אין מילים: הבת של דרור קונטנטו לבשה שתי שמלות כלה לבת מצווה

מעצב האופנה חגג לבתו היחידה בת מצווה • כיאה למעמד, קונטנטו הוכיח שהסנדלר ממש לא הולך יחף, ותפר לה לא פחות משתי שמלות כלה נוצצות, ושני לוקים עבורו • ומה לבשו האורחות?

מזל טוב! קונטנטו עם בתו, צילום: אור גפן

מעצב האופנה דרור קונטנטו חגג אמש (ראשון) בת מצווה לבתו שילת. למסיבה הגדולה שנערכה בגן האירועים "גאיה" שבנס ציונה הגיעו מיטב מכוכבי הביצה, בהם גם החברים הקרובים מבית האח הגדול, לינור סביניק, אלמוג חדד, גל גברעם וזהבה בן. האורחים נהנו מהופעות של הזמרות נסרין וריקי בן ארי, כשעל החלק הקולינארי ניצח השף דויד גדג'.

למרות שלא היה קוד לבוש, לא מעט מכוכבות הביצה בחרו לבלוט בלוק מיקרו מיני קצר במיוחד ובגוון הטרנדי של העונה – כתום.

השמלה של כלת בת המצווה, צילום: אור גפן
ממש כמו כלה, צילום: אור גפן

קונטנטו תפר לכלת האירוע שתי שמלות לבנות. שמלה ראשונה ארוכה עם טול ארוך נשפך ושמלת מיני קצרה אותה לבשה בהמשך הערב לשלב הריקודים. הופעה כל כך מושקעת ומנצנצת, שהותירה אותנו עם השאלה - מה יעצב האבא כשהבת תתחתן?

קונטנטו והנקודות, צילום: אור גפן
השמלה השנייה, צילום: אור גפן

את הבגדים שלו, קונטנטו עיצב בעצמו. את האירוע החל בחליפה שחורה מנוקדת, ושאפו על המראה הייחודי והמושקע. בהמשך הערב עבר קונטנטו לחולצה מכופתרת לבנה בשילוב מכנסי פסים בגזרת אוברסייז, מראה נינוח ומנצח.

מירי רגב, צילום: אור גפן

מירי רגב לבשה שמלת מעטפת שעיצב דרור קונטנטו. תוספת נעלי עקב מנולו בלניק ותיק קלאץ' השלימו את הלוק.

זהבה בן, צילום: אור גפן

זהבה בן בחליפה בגוון קאמל מאוסף פרטי. הגוון יצר לוק חיוור והחולצה הייתה גדולה למידותיה. ראינו לוקים מוצלחים יותר של בן.

נטלי דדון, צילום: אור גפן

נטלי דדון בחולצה מכופתרת בגזרת אוברסייז של מותג ז'אקמוס, מגפיים של אליהו מדר ותיק קלאץ' של איב סן לורן. לוק טרנדי, אבל פחות התחברנו למראה.

גל גברעם, צילום: אור גפן

גל גברעם לבשה חולצה מהארון של דרור קונטנטו, ג'ינס של דיזל ונעליים של מותג D'ORO. החולצה הייתה גדולה ומוגזמת בכמה וכמה מידות. פחות התחברנו ללוק הלא מתאמץ.

לאה שנירר, צילום: אור גפן

לאה שנירר זוהרת בלבן בשמלה ובנעלים של דרור קונטנטו. אהבנו את הגזרה של השמלה ואת השיער האסוף בהתאמה מדויקת ומוצלחת.

גל מלכה, צילום: אור גפן

גל מלכה בחליפה מבריקה של זארה, נעליים של אלדו ותיק של מייקל קורס. החולצה לא התיישבה טוב, משהו בצורת הרכיסה והגזרה לא עבד.

אלמוג חדד, צילום: אור גפן

אלמוג חדד בשמלת מיני של דניאלה חג'ג' בגזרת און שולדר ותיק לואי ויטון. לוק משגע. הכפכפים השקופים של זארה הוסיפו עוד אלמנט של סקסיות למראה.

לינור סביניק, צילום: אור גפן

לינור סביניק בשמלת מיני שחורה בגזרת אוף שולדר ומפתח במותן של מותג סטפניה ונעלי עקב מזארה. לוק משוחזר שנלבש בעבר, ועם זאת הוא היה מוצלח.

בל אגם, צילום: אור גפן

בל אגם לבשה שמלת מיני של בר מרום בגזרת מיוחדת של שרוול אוף שולדר, תיק ולנטינו ותכשיטים של אפרת קסוטו. הבחירה בכפכפים של בלנסיאגה קלקלו מהטוטאל לוק שיכל להיות שיקי בנעלים אחרות.

נסרין בתחילת הערב לבשה שמלה פרחונית של זארה, שהתאימה יותר כשמלת קז'ואל למפגש עם חברות. בהמשך הערב היא החליפה לשמלת מיני בעיצובו של דרור קונטנטו - לוק מוצלח עם נוכחות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר