה, ותפוסת המיטות ביחידות הטיפול הנמרץ עולה במהירות גדולה באופן משמעותי ממה שציפינו", אמר הקנצלר שלנברג, שנכנס לתפקידו רק בחודש שעבר בעקבות חשדות לשחיתות נגד קודמו בתפקיד, סבסטיאן קורץ.

המהלך החדש – אולי אחד מהמחמירים בעולם עד עתה – נועד כמובן לעודד את האוסטרים לגשת ולקבל את הזריקה: עד עתה רק כ-64% מהם קיבלו את כל מנות החיסון הנדרשות.


אמנם מדובר בנתון שאינו רחוק מהממוצע של האיחוד האירופי, אך הוא מהנמוכים ביותר במערב אירופה.

אוסטרים רבים מביעים הססנות לגבי קבלת חיסוני הקורונה, תופעה שאותה מעודדים פוליטיקאים מ"מפלגת החירות" מהימין הקיצוני – המפלגה השלישית בגודלה בפרלמנט בווינה.


ההכרזה אמש של הממשלה האוסטרית, שמובלת על ידי השמרנים, הגיעה יום אחד בלב אחרי צעד דומה שנקטו השלטונות המקומיים בבירה וינה – שאותם מובילים אנשי המפלגה הסוציאל-דמוקרטית מהשמאל.


בווינה שיעור התחלואה הוא אמנם הנמוך ביותר מבין תשעת המחוזות של אוסטריה, אולם שיעור המיטות התפוסות על ידי חולי קורונה ביחידות הטיפול הנמרץ שם הוא הגבוה ביותר מבין המחוזות השונים, ועומד על 20%.


גם בצרפת נשמעת כעת דאגה בקרב מומחי הבריאות, ואתמול נמסר כי הנשיא עמנואל מקרון צפוי לשאת ביום שלישי נאום מיוחד לאומה בנוגע למצב התחלואה – וגם לתהליך השיקום מהמשבר הכלכלי שהתלווה למגפה.

בצרפת מגמת העלייה בתחלואה נמשכת כבר חודש שלם, וכעת עומד ממוצע הנדבקים היומי שם על 6,200, לעומת 4,200 בתחילת אוקטובר.

"המגפה תופסת תאוצה באירופה, והיבשת הופכת למוקד המגפה", אמר דובר הממשלה בפריז גבריאל אטאל, שהכריז על הנאום הצפוי של מקרון.


כמו בגרמניה, גם בצרפת שוקלים כעת להרחיב את מבצע חיסוני הבוסטר לכלל האוכלוסייה, והגבלות מסוימות מוטלות מחדש על התושבים: ביום רביעי הודיעה הממשלה כי שוב תחול חובה לעטות מסכות בבתי ספר, ב-39 מחוזות שונים שבהם שיעורי התחלואה גבוהים.


ראש הממשלה הצרפתי ז'אן קסטקס הדגיש כי מצבה של המגפה בצרפת עדיין לא חמור מאוד: "זו לא התפוצצות, אבל זה דורש דריכות גבוהה מאוד. עכשיו זה לא הזמן להוריד את ההגנות שלנו".

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

רוסיה

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

במזרחה של היבשת המצב הוא כאמור חמור בהרבה: ברוסיה דיווחו אתמול רשויות הבריאות על עוד 1,192 חולי קורונה שמתו ביממה, מעט פחות מהשיא שנרשם שם מוקדם יותר השבוע, שעמד על 1,195 מתים ביממה.

עוד 40,735 נדבקים חדשים אובחנו ביום חמישי, גם כן מעט פחות משיא הנדבקים היומי שנרשם השבוע ועומד על 40,993.


ברוסיה נתוני ההתחסנות נמוכים באופן משמעותי, ועומדים לפי הרשויות על פחות מ-40% מתוך 146 מיליון תושבי המדינה.

רוסים רבים, ותושבי מדינות נוספות במזרח אירופה, מביעים חשש כבד מהתחסנות, ומומחים מעריכים כי הסיבה לכך קשורה לחוסר אמון בשלטונות שמקורו מימי המשטרים הקומוניסטיים ששלטו בעבר באזורים הללו.

רוסים רבים מביעים גם חוסר אמון בחיסונים המקומיים שפיתחה רוסיה, ובראשם ספוטניק V, ומעדיפים במקומם את החיסונים המערביים.

ההתפרצות שמסרבת לגווע ברוסיה הביאה את הנשיא ולדימיר פוטין להכריז על סגר חלקי, שבמסגרתו נדרשים מקומות העבודה להישאר סגורים ברחבי המדינה.

הסגר החלקי הזה צפוי להסתיים מחר, אך פוטין אפשר לרשויות במחוזות השונים להאריך אותו, וכמה מהן כבר הודיעו שהוא יוארך בשטחן עד לסוף השבוע הבא.


במוסקבה, שבה ההתפרצות הייתה החמורה מכול, החליטו להאריך את הסגר רק ביום אחד: ראש העיר טען כי המצב שם החל "להתייצב".

עם זאת, הגבלות מסוימות ימשיכו לחול על תושבי הבירה הרוסית: מבוגרים ימשיכו להיות בסגר, ועסקים יחויבו להעסיק לפחות 30% מכוח האדם שלהם מהבית.

גישה למוסדות כמו תיאטראות ומוזיאונים תוגבל, ורק למי שקיבל את כל מנות החסון הנדרשות, החלים מהנגיף או עבר בדיקת קורונה שתוצאתה שלילית יותר להיכנס אליהם.


רוסיה מדווחת באופן רשמי על 244,447 מקרי מוות מהנגיף, אולם מדובר רק במקרים שקשורים אליו באופן ישיר.


לפי שירות הסטטיסטיקה הפדרלי במדינה, מספר המתים במגפה גבוה באופן משמעותי: בדו"ח האחרון שפרסם השירות הזה צוין כי עד סוף ספטמבר נרשמו ברוסיה כ-462,000 מקרי תמותה שקשורים למגפה.


- - - - - - - - - - - - - - - - - -


ארה"ב

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

בינתיים, בארה"ב ממשיכים לחסן ילדים בני 5 עד 11, בעקבות האישור הסופי שניתן ביום שלישי למהלך מהמרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), לאחר שניתנה לכך המלצה ממנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).

מומחי ה-FDA, נזכיר, קבעו כי החיסון של פייזר בטוח עבור ילדים ויעיל מאוד במניעת הדבקות ותחלואה בקרבם.

ילדי ארה"ב מתחסנים: "רוצה לחבק ולשחק"


ביום רביעי, דקות לאחר שראש ה-CDC ד"ר מישל וולנסקי העניקה את הגושפנקה הסופית לחיסוני הילדים, החלו כמה מרפאות בארה"ב להזריק את המנות הראשונות.


אחת הילדות הראשונות שהתחסנו היא מקנזי אולסון בת ה-10, שהפשילה את שרוולה במרפאת ילדים בעיר דקאטור שבג'ורג'יה בזמן שאמה מתבוננת בה מקרוב.


"אני רואה את החברים שלי, אבל לא כמו שהייתי רוצה", סיפרה מקנזי אחרי הזריקה. "אני רוצה לחבק אותם ולשחק איתם משחקים שאנחנו לא יכולים בדרך כלל לשחק", הוסיפה – וציינה כי היא מייחלת גם לחזור לשחק מלחמת כריות עם חברותיה.


הממשל הפדרלי הבטיח שיהיו מספיק מנות חיסון עבור כל 28 מיליון הילדים בגילים 5 עד 11 בארה"ב, והן מחולקות במרפאות ילדים ובבתי חולים.


בתי ספר, בתי מרקחת ומתחמים נוספים מתכננים גם הם להתחיל בחיסון ילדים בימים הקרובים. רופאי ילדים מצפים כי לפחות בשלב הראשון תירשם היענות גבוהה, אך ברשויות הבריאות מזהירים כי ייתכן מאוד שבהמשך הקצב של המבצע יתחיל לקרטע.


סקר מטעם "קרן משפחת קייזר" שפורסם לאחרונה מצא כי כשני שלישים מכלל ההורים האמריקנים מעדיפים לכל הפחות לחכות עם החיסון לילדיהם, וחלקם השיבו בסקר שאין להם כל כוונה לאפשר זאת.

https://www.calcalist.co.il/world_news/article/r1m8saqwk



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  היו צריכים לבדוק את הגרפים בישראל לפני הזרקת הבוסטרים Reflektor 06.11.21 14:15 1
     2/3 קיבלו לפחות מנה אחת חלוץ שפוי 06.11.21 14:31 3
         אוסטריה התחילו לחסן בבוסטר ב 7 לאוקטובר. לא חיסנו הרבה, אבל כנראה זה מספיק בכדי לשנות את מגמת התחלואה Reflektor 06.11.21 14:37 5
     היכולת שלך להסיק מסקנות שגויות והפוכות מהמידע המוצג מעוררת השתאות. אי-גיון בשיא תפארתו.. פרופסור סנייפ 06.11.21 14:43 9
         לא נמאס לך לצטט בכירים למרות הכשלונות שוב ושוב? Reflektor 06.11.21 15:25 17
             ''החשיבה '' שלך היא לא מחוץ לקופסא -היא שגויה. היום ב 5 בבוקר הציפורים צייצו ואחרי 45 דק השמש עלתה פרופסור סנייפ 06.11.21 16:33 29
                 מה הקשר בין הדוגמא שלך למקרה? רק מוכיח את מה שאמרתי על הישארות בקופסה Reflektor 06.11.21 17:02 31
                     אתה מסרב להסתכל על המציאות- שורה תחתונה, האם מחוסנים חולים קשה ומתים פחות בהשוואה לקב הביקורת פרופסור סנייפ 06.11.21 17:54 56
                         להפך. המחשתי לך את ההבדל בין קורלציה לסיבתיות Reflektor 06.11.21 18:04 62
                             אתה מסרב להסתכל על המציאות- שורה תחתונה, האם מחוסנים חולים קשה ומתים פחות בהשוואה לקב הביקורת פרופסור סנייפ 06.11.21 18:10 67
                                 עם זה אני מסכים לגמריי, אבל זה לא קשור ולא סותר את מה שאמרתי על התחלואה Reflektor 06.11.21 20:11 76
  ואצלנו כולם מטיילים חופשי טריקלה 06.11.21 14:23 2
  כמה נזק הסרבנים גורמים בשדה קוצים 06.11.21 14:35 4
     הלא מחוסנים אשמים שמחוסנים נדבקים- היגיון של כת the_coon 06.11.21 15:06 11
         אני חייב להודות שזה די משעשע בשדה קוצים 06.11.21 17:08 32
             אני מחוסן אז התזה שלך שגויה. המיעוט זה מי שחושב שיש להתעלל בלא מחוסנים בשביל הרגשת עליונות.. (הכת) the_coon 06.11.21 17:23 41
                 לא בטוח בכלל שרק מיעוט בעד כפייה ובעד להתעלל בלא מחוסנים Reflektor 06.11.21 17:28 44
                 מה הקשר בין התזה שלי לסטטוס החיסוני שלך? בשדה קוצים 06.11.21 17:55 58
             קודם כל נאמר ''היגיון של כת'' ולא ''כת'' Reflektor 06.11.21 17:25 43
                 למזלנו, יש אותך ואת חבריך שתראו לנו את האור בשדה קוצים 06.11.21 17:59 60
                     כן כמו המעטים שטענו שאסור לעשות הקרנות בכדי לטפל בגזזת Reflektor 06.11.21 18:09 65
                         יותר מדי כשלים לוגיים ידידי מכפי שיש לי יכולת להסביר בשדה קוצים 06.11.21 18:11 68
                             שבוע טוב ידידי Reflektor 06.11.21 18:17 69
  אירופה לא רוצה ללמוד מישראל סנפר 06.11.21 14:37 6
     וטוב שכך. תשאירו את הפאשיזם והדיקטטורה של בנט בארץ. תודה. ובוא, המספרים של ישראל בגל הרביעי היו זוועה the_coon 06.11.21 15:12 12
         ''הדיקטטורה והפאשיזם'' באוסטריה הרבה יותר חמורים כבר עכשיו סנפר 06.11.21 15:26 18
             אני באוסטריה ברגע זה, אירופה לוקחת את ישראל כמודל לחיקוי במקום ללמוד מהטעויות.. the_coon 06.11.21 16:25 25
                 בישראל כמעט אף פעם לא היתה שום אכיפה נורמלית סנפר 06.11.21 16:29 28
                     בישראל יש הרבה יותר אכיפה מפה. אולי הישראלים פחות מקשיבים להנחיות אבל בקנסות ואכיפה ישראל מספר 1 the_coon 06.11.21 20:32 81
     הגרף של גרמניה ושל ישראל זו דוגמא מעולה כמה הבוסטרים מאיצים תחלואה Reflektor 06.11.21 15:52 23
         מתי סיימו לחסן בשתי מנות בישראל ומתי בגרמניה? סנפר 06.11.21 16:26 26
             לא סיימו. עדיין מחסנים בשתי המדינות Reflektor 06.11.21 17:17 37
                 ברור שלא סיימו עד המחוסן האחרון סנפר 06.11.21 17:54 57
         בוסטרים מגבירים תחלואה? בשדה קוצים 06.11.21 17:09 33
             מה מפתיע? רואים את זה בגרפים של כל המדינות Reflektor 06.11.21 17:12 34
                 שמע, באמת אין כבר מה לומר בשדה קוצים 06.11.21 18:02 61
         אין רגע דל. חיסון בוסטר מגביר תחלואה? אז איך תסביר שיעורי תחלואה ומוות עד פי 40 אצל לא מחוסנים, מול מחוסנים? סייר 06.11.21 17:18 38
             זה לא סותר Reflektor 06.11.21 17:51 53
                 מאחל לך הרבה בריאות, לגוף ולנפש. סייר 06.11.21 21:23 84
  מניפולציה תקשורתית מעניינת. מלמ 06.11.21 14:38 7
  רק עכשיו החיסון השני מתחיל לפוג באירופה... המקור 06.11.21 14:40 8
     גם יפוג השלישי הרביעי והחמישי אם יצליחו לחיות אחרי זה or10 06.11.21 15:15 13
  אותם מספרים כמו שנה שעברה חח אחלה חיסון. לכו תנרמלו the_coon 06.11.21 15:04 10
  גרמניה, אוסטריה, ישראל - בכולן אותם שלטונות זבל שקרנים. פייגלין קנון 06.11.21 15:20 14
     אנטומיה.... קווים לדמותה *facepalm* האחות 06.11.21 16:18 24
         ועוד איך מגיע למוח. cribriform plate פייגלין קנון 06.11.21 17:13 35
             כלומר לא רק החיסון מרעיל, פייגלין קנון 06.11.21 17:18 39
                 אתה מפיץ פה פייק ניוז ברמה הגבוהה ביותר בשדה קוצים 06.11.21 18:05 63
             לא נורא אם ''מחדיר קצת רעל'', כי זה הרבה פחות מהרעל שאתה מחדיר כאן, בכתיבתך בפורום. סייר 06.11.21 17:22 40
                 נסה לתת לי סיבה אחת מדוע עלי לשקר. פייגלין קנון 06.11.21 17:25 42
                     תן לי הוכחה אחת שהמטוש מורעל... הוכחה מדעית בבקשה! האחות 06.11.21 17:30 46
                         את רוצה הוכחה? אולי את גם רוצה את הירח? פייגלין קנון 06.11.21 17:41 49
                             אז בעצם אתה טוען טענה בלי שום הוכחה??? האחות 06.11.21 17:44 50
                                 עזבי, כבר מאוחר. מחר הוא צריך לקום לביה''ס היסודי . סייר 06.11.21 21:28 86
                             רפואה שלמה חלוץ שפוי 06.11.21 19:29 74
                     מהו החומר המרעיל במטוש? מה שמו? אילו מולקולות מזיקות לדעתך חודרות לתאי המוח? אודה לך אם תשיב בכנות. פויקה 06.11.21 17:39 48
                         בכנות? ידידי, אין לי זמן וכוח לחפש עכשיו בדיוק את הפרטים הספציפיים שאתה מבקש. פייגלין קנון 06.11.21 17:49 52
                         תקרא את 49 ותחסוך לך את השאלות.... האחות 06.11.21 18:08 64
                             מטימטום ישחרר רק המוות חלוץ שפוי 06.11.21 19:30 75
                                 זה לא טימטום, זו נפילה לשטיפת מוח של מתנגדי חיסונים... האחות 06.11.21 20:12 77
                                     זה טימטום לגמרי חלוץ שפוי 06.11.21 20:35 82
                     אני חייב להתוודות: אני לא פסיכיאטר, ולכן איני יכול להסביר את התנהגותך. סייר 06.11.21 21:27 85
             המטוש לא פוגע בעצם .... האחות 06.11.21 17:30 45
                 מדוייק human 2021 06.11.21 19:12 72
             פויקה, בשבילך (ובשביל האחרים): פייגלין קנון 06.11.21 18:28 70
                 נבדקתי במטוש human 2021 06.11.21 19:14 73
  מקווה שילמדו מסקנדינביה ולא מישראל. טירוף הסגרים והתו הירוק רק מחריף בעיות ומוסיף בעיות חדשות תשבץ 06.11.21 15:21 15
  בדרך אלינו? סתם אחת 06.11.21 15:24 16
     כבר לא. אנו עם מנה שלישית. הם עדיין מתלבטים. הגל שלהם זה מה שהיה אצלנו לפני הבוסטר. פלדל 06.11.21 17:53 55
  גם יוון, רוסיה בשיאים חדשים וגם פורטוגל המחוסנת(מאוד) התחילה שוב עליה. מוקדש לכל הטמבלים שאמרו שאין קשר לבוסטר Dark Blue 06.11.21 15:32 19
  סופם של כוחות השעבוד והשקר ליפול Law 06.11.21 15:39 20
  טפשות ואלטרואיזם גם יחד. galt 06.11.21 15:42 21
  ״הפתעה״ HellZone 06.11.21 15:48 22
     סתם סרטון אידיוטי של סרבני חיסון. להגיד שהחיסונים לצעירים הם הסיבה לחוסר העלמות המגפה. נו באמת. פלדל 06.11.21 17:51 54
         אתה יודע מי האישים בסרטון ? HellZone 06.11.21 19:06 71
             ככה זה כשמאשימים את ממציא החיסון בהתנגדות לחיסונים oby 06.11.21 20:59 83
  מה עשינו שונה שאצלנו כרגע יש רגיעה? twito6 06.11.21 16:28 27
     חיסון שלישי. גיא_גיא 06.11.21 16:49 30
  כשפרץ נגיף ה''סארס'' (50% תמותה) העולם שרק באדישות, ואילו בקוביד (סביבות 1%) עוצרים את העולם. הגיוני...לא?! היטש 06.11.21 17:16 36
     גאון אתה פשוט. אולי יש קשר לכך שהיו רק כמה אלפי נדבקים בכל העולם ורק כמה מאות מתו Dark Blue 06.11.21 17:34 47
         אולי. אתה מתבטא כאחד המאמין שהוא יודע על מה הוא מדבר... היטש 06.11.21 17:46 51
             השוואה בין SARS ל-COVID הכל_דבש 06.11.21 20:16 79
  תמונה לא נעימה מארצות שם אין מנת חיסון שלישית פלדל 06.11.21 17:59 59
     חחח מצחיק. לא רק שיש שם מנת חיסון שלישית, אלא רואים שהתחלואה החלה בדיוק כשהם התחילו עם השלישית Reflektor 06.11.21 20:14 78
  הגל הישראלי החמישי, כבר ממש מעבר לפינה. .. חד כתער 06.11.21 18:10 66
     וייעצר בחיסון הרביעי, ככה מנצחים, אחד שיודע 06.11.21 20:30 80
  רק 3% בגרמניה קיבלו מנת דחף ולשני חיסונים הם קוראים ''מחוסנים באופן מלא'' סנפר 06.11.21 23:52 87

   
   
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    14:15   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. היו צריכים לבדוק את הגרפים בישראל לפני הזרקת הבוסטרים  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לא נורא. בסוף ילמדו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
41785 הודעות, 190 מדרגים, 310 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    14:31   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. 2/3 קיבלו לפחות מנה אחת  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
כמה אתה חושב שקיבלו 3?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    14:37   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אוסטריה התחילו לחסן בבוסטר ב 7 לאוקטובר. לא חיסנו הרבה, אבל כנראה זה מספיק בכדי לשנות את מגמת התחלואה  
בתגובה להודעה מספר 3
 

מירידה לעליה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
4210 הודעות, 35 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    14:43   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. היכולת שלך להסיק מסקנות שגויות והפוכות מהמידע המוצג מעוררת השתאות. אי-גיון בשיא תפארתו..  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
או שפשוט החמצת את הציטוטים הבאים:
"ובכירים במדינה האירופית מזהירים כעת כי ללא פעולה מיידית לעצירת התפשטות הנגיף בקרב המוני גרמנים שמסרבים להתחסן, ייתכן שלא יהיה מנוס מהטלת סגר נוסף."
"כמו במדינות במזרחה של אירופה, גם בגרמניה מייחסים את ההתפרצות הנוכחית להמונים שמסרבים להתחסן, אם כי בגרמניה שיעורי ההתחסנות גבוהים יחסית: עד עתה שני שלישים מכלל אוכלוסייתה קיבלו לפחות מנת חיסון אחת, אך ישנם הבדלים משמעותיים בשיעורי ההתחסנות בין אזורים שונים בתוך גרמניה.

לפי הרשויות, 16.2 מיליון גרמנים בני 12 ומעלה טרם התחסנו, כולל 3.2 מיליון בני 60 ויותר.


גם ההיענות לבוסטר בגרמניה אינה גבוהה במיוחד: רק כשני מיליון גרמנים קיבלו עד עתה את מנת הדחף של החיסון – הרבה פחות מהנתון שקיוו לו במערכת הבריאות.

בצל הנתונים המדאיגים, שרי הבריאות של ממשלות המחוז השונות התכנסו אתמול ואישרו באופן עקרוני את הרחבת מבצע חיסוני הבוסטר לכלל האוכלוסייה"

"בוסטרים אחרי חצי שנה צריכים להיות הכלל, לא החריג", אמר שר הבריאות הפדרלי של גרמניה, ינס שפאן."


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:25   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. לא נמאס לך לצטט בכירים למרות הכשלונות שוב ושוב?  
בתגובה להודעה מספר 9
 

אני מעריך יותר חשיבה מחוץ לקופסה - על פי הגרפים בכל המדינות, ולא חזרה על טעויות של בכירים שמהנדסים לכולם את המחשבה כמו זומבים.

אחת השיטות לגלות האם לחיה יש IQ מעל 5, זה לבדוק האם היא חוזרת על טעות פעם נוספת, או האם היא לומדת מטעות של חברתה.
לדוגמא - כלב לא יגע בגדר חשמלית אם ראה את חברו מתחשמל שם.
לעומתו - תרנגולת או אוגר יגעו שוב ושוב בגדר - למרות התוצאות העגומות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
4210 הודעות, 35 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    16:33   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. ''החשיבה '' שלך היא לא מחוץ לקופסא -היא שגויה. היום ב 5 בבוקר הציפורים צייצו ואחרי 45 דק השמש עלתה  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
אתה תסיק מזה שציוץ הציפורים מעלה את השמש..ותתגאה בחשיבתך המקורית
לגבי הדוגמאות "החיות" שהבאת- רק תרנגולת בלי ראש לא תבין את תרומת החיסון להצלת חיי אדם..


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:02   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. מה הקשר בין הדוגמא שלך למקרה? רק מוכיח את מה שאמרתי על הישארות בקופסה  
בתגובה להודעה מספר 29
 

כי אתה לא מצליח לראות שמבצע הבוסטר היה לפני השינוי כיוון בגרמניה, אוסטריה, יוון וכו...

כל מי שעם חשיבה חופשית יראה את זה בקלות.
צר לי.

אגב - אם במדינות מסויימות הציפורים היו מצייצות מאוחר, ובחלק מוקדם, והשמש היתה זורחת בכל אחת מייד לאחר הציפורים - אז המסקנה היתה שהציפורים מביאות את השמש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
4210 הודעות, 35 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:54   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. אתה מסרב להסתכל על המציאות- שורה תחתונה, האם מחוסנים חולים קשה ומתים פחות בהשוואה לקב הביקורת  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 06.11.21 בשעה 18:08 בברכה, פרופסור סנייפ
 
של הלא מחוסנים(תודה שהתנדבתם לניסוי).כן הם כן. נקודה סוף. ציור גרפים שמתייחס רק לחלק מהתקופה הנבדקת לא ישנו את המציאות.
הסיפא שלך רק ממחיש שבאמת אינך מבין(או מסוגל לתפוס את ההבדל ) בין קורלציה לסיבתיות. ישנו מתאם בין שעת זריחת השמש לציוץ הציפורים,אך המסקנה שלך שעצם הציוץ גורם לזריחה היא שגויה..


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    18:04   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. להפך. המחשתי לך את ההבדל בין קורלציה לסיבתיות  
בתגובה להודעה מספר 56
 

בכלל עצם זה שאתה רומז שיש קורלציה בין מבצע חיסונים לעליה בתחלואה רק מראה לאיזו הזיה נכנסתם. כי אין סיבה לקורולציה כזאת, בטח ובטח אם מתחילים את המבצע בזמן ירידת הגל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
4210 הודעות, 35 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    18:10   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. אתה מסרב להסתכל על המציאות- שורה תחתונה, האם מחוסנים חולים קשה ומתים פחות בהשוואה לקב הביקורת  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  
של הלא מחוסנים(תודה שהתנדבתם לניסוי).כן הם כן. נקודה סוף. ציור גרפים שמתייחס רק לחלק מהתקופה הנבדקת לא ישנו את המציאות.


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    20:11   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. עם זה אני מסכים לגמריי, אבל זה לא קשור ולא סותר את מה שאמרתי על התחלואה  
בתגובה להודעה מספר 67
 

מרוב להיטות לסתור אותי אתה משנן סיסמאות שרואים בתיקשורת, ולא שם לב שאין קשר. משעשע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טריקלה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.9.19
858 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    14:23   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ואצלנו כולם מטיילים חופשי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל הכבוד לבנט ולממשלה שלו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשדה קוצים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
1546 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    14:35   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. כמה נזק הסרבנים גורמים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פשוט לא יאמן.


איני מקבל התראות על תגובות לצערי. אנא שלח/י בפרטי אם נראה שפספסתי להשיב לשאלה או כל דבר אחר. תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.21
2888 הודעות, 25 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:06   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. הלא מחוסנים אשמים שמחוסנים נדבקים- היגיון של כת  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשדה קוצים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
1546 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:08   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אני חייב להודות שזה די משעשע  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 06.11.21 בשעה 17:56 בברכה, בשדה קוצים
 
לראות מיעוט שבמיעוט קורא לרוב האוכלוסיה כת.
משעשע, אבל לא מפתיע.
מה שנקרא, אין מספיק מראות בעולם....


איני מקבל התראות על תגובות לצערי. אנא שלח/י בפרטי אם נראה שפספסתי להשיב לשאלה או כל דבר אחר. תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.21
2888 הודעות, 25 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:23   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. אני מחוסן אז התזה שלך שגויה. המיעוט זה מי שחושב שיש להתעלל בלא מחוסנים בשביל הרגשת עליונות.. (הכת)  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
כי ערך רפואי אין לזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:28   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. לא בטוח בכלל שרק מיעוט בעד כפייה ובעד להתעלל בלא מחוסנים  
בתגובה להודעה מספר 41
 

אבל זה לא אומר שאלו שנגד טועים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשדה קוצים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
1546 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:55   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. מה הקשר בין התזה שלי לסטטוס החיסוני שלך?  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
קרא שוב מה שכתבתי.

ואין ערך רפואי לחיסון? וואלה, כבר נגמרו המילים.


איני מקבל התראות על תגובות לצערי. אנא שלח/י בפרטי אם נראה שפספסתי להשיב לשאלה או כל דבר אחר. תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:25   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. קודם כל נאמר ''היגיון של כת'' ולא ''כת''  
בתגובה להודעה מספר 32
 

אבל אני מסכים שזה כבר הפך מ"כת" ל "דת".
זה כבר ממש תואם לעניין הרוב שאנשים גאים בזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשדה קוצים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
1546 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:59   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. למזלנו, יש אותך ואת חבריך שתראו לנו את האור  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
תהיו רועים לעדר, תפעילו חשיבה עצמאית בשבילנו הזומבים, ותסבו את תשומת ליבנו לקונספירציות העולמיות.
מה היינו עושים בלעדיכם, חושבים עצמאיים שכמותכם?


איני מקבל התראות על תגובות לצערי. אנא שלח/י בפרטי אם נראה שפספסתי להשיב לשאלה או כל דבר אחר. תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    18:09   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. כן כמו המעטים שטענו שאסור לעשות הקרנות בכדי לטפל בגזזת  
בתגובה להודעה מספר 60
 

אמרו שהם מכחישי מדע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשדה קוצים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
1546 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    18:11   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. יותר מדי כשלים לוגיים ידידי מכפי שיש לי יכולת להסביר  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  
העיקר הבריאות. שמור על עצמך ושבוע טוב.


איני מקבל התראות על תגובות לצערי. אנא שלח/י בפרטי אם נראה שפספסתי להשיב לשאלה או כל דבר אחר. תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    18:17   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. שבוע טוב ידידי  
בתגובה להודעה מספר 68
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
8611 הודעות, 61 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    14:37   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אירופה לא רוצה ללמוד מישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עדיין מתייחסים שם למי שקיבל שתי מנות לפני חצי שנה כאילו הוא מחוסן וזו התוצאה.





            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.21
2888 הודעות, 25 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:12   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. וטוב שכך. תשאירו את הפאשיזם והדיקטטורה של בנט בארץ. תודה. ובוא, המספרים של ישראל בגל הרביעי היו זוועה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
עדיף לא להתגאות בכישלון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
8611 הודעות, 61 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:26   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ''הדיקטטורה והפאשיזם'' באוסטריה הרבה יותר חמורים כבר עכשיו  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
שם מקפידים על מסכות ותו ירוק הרבה יותר מפה
וזה רק ילך ויחמיר עכשיו אם הם לא יתעשתו ויחסנו בחיסון שלישי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.21
2888 הודעות, 25 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    16:25   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אני באוסטריה ברגע זה, אירופה לוקחת את ישראל כמודל לחיקוי במקום ללמוד מהטעויות..  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
התו הירוק לא עצר את הגל הרביעי ואף החמיר אותו. ומערכת הרפואה פה לא קרובה אפילו למערכת בישראל זה אומר שהולכים לאכול אותה הרבה יותר חזק.. מחוסנים צריכים להבין כבר שהם לא מוגנים מלהדבק ולהדביק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
8611 הודעות, 61 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    16:29   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. בישראל כמעט אף פעם לא היתה שום אכיפה נורמלית  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
לא של התו הירוק ובטח ובטח לא של מסכות או התקהלות
אז ברור שזה לא מה שיעצור אצלנו את הגל.
רק החיסון וההחלמה של קבוצת הביקורת שלא רצתה להתחסן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.21
2888 הודעות, 25 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    20:32   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. בישראל יש הרבה יותר אכיפה מפה. אולי הישראלים פחות מקשיבים להנחיות אבל בקנסות ואכיפה ישראל מספר 1  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:52   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. הגרף של גרמניה ושל ישראל זו דוגמא מעולה כמה הבוסטרים מאיצים תחלואה  
בתגובה להודעה מספר 6
 

1) שתי המדינות נכנסו לגל באמצע יולי
2) ישראל החלה לחסן בבוסטרים בראשון באוגוסט את כולם (גרמניה רק את הקשישים עם בעיה חיסונית)
3) התחלואה בישראל עלתה לשמים, בזמן שבגרמניה היתה תחלואה כמעט זניחה.
4) התחלואה החלה לרדת קודם בגרמניה, ואחר כך בישראל
5) באמצע אוקטובר גרמניה הכפילה את קצב הזרקת הבוסטר, על פי https://ourworldindata.org
6) התחלואה בגרמניה חזרה לעלות ובצורה חזקה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
8611 הודעות, 61 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    16:26   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. מתי סיימו לחסן בשתי מנות בישראל ומתי בגרמניה?  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
פרט שולי שמסביר את כל הדיליי שלהם לעומתנו

סתם מעניין מה התיאוריה שלך שהחיסון הוא זה שמגביר את התחלואה, איך זה עובד?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:17   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. לא סיימו. עדיין מחסנים בשתי המדינות  
בתגובה להודעה מספר 26
 

לכן לא משם נובע ההבדל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
8611 הודעות, 61 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:54   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. ברור שלא סיימו עד המחוסן האחרון  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
הכוונה מתי סיימו לחסן את כל מי שרצה להתחסן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשדה קוצים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
1546 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:09   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. בוסטרים מגבירים תחלואה?  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
בחיי שאתה לא מפסיק להפתיע...


איני מקבל התראות על תגובות לצערי. אנא שלח/י בפרטי אם נראה שפספסתי להשיב לשאלה או כל דבר אחר. תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:12   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. מה מפתיע? רואים את זה בגרפים של כל המדינות  
בתגובה להודעה מספר 33
 

זה גם מסביר למה ישראל היתה מקום ראשון בעולם בתחלואה בשיא מבצע הבוסטר. מעל כל המדינות (מחוסנות ולא מחוסנות). כן - ישראל הקטנה שלנו.

ואגב זה תואם גם למחקרים האחרונים שמראים הגנה שלילית 14 יום לאחר הזריקה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשדה קוצים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
1546 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    18:02   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. שמע, באמת אין כבר מה לומר  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
זה עוד לא שמעתי - בוסטרים מגבירים תחלואה.
סבבה, חבר.
העיקר שתשמור על עצמך.


איני מקבל התראות על תגובות לצערי. אנא שלח/י בפרטי אם נראה שפספסתי להשיב לשאלה או כל דבר אחר. תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
16340 הודעות, 133 מדרגים, 240 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:18   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. אין רגע דל. חיסון בוסטר מגביר תחלואה? אז איך תסביר שיעורי תחלואה ומוות עד פי 40 אצל לא מחוסנים, מול מחוסנים?  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:51   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. זה לא סותר  
בתגובה להודעה מספר 38
 

בוא נתחיל בזה שלגבי תחלואה זה נכון רק מ שבועיים עד 4 חודשים מהחיסון. בשאר הזמן זה אימפקט הפוך, כאשר אלו שנדבקו בשבועיים הראשונים מוצאים מהסטטיסטיקה.

אבל יש כבר מחקרים שמראים את זה. מצחיק אותי לראות איך אתם נרעשים כאילו אמרו לכם שהשמש שוקעת במזרח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
16340 הודעות, 133 מדרגים, 240 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    21:23   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. מאחל לך הרבה בריאות, לגוף ולנפש.  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלמ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.21
1188 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    14:38   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מניפולציה תקשורתית מעניינת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מסקרים כל פעם היכן שיש גל- ככה משמרים את החרדות
האמירה החוזרת ונשנית של רוצים קירבה ואחרי חיסון זה יתאפשר- מסר שגוי שעוד יחזור כבומרנג



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המקור
חבר מתאריך 19.2.09
56836 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    14:40   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. רק עכשיו החיסון השני מתחיל לפוג באירופה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
or10 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.14
1423 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:15   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. גם יפוג השלישי הרביעי והחמישי אם יצליחו לחיות אחרי זה  
בתגובה להודעה מספר 8
 

חכו לינואר הקרוב
בהצלחה ..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.21
2888 הודעות, 25 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:04   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אותם מספרים כמו שנה שעברה חח אחלה חיסון. לכו תנרמלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פייזר עשו עלינו סיבוב. תסתכלו על המציאות בעיניים. סביר להניח שמזיק זה לא אבל מועיל.. זה כבר בטוח שלא ממש, לפחות לא מספיק מועיל בשביל כל ההגבלות שרק עושות יותר נזק מתועלת(תורמות להדבקה הלכה למעשה)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פייגלין קנון
חבר מתאריך 22.7.21
183 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:20   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. גרמניה, אוסטריה, ישראל - בכולן אותם שלטונות זבל שקרנים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מספיק שניקח משפט תמים אחד מכל הפרופגנדה שהנאום הזה מכיל, כדי לראות שאין מגיפה, אין כלום, יש רק שקר כדי להחזיק את האוכלוסיה בפניקה.

"שיעורי התחלואה בגרמניה – 169.9 נדבקים על כל 100 אלף איש" - הנה המשפט הזה שאמור להחדיר בנו תחושת שואה. אז חשבון פשוט מראה שעל כל 600 תושבים בגרמניה יש נדבק אחד בלבד (שגם אותו המנוולים מכנים "חולה". הם מדברים על "תחלואה" שזה אנשים שחולים אקטיבית, בעוד שהם מדווחים על הידבקות, שזה בד"כ ללא סימפטומים, כלומר אנשים בריאים). אז אצל אחד מכל 600 איש מוצאים איזה משהו חסר פשר במטוש (שמוחדר אל קרקעית המוח, שזה כשלעצמו מהווה פגיעה אלימה באנשים חסרי-אונים) ועל סמך הנתון הזה מרסקים את החיים לאוכלוסיה.

לפחות נירנברג זה בגרמניה, אז שם יתחילו את המשפטים נגד ממציאי ה"מגיפה" הנפשעים. אח"כ זה יהיה באוסטריה, ונקווה שגם בישראל יתקעו את הפושעים לכל החיים בבית הסוהר (כן, אלרועי היקרה ונחמן אש וכמובן ראשי הממשלה למיניהם, ביבי, שמיבי, בניטו ושאר הממסד הנפשע).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.15
14268 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    16:18   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. אנטומיה.... קווים לדמותה *facepalm*  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
" אז אצל אחד מכל 600 איש מוצאים איזה משהו חסר פשר במטוש (שמוחדר אל קרקעית המוח,"

מזל שיש את עצמות הגולגולת....




אם יש ספק, אין ספק.....


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פייגלין קנון
חבר מתאריך 22.7.21
183 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:13   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. ועוד איך מגיע למוח. cribriform plate  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  

המטוש מגיע ל cribriform plate, שזו עצם מחוררת כמו מסננת (מכאן שמה), עוביה מילימטרים ספורים, ודרכה עוברים סיבי חוש הריח מחלל האף ישירות למוח. המטוש נוגע שם, מסתובב, ואולי גם מחדיר קצת רעל...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פייגלין קנון
חבר מתאריך 22.7.21
183 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:18   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. כלומר לא רק החיסון מרעיל,  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
יתכן מאד שכבר המטוש מרעיל...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשדה קוצים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
1546 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    18:05   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. אתה מפיץ פה פייק ניוז ברמה הגבוהה ביותר  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  
לתשומת לב המנהלים.


איני מקבל התראות על תגובות לצערי. אנא שלח/י בפרטי אם נראה שפספסתי להשיב לשאלה או כל דבר אחר. תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
16340 הודעות, 133 מדרגים, 240 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:22   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. לא נורא אם ''מחדיר קצת רעל'', כי זה הרבה פחות מהרעל שאתה מחדיר כאן, בכתיבתך בפורום.  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
המוטיב החוזר אצל לא-מחוסנים לפני מותם מקורונה הוא "הטעו אותי כל המפזרים שקרים נגד החיסון".
הכוונה היא אליך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פייגלין קנון
חבר מתאריך 22.7.21
183 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:25   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. נסה לתת לי סיבה אחת מדוע עלי לשקר.  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
מה יוצא לי מזה שאני כותב נגד הקורונה-בלוף? איזה אינטרס יכול להיות לי כשאני כותב שהכל בבל"ת ??



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.15
14268 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:30   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. תן לי הוכחה אחת שהמטוש מורעל... הוכחה מדעית בבקשה!  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  


אם יש ספק, אין ספק.....


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פייגלין קנון
חבר מתאריך 22.7.21
183 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:41   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. את רוצה הוכחה? אולי את גם רוצה את הירח?  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
אין לי אפשרות לקבל מטוש של PCR. גם אין לי אפשרות לקבל בקבוקון של פייזר. אבל קראתי בהרבה מקומות מפי הרבה אנשים שיודעים - שיש שם חמרים מזיקים. שאם לא כן, מדוע מתעקשים לתקוע את המטוש עמוק, ולא מסתפקים ב-3 ס"מ לעומק האף, או מדוע לא מספיק לבדוק את הרוק שבפה (הרי אומרים שהוירוס ממש משתולל ואפילו חייבים מרחק בין האנשים, אז איך זה שלא מספיקה בדיקה של הרוק?)? לדעתי פשוט רוצים להגיע לעומק, לקירבה מידית למוח!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.15
14268 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:44   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. אז בעצם אתה טוען טענה בלי שום הוכחה???  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
ואתה מאמין למי ש"קראת את דבריו" בלי הוכחה???

ואתה מאמין לדברים שקראת שרוצים דגימת מוח בלי שעשית מעולם בדיקת מטוש???

פיווו איזה מזל ש"עשית" את המחקר שלך ועוד יותר מזל שדגמתי לא מעט אנשים לקורונה שאני יודעת שחירטטו אותך בבולשיט מתובל בקצת שקרים והפחדות....

בהצלחה ב"מחקר" שלך....


אם יש ספק, אין ספק.....


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
16340 הודעות, 133 מדרגים, 240 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    21:28   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. עזבי, כבר מאוחר. מחר הוא צריך לקום לביה''ס היסודי .  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
41785 הודעות, 190 מדרגים, 310 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    19:29   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. רפואה שלמה  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
פשוט ללא מילים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
1276 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:39   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. מהו החומר המרעיל במטוש? מה שמו? אילו מולקולות מזיקות לדעתך חודרות לתאי המוח? אודה לך אם תשיב בכנות.  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
שבוע טוב,

שאלה נוספת: אמנם כתבת "יתכן מאד" לעניין מטוש מרעיל, על בסיס מה הסקת זאת?


.read, read, read


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פייגלין קנון
חבר מתאריך 22.7.21
183 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:49   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. בכנות? ידידי, אין לי זמן וכוח לחפש עכשיו בדיוק את הפרטים הספציפיים שאתה מבקש.  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
אבל אתן לך ברצון רשימה של מאה סירטונים שמסבירים ומפרטים הכל. אם יש לך זמן וסבלנות - לך וקרא. לי אין כ"כ הרבה זמן. הנה כאן, ממש מוגש לפה:
https://sites.google.com/view/itistimetorisup/%D7%91%D7%99%D7%AA



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.15
14268 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    18:08   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. תקרא את 49 ותחסוך לך את השאלות....  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  


אם יש ספק, אין ספק.....


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
41785 הודעות, 190 מדרגים, 310 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    19:30   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. מטימטום ישחרר רק המוות  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.15
14268 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    20:12   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. זה לא טימטום, זו נפילה לשטיפת מוח של מתנגדי חיסונים...  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  
אני יודעת מאיפה התשובה שלו מגיעה, להבדיל ממנו אני גם יודעת על אילו חומרים הם מדברים ומי מפיצים את הפייק המטומטם הזה

רק חבל לי שאנשים נופלים מתום וחוסר ידע להפחדות ופייק


אם יש ספק, אין ספק.....


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
41785 הודעות, 190 מדרגים, 310 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    20:35   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. זה טימטום לגמרי  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  
והאבולציה עושה את שלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
16340 הודעות, 133 מדרגים, 240 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    21:27   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. אני חייב להתוודות: אני לא פסיכיאטר, ולכן איני יכול להסביר את התנהגותך.  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.15
14268 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:30   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. המטוש לא פוגע בעצם ....  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
אם הוא היה פוגע בה לפי התיאור שלך היית רואה דליפות csf מהמוח בכל אדם שנדגם במטוש.

העצם שאתה מדבר עליה היא עצם האתמואיד, חלק מעצמות הגולגולת והדבר היחיד שעובר דרכה אלו סיבי עצב ורצפטורים נוירונים שקשורים לחוש הריח ולכן מיקומם הוא בתקרת האף.


אם יש ספק, אין ספק.....


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
human 2021
חבר מתאריך 10.10.21
399 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    19:12   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. מדוייק  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
צודקת והסברת יפה, אבל לדעתי זה לא ירגיע אותו.
מדהים שאנשים חושבים שכל כך קל לחדור למוח , זה אחד האזורים הכי חשובים ולכן גם הכי מוגנים בגוף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פייגלין קנון
חבר מתאריך 22.7.21
183 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    18:28   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. פויקה, בשבילך (ובשביל האחרים):  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 06.11.21 בשעה 18:36 בברכה, פייגלין קנון
 
אינני מתכונן להיות הנביא המוכיח בשער, או המרטיר המקריב את עצמו למען האנושות. להתמודד תיקשורתית עם הכוחות האין-סופיים שהמציאו ומעודדים את הקורונה-בלוף זה ללא סיכוי לאדם מן הישוב. מי שידבר יותר מדי (ויותר מדי מקצועית) ימצא את עצמו בצרות (עד אפשרות של חיסול פיזי). אז כתבתי מה שכתבתי - מי שרוצה, שיקח לתשומת ליבו, ומי שאינו רוצה, שימשיך להאמין בבלוף, שימשיך לקבל חיסונים בלתי נגמרים ומטושים כל שני וחמישי. אני אישית נזהר מהמטושים וכמובן לא מתקרב לחיסונים נגד הקוביד. אני משאיר לכם את הקישור למעלה. מי שרוצה - שיתעמק, ומי שלא רוצה, שיהיה בריא. צ'או לכולם.

ועוד לא ענו לי, איזו סיבה יש לי לשקר? איזה אינטרס יכול להיות לי?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
human 2021
חבר מתאריך 10.10.21
399 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    19:14   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. נבדקתי במטוש  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
וכמוני עוד מאות מליונים. אנחנו עדיין פה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
78115 הודעות, 330 מדרגים, 629 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:21   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. מקווה שילמדו מסקנדינביה ולא מישראל. טירוף הסגרים והתו הירוק רק מחריף בעיות ומוסיף בעיות חדשות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שישקיעו מאמצים בשכנוע אוכלוסיה להתחסן ולא בכפייה, וכן העשרת הטיפולים הרפואיים בקו אספקת תרופות בנוסף לחיסונים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
12696 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:24   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. בדרך אלינו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלדל
חבר מתאריך 10.7.13
15038 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:53   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. כבר לא. אנו עם מנה שלישית. הם עדיין מתלבטים. הגל שלהם זה מה שהיה אצלנו לפני הבוסטר.  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dark Blue לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
12483 הודעות, 107 מדרגים, 155 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:32   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. גם יוון, רוסיה בשיאים חדשים וגם פורטוגל המחוסנת(מאוד) התחילה שוב עליה. מוקדש לכל הטמבלים שאמרו שאין קשר לבוסטר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ושבכל המדינות יש ירידה בלי קשר וישראל סתם נתנה בוסטר.
אז לא.. ברוסיה שיא השיאים, יותר מכפול משיאים קודמים.
כנ"ל בגרמניה ואוסטריה, שיאים חדשים.. וגם ביוון, ואפילו
בפורטוגל שהיא המדינה הכי מחוסנת(ללא בוסטר), החלה עליה
מחדש בימים האחרונים.


ישראל אחתה מדינות היחידות עם ירידה מובהקת, ונחשו מה
מיוחד בישראל?.. בוסטר.

אז זה לכל הטמבלים שצעקו פה לפני חודש-חודשיים שאין קשר לבוסטר
ושהירידה הנראית בעוד מדינות היא "ירידה טבעית" של הגל, ושראש
הקלבסה שלם סירב להבין שפשוט אירופה ברובה חיסנה(חיסון ראשון ושני)
יותר מאוחר מישראל ולכן רק בשבועות האחרונים החיסון שם החל להתפוגג,
והתוצאות מולנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
9649 הודעות, 78 מדרגים, 156 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:39   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. סופם של כוחות השעבוד והשקר ליפול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אף כוח ערמומי וחזק ככל שיהיה לא יצליח להחליף את הבורא, זה יקח זמן אבל הלאומים עוד יתעוררו מהשעבוד הגלובאלי שלקח בעלות על המדע ועל הבריאה כולה…


"Good man must not obey the laws too well"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
85264 הודעות, 304 מדרגים, 393 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:42   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. טפשות ואלטרואיזם גם יחד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

במקום להתחסן במהירות בפעם השלישית בחרו הגרמנים בהתפרצות מחודשת.. וגם במחשבה על "המסכנים" שטרם זכו אפילו למנה אחת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HellZone
חבר מתאריך 27.8.14
2019 הודעות, 21 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    15:48   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. ״הפתעה״  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בקרוב בישראל

אגב היה מדען שחזה במדויק את העתיד להתרחש בישראל
דשדוש במספרים סטגנציה ואז עלייה מחודשת

https://youtu.be/qP31cfD3YOY



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלדל
חבר מתאריך 10.7.13
15038 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:51   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. סתם סרטון אידיוטי של סרבני חיסון. להגיד שהחיסונים לצעירים הם הסיבה לחוסר העלמות המגפה. נו באמת.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HellZone
חבר מתאריך 27.8.14
2019 הודעות, 21 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    19:06   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. אתה יודע מי האישים בסרטון ?  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  
איך למען השם הגעת למסקנה שזה סרטון מתנגדי חיסונים 🤦🏼‍♂️



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
oby לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.15
10692 הודעות, 88 מדרגים, 172 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    20:59   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. ככה זה כשמאשימים את ממציא החיסון בהתנגדות לחיסונים  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  
ההיגיון הלך לפח


תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
twito6 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.13
4487 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    16:28   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. מה עשינו שונה שאצלנו כרגע יש רגיעה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיא_גיא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.11.17
6491 הודעות, 36 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    16:49   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. חיסון שלישי.  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
16171 הודעות, 90 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:16   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. כשפרץ נגיף ה''סארס'' (50% תמותה) העולם שרק באדישות, ואילו בקוביד (סביבות 1%) עוצרים את העולם. הגיוני...לא?!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dark Blue לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
12483 הודעות, 107 מדרגים, 155 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:34   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. גאון אתה פשוט. אולי יש קשר לכך שהיו רק כמה אלפי נדבקים בכל העולם ורק כמה מאות מתו  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
ושהוא היה מדבק רק אחרי הופעת תסמינים ושאם היה מתפשט אפילו באחוז אחד ממה שהקורונה מפושטת העולם בהחלט היה נעצר.

ואגב, אחוז התמותה היה 10 ולא 50.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
16171 הודעות, 90 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:46   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. אולי. אתה מתבטא כאחד המאמין שהוא יודע על מה הוא מדבר...  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הכל_דבש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.21
1140 הודעות, 8 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    20:16   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. השוואה בין SARS ל-COVID  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1876034121001003

כל הנתונים שהגולש DARK BLUE הביא מדיוקים:
1. אחוז המתים
2. מספר המקרים
3. מספר המאומתים

הטבלה הזאת מספרת את כל הסיפור

הגרף הזה מראה חלק מן ההבדל:



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלדל
חבר מתאריך 10.7.13
15038 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    17:59   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. תמונה לא נעימה מארצות שם אין מנת חיסון שלישית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
25129 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    20:14   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. חחח מצחיק. לא רק שיש שם מנת חיסון שלישית, אלא רואים שהתחלואה החלה בדיוק כשהם התחילו עם השלישית  
בתגובה להודעה מספר 59
 

בדיוק כמו ישראל. אין כאן קסמים. זה חוזר על עצמו בכל העולם

(לא כולל רוסיה שסובלת מגל תחלואה כמו כל האזור הגאוגרפי שלהם)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חד כתער
חבר מתאריך 5.2.08
11560 הודעות
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    18:10   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. הגל הישראלי החמישי, כבר ממש מעבר לפינה. ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד שיודע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.06
18021 הודעות, 189 מדרגים, 378 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    20:30   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. וייעצר בחיסון הרביעי, ככה מנצחים,  
בתגובה להודעה מספר 66
 


אחד שיודע


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
8611 הודעות, 61 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בכסלו תשפ''ב    23:52   06.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. רק 3% בגרמניה קיבלו מנת דחף ולשני חיסונים הם קוראים ''מחוסנים באופן מלא''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אחר כך מתפלאים שההדבקה שוברת שיאים





            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות