אוהדי ברצלונה לא יזכו לראות את קון אגוארו בתקופה הקרובה. הקבוצה הודיעה היום (שני) שהחלוץ הארגנטינאי ייעדר מהמגרשים לפחות בשלושת החודשים הקרובים.
אגוארו ביקש להתחלף שלשום (שבת) במהלך התיקו 1:1 עם אלאבס לאחר שחש כאבים בחזהו וסבל מקשיי נשימה. לאחר מכן הוא אושפז בבית החולים.
1 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
אגוארו יורד מהמגרש בשבת
(צילום: רויטרס)
לאחר מכן עבר אגוארו בדיקות וכעת ייאלץ לנוח בתקופה בה יעבור טיפולים ובדיקות קרדיולוגיות נוספות. רק בתום התהליך שיעבור תתקיים הערכה מחודשת בקרב הרופאים ואז יוחלט מתי הוא יוכל לשוב לשחק.
מדובר במכה קשה עבור אגוארו. הוא סיכם עוד בעונה שעברה על הצטרפותו לברצלונה אחרי שההנהלה עשתה זאת במטרה לגרום ללאו מסי להישאר. בסופו של דבר, לא רק שחברו לנבחרת ארגנטינה עזב לפריז סן ז'רמן, הוא גם סבל מפציעה ונאלץ להיעדר מתשעת המשחקים הראשונים של בארסה.
ליגה ספרדית, מחזור 12: אחרי הניצחון 0:1 על ברצלונה ולפני המפגש עם ריאל מדריד בשבת סיימה ראיו וייקאנו בתיקו 0:0 ביתי עם סלטה ויגו. גרנאדה השיגה שלוש נקודות חשובות בתחתית בזכות ניצחון 0:3 על לבאנטה בחוץ. חרמן סאנצ'ס (7), לואיס סוארס (38) ואנטוניו פוארטס (69) כבשו.
פרמייר ליג, מחזור עשירי: וולבס עלתה למקום השביעי לאחר שניצחה 1:2 את אברטון משערים של מקס קילמן (16) וראול חימנס (32). אלכס איובי צימק (66).
ליגה שנייה באיטליה, מחזור 11: יונתן כהן שולב כמחליף בדקה ה-64 בתיקו 1:1 הביתי של המוליכה פיזה עם אסקולי. בליגה הראשונה ניצחה בולוניה 0:2 את האחרונה קליארי משערים של לורנצו דה סילבסטרי (49) ומרקו ארנאוטוביץ' (96). האורחים איבדו את מרטין קאסרס שהורחק (90).