1 צפייה בגלריה
שחקניות עמק חפר
שחקניות עמק חפר
שחקניות עמק חפר
(שחר גרוס)
המחזור הרביעי בליגת העל לנשים נערך אמש (חמישי) כשבמוקד, בנות מכי עמק חפר רשמו 3:4 מהנה בחוץ על בנות נתניה, בדרבי של אזור השרון. גם מ.ס קריית גת הבקיעה ארבעה שערים, אך לה זה הלך הרבה יותר בקלות עם 0:4 על הפועל רעננה. בשני משחקים נוספים, אס”א תל אביב גברה 0:1 על מ.כ רמת השרון והפועל באר שבע והפועל מרמורק נפרדו ב-1:1.

בנות נתניה - מכבי בנות עמק חפר 4:3

האורחות שמרו על מאזן נקי מהפסדים אחרי ארבעה משחקים והן במקום השני בטבלה עם 10 נקודות, אחרי הדרמה הגדולה מול הנתנייתיות, שמצידן נותרו עם המחמאות, אבל גם עם 0 נקודות בחלק התחתון. ליבי זליקוביץ העלתה את עמק חפר ליתרון בדקה ה-22, אבל כעברו דקה נתניה איזנה מרגלי דמניאל לי. אן ברוקס (38) ויאוה סריבננקו (עצמי) השלימו מהפך מפתיע, אבל בדקה ה-66 החלה הדרמה. דימא אלרמחי צימקה ל-3:2, יתרון עליו שמרה המארחת עד הדקה ה-82, אז גבריאלה פלוגי איזנה. בדקה ה-90 הושלם המהפך מרגלי ג’קלין אוסאו, שנתנה לעמק חפר שלוש נקודות יקרות בצמרת.

אסא ת״א - מ.כ רמת השרון 0:1

הבנות מתל אביב העלו את מאזנן ל-9 נקודות והן צמודות לסגנית המוליכה, עמק חפר, במקום השלישי, אחרי שחלפו על פני כישרונות חדרה, להן משחק חסר. רמת השרון ירדה למקום השישי עם 4 נקודות ומדחק חסר גם כן. גם במשחק הזה התרחשה דרמה כשבדקה ה-89 שאקירה דנקן כבש את השער היחיד שהכריע את ההתמודדות.

הפועל ב״ש - הפועל מרמורק 1:1

הבנות מבירת הנגב העלו את מאזנן לחמש נקודות וקפצו למקום החמישי, האורחת מרחובות עם תיקו שני, אך עדיין ללא ניצחון. קווינטרו סאבדרה כבש ראשונה לזכות האורחת בדקה ה-23, שאניס פוסטר איזנה בדקה ה-75 וקבעה חלוקת נקודות.

מ.ס קרית גת - הפועל רעננה 0:4

המשחק החד צדדי של המחזור הסתיים בתבוסה כואבת לבנות מהשרון, שנותרו במקום האחרון עם 0 נקודות. המארחת, שנהנתה משערים של פליסיאנו גיאוונה (70,22) אפי פיס (13) וסנדרה פררה (24) שמרה על המקום הראשון עם 10 נקודות במאזנה.