"חלחלה בכל הגוף": הצופים נדהמו מהסיום של "להיות איתה"

אחרי ציפייה רבה הגיעה לסיומה סדרת הקומדיה הרומנטית המדוברת • כצפוי, הפרק האחרון בהחלט גרר תגובות רבות ברחבי הרשת • אזהרת ספוילרים

רותם סלע ב"להיות איתה", צילום: קשת 12

אחרי ציפייה מורטת עצבים, דיונים סוערים ברשת ושלל תיאוריות קונספירציה, אמש (רביעי) קיבלו צופי "להיות איתה" סוף-סוף את הקלוז'ר שחיכו לו, עם שידור הפרק האחרון בהחלט בסדרה.

לטובת מי שלא צפה, אנא הפסיקו לקרוא כשתגיעו לנקודה בסוף המשפט הזה. מי שכבר נחשף לסוף ויודע שדיסני זה בית ואהבת האמת ניצחה בסוף כשעמוס ונועה חזרו זה לזרועות זה - אתם בחברה טובה, יחד עם מאות גולשים שאצו לרשתות החברתיות לפני הפרק, במהלכו ולאחריו, ומילאו אותה בתגובות מכל הסוגים.

"להיות איתה" - הסוף. באדיבות קשת 12

"צפוי, בנאלי, משעמם, ידוע מראש", כתב גולש שפחות התחבר לתסריט והוסיף עקיצה שכוונה ישירות לאסי עזר, המוח והלב מאחורי הסדרה: "ואני בכלל מדבר על הקריירה של אסי עזר". גולשת אחרת לקחה ללב את התסריט והתקשתה להתגבר על קו העלילה: "מזעזעת אותי עצם המחשבה ששני האנשים האלה פאקינג נשואים עם ילדים", כתבה על אלוש (עמוס) וסלע (נועה). נהייתה לי חלחלה ותדהמה בכל הגוף. לא נתפס בשכל. גועל נפש בהתגלמותו. שחקנים לא שחקנים, יש גבול לכמה אפשר לרדת בשביל משחק. פשוט הלם. לא יודעת להסביר את זה. בושה וחרפה, זו דעתי".

"פרק מדהים", פרגן השחקן דין מירושניקוב. "זה לא מספיק לי. אני צריך שרותם ואביב יהיו ביחד במציאות", התבדח יוצא "האח הגדול", אחי נתן. "זה היה סוף מושלם", "אני עם צמרמורת", אסי עזר אתה גאון", "חובה עכשיו לעשות סרט" ו"למי אכפת מהעלילה. אביב אלוש. כל השאר זה רק רעשי רקע", הוסיפו גולשים אחרים.

על הביקורת שחזרה על עצמה על כך שמדובר בסוף ידוע, צפוי מראש ורווי קיטש, הגיבה גולשת: "כולם משחקים אותה פתאום 'צפוי צפוי'. זה מה שהייתם מתים לראות כל העונות, וזו ההוכחה שאהבה אמיתית מנצחת בסוף. אחלה מסר, ועכשיו אפשר לישון בשקט".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר