שבת מדממת בדרכים: שבעה הרוגים ביממה האחרונה

הלילה: חמישה פלשתינים נהרגו בכביש 60 ליד יצהר • הבוקר: הרוג נוסף בכביש 60 סמוך למיתר וחשד לפגע וברח בראשון לציון

זירת התאונה בראשון לציון, צילום: דוברות המשטרה

שרשרת של תאונות קטלניות: שבעה בני אדם נהרגו היום (שבת) בכבישים ברחבי הארץ.

בשעה 00:21 התקבל דיווח על תאונת דרכים בין שני כלי רכב פלשתיניים בכביש 60, בין צומת יצהר הקטנה ליצהר הגדולה. מותם של חמישה פצועים פלשתיניים נקבע במקום על ידי כוחות רפואה של מד"א וצה"ל.

גלי סופר ושרון שקד, פרמדיקיות מד"א, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. שלושה מנוסעי הרכבים בשנות ה-20 לחייהם שהיו מחוסרי הכרה וללא סימני חיים סבלו מפציעות קשות מאוד. לאחר בדיקות רפואית יחד עם רופא צבאי נקבע מותם. גבר ואישה נוספים שנפצעו באורח אנוש טופלו במקום, ולאחר ביצוע פעולות החייאה גם כן נקבע מותם".

בשעה 06:48 התקבל דיווח על רוכב אופניים שנפגע מרכב בשדרות נים בראשון לציון. הגבר פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים אסף הרופא במצב אנוש, ושם נקבע מותו. המשטרה חושדת כי מדובר בתאונת פגע וברח.

פרמדיק מד"א טל פוטרמן סיפר: "רוכב האופניים שכב על הכביש בסמוך לאופניים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

פרמדיק מד"א מדבר על תאונת הדרכים שבה נהרג רוכב אופניים בראשון לציון // צילום: דוברות מד"א

בשעה 07:12 התקבל דיווח על הולך רגל כבן 50 שנפגע מרכב בכביש 60 סמוך למיתר שבנגב. הוא סבל מחבלה רב-מערכתית, ובתום פעולות החייאה חובשים ופרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו. שוטרים שהגיעו למקום עיכבו את נהג הרכב החשוד.

לידור ניר שלום, פראמדיק מד"א, סיפר: "הפצוע שכב בשול הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה ומפגיעה רב מערכתית. ערכנו בדיקות רפואיות וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

כזכור, שני גברים נהרגו בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב סמוך ליישוב דריג'את אמש. שני רוכבי אופנוע נהרגו אתמול בתוך שעתיים בשתי תאונות שונות סמוך לבית אריה ולסכנין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר