ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הקדיש את חייו ללימוד

טרגדיה: אברך אב ל-9 ילדים נפטר מהמחלה

מבני ברק מגיעה הידיעה המצערת על פטירתו של האברך הצעיר רבי שמואל אליהו בנדריהם זצ"ל, מחשובי הלומדים בכולל פוניבז'. נפטר לאחר שנים של סבל מהמחלה הקשה. הותיר אחריו 9 יתומים כשהגדול רק בן 15 והקטן בן חמישה חודשים

טרגדיה: אברך אב ל-9 ילדים נפטר מהמחלה
הרב בנדריהם זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים נפטר האברך הצעיר הרב הגאון רבי שמואל אליהו בנדריהם זצ"ל מחשובי אברכי כולל פוניבז' בבני ברק שהלך לעולמו לאחר המחלה הקשה והוא בן 38 בלבד.

לחצו כאן על מנת לסייע למשפחה בשעתה הקשה>>>

היה חולה במחלה האיומה והנוראה במשך שש שנים, תקופה מסוימת אף החלים בחסדי שמים, אך בשנה וחצי האחרונות החמיר מצבו, עד השבועיים האחרונים עוד למד כרגיל בכולל לשם היה מגיע במסירות של ממש ללמוד בכולל.

המנוח זצ"ל יליד תשמ"ג בצרפת לאביו ר' שלמה ולאמו מרת סוזן, אברך מאוד שקט ועדין שכל חייו היו חטיבה אחת של תורה ויראת שמים שהקדיש את כל חייו ללימוד התורה. אחד האברכים בכולל פוניבז' מספר ל'בחדרי חרדים': "כולם התפללו לרפואתו, היה מגיע לכולל במאמצים גדולים, מהרכב שהביא אותו עד הכניסה היה לוקח לו 20 דקות, אך הוא התאמץ בכל כוחו לשבת וללמוד". 

השאיר אחריו, את הוריו תושבי צרפת, רעייתו שתחי', ותשעה ילדים יתומים תלמידי תלמוד תורה תשב"ר בבני ברק, כשהילד הקטן תינוק בן חמישה חודשים והגדול בן 15.

מסע הלוויה הבוקר (שלישי) בשעה 9:30 מכולל פוניבז' בגבעת הישיבה בבני ברק, דרך ביתו ברחוב הרב לנדא 9 לבית החיים פוניבז' שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

לחצו כאן על מנת לסייע למשפחה בשעתה הקשה>>>

כולל פוניבז טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד