3 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(רדאד ג'בארה)
במשטרת פראג היו מופתעים מכמות האוהדים של מכבי חיפה שהגיעה מישראל ומכל העידוד שלהם עד כה כדי לתמוך בקבוצתם הערב (חמישי, 22:00) במשחק מול סלביה פראג במסגרת הקונפרנס ליג.
אנשי המשטרה המקומית שראו אמש כ-1,000 מהאוהדים מעודדים במשך כשעה ליד מלון הקבוצה אמרו לאנשי מכבי חיפה: "הרבה קבוצות בהרבה יותר גדולות הגיעו לכאן, אבל כזה דבר לא ראינו". היום מתכוונים האוהדים לערוך צעדה מיוחדת החל מהשעה 16:00 בהשתתפות אלפים מאוהדי הקבוצה, כאשר כ-3,500 מהם צפויים לצפות הערב במשחק הקבוצה.
אוהדי חיפה מטריפים את השחקנים
במישור המקצועי, המאמן ברק בכר צפוי לעשות רוטציה מסוימת בהרכב, כאשר המחשבה היא גם על יום ראשון ומשחק הליגה מול עירוני קריית שמונה. הירוקים סבלו מעומסים שהיו על שחקני הקבוצה בתקופה האחרונה, כאשר יש להם לא מעט שחקנים פצועים. מי שצפוי לפתוח הערב הוא החלוץ בן שהר. כפי שפרסמנו בשבוע האחרון, הוא יזם שיחה עם ברק בכר על מעמדו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה באימון
שחקני מכבי חיפה באימון
שחקני מכבי חיפה באימון
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
בהגנה צפוי המאמן לפתוח עם ג'וש כהן בשער, רז מאיר בצד ימין וסאן מנחם בצד שמאל, כאשר במרכז ההגנה ימשיך לשחק שון גולדברג. לצידו יפתחו רמי גרשון או בוגדן פלאניץ', הכול תלוי באיך האחרון יקום היום וירגיש. מוחמד אבו פאני אמור לשחק הערב לפחות מחצית. עלי מוחמד וחוסה רודריגס גם צפויים לפתוח, יחד עם צ'ירון שרי ועומר אצילי.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(איציק בלניצקי)