יום שלישי, 11.06.2024 שעה 11:50
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

קלינגר: אני והשיפוט סיימנו את היחסים, לא מדבר

מאמן הפועל ת"א טען שהשופט השפיע ב-3:0 לסכנין: "אתם ראיתם לבד" והוסיף: "הגענו למספיק מצבים". מימר: "אם יהיה בסכנין שקט, הקבוצה תגיע רחוק"

|
ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)
ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)

הפועל תל אביב ספגה הערב (ראשון) הפסד מאכזב מאוד מבחינתה שבוע בדיוק לפני הדרבי התל-אביבי, כשנכנעה 3:0 בביתה לבני סכנין, שהגיעה לבלומפילד ועם תצוגה נהדרת לקחה את שלוש הנקודות.

המאמן המפסיד ניר קלינגר אמר בסיום: “אין לי הרבה מה להגיד שיחכים את האנשים שצופים בנו. ניסינו הכל, ברור שזה יכול לקרות אחת לעשרה משחקים או ל-20 משחקים. עשינו הכל גם ב-0:0, גם ב-1:0, והגענו למספיק מצבים, לא רק בהתחלה אלא בכל המחצית הראשונה וגם בשנייה, אבל ברגע שלא הבקענו והימרנו על כל הקופה כי רצינו לחזור למשחק, להשוות ולנצח, נחשפנו בחמש הדקות האחרונות בטעויות טיפשיות. התוצאה באמת לא משקפת את מה שהיה במשחק”.

על חוסר החדות במחצית השנייה: “שיחקנו טוב מהצדדים, היו הרבה הכנסות כדור ולא סיימנו, כדורים הלכו על קו השער, בעיקר כשדוידה נכנס מצד שמאל ועשה פעולות טובות, גם מצד ימין, אבל הרגל המסיימת הייתה חלשה מאוד היום וזה היה בעוכרינו וזה גרם להפסד. אני לא יכול לבוא בטענות לקבוצה שלי, לפחות עד לדקה ה-85, באמת ניסינו הכל, סכנין עשו את שלהם, די הוציאו אותנו משיווי משקל עם בזבוזי הזמן והשכיבות”.

קלינגר: עשינו הכל כדי לנצח

על השיפוט: “אני והשיפוט סיימנו את היחסים שלנו, לא מדבר, יש איגוד שיבדוק את ההחלטות של השופט, אני בעניין הזה לא מגיב. אתם ראיתם לבד”.

על הנפילה לפני הדרבי: “אלה החיים, אנחנו משחקים כדורגל, משחקים התקפי, אי אפשר להגיד שאנחנו לא מנסים. אנחנו יוזמים, מגיעים למצבים. נחכה ונראה איזה הפועל נראה בדרבי, צריך להתאושש מסטירת הלחי הזאת למרות שזה דברים שקורים, השובע באיירן מינכן ספגה חמישייה מגלדבאך והתאוששה. זה דינמיקה שצריך להתעסק בה, לעבוד עליה, המשחק הזה קרה, שמים אותו מאחורינו, הולכים קדימה, לא פוחדים מאף קבוצה, משחקים את הכדורגל שלנו. היו חסרים לנו היום שני שחקנים משמעותיים, התגברנו על זה, זה לא ניכר במשחק, בתוצאה אולי כן אבל לא במשחק. במחשבה לאחור יכול להיות שהימרנו יותר מדי בדקות האחרונות והיינו צריכים להחזיק על ה-0:1 ולהבקיע את השוויון כי הגיע לנו, אבל אם לא עושים לא טועים”.

ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)

מנגד מאמן סכנין, שרון מימר, אמר בסיום: “ראינו שחקנים שקיבלו סטירה והבינו שהם שווים יותר, באו למגרש קשה מאוד נגד קבוצה מאוד איכותית שבאה במומנטום טוב, האמוציות שיחקו, האנרגיות שיחקו, הכבוד של השחקנים היה על המגרש והם הוכיחו שהם גברים והם שווים לכל קבוצה בליגה הזאת ואני גאה בהם, זה מה שיש לי להגיד.

על הביקורות: “אני בטוח שיעריכו את הניצחון, עברנו משהו שלימד את המועדון להעריך ניצחונות קשים. אני חושב שהמסר העיקרי מהיום והלאה הוא שאם יהיה בסכנין שקט, הקבוצה תגיע למקומות יפים. ברגע שלא יתנו לדברים מבחוץ להיכנס, אם זה תקשורת, אם זה קשקושים, לשמור על עצמנו כמשפחה, אני חושב שסכנין תעשה עונה יפה”.

על הלחץ עליו באופן אישי ומעמדו: “לשמחתי אני מנוסה, עברתי הכל בכדורגל, מי שבא בפחד, מפסיד מראש. אין פחד, עושים את המקסימום, זה התפקיד שלנו, לנטרל רעשי רקע, זה גם חשוב לשחקנים שלא יראו אותנו מאבדים אמונה או את הדרך. אני חושב שזה מה שהוביל את הקבוצה למשחק שעשינו. שאפו לשחקנים כי הרוב תלוי בהם ואם הם באים עם אנרגיות כמו שעשו היום, אפשר לעשות עונה יפה מאוד”.

שרון מימר ומארון גנטוס חוגגים בסיום (רדאד ג'בארה)שרון מימר ומארון גנטוס חוגגים בסיום (רדאד ג'בארה)

על השינויים שלו למשחק הזה: “יש רגעים שהם טיפה לא שגרתיים במועדון שמגיעים עם לחץ וצריך לשנות את האווירה, היו אנרגיות טובות, אימונים הכי טובים שהיו לי כמאמן בשנים האחרונות, מלחמה על כל מקום, היה לי קשה לבחור את ה-11 כי כולם התאמנו בצורה מצויינת. יש לנו יותר מ-11 שחקנים טובים וזה היתרון, ההנהלה בנתה קבוצה מאוד עמוקה, החילופים שהכנסנו לא הורידו את קצב המשחק אלא העלו אותו וזה היתרון של סכנין ואם נמשיך ככה נעשה עונה טובה”.

כובש השער השני, מוטי ברשצקי, הוסיף: “איך אפשר שלא לשמוח, לנצח משחק חוץ מול קבוצה מהמקום השני בליגה בצורה מעוררת כבוד, הגענו אחרי סטירה מאוד כואבת שקיבלנו בשבוע שעבר, זה היה משחק מבחן – או שמתרסקים או שבאים ונתונים את הלב והנשמה, שמח שעשינו את זה ואני מקווה שנצא לדרך חדשה”.

על כך שלא חגג כשכבש: “יש לי המון כבוד כלפי הפועל ת”א, הביאו אותי מהליגה הלאומית, עליתי איתם ליגה, אני אוהב את המועדון, הקהל והאנשים, לא היה ראוי שאחגוג להם מול העיניים ואני שלם עם זה”.

אוהדי הפועל ת"א. ברשצקי לא רצה לחגוג להם מול העיניים (רדאד ג'בארה)אוהדי הפועל ת"א. ברשצקי לא רצה לחגוג להם מול העיניים (רדאד ג'בארה)

על ההשפעה על הדברים שנאמרו השבוע סביב המועדון: “טוב שיש ציפיות ולחץ, העמידו פה סגל מצוין והתוצאות באמת לא תואמות את היכולת. קיבלנו סוג של סטירה נגד מכבי נתניה וירד לנו הביטחון, התאוששנו נגד אשדוד ושוב זה ירד. אני חושב שבפתיחת העונה ראו את היכולות שיש ואם נדע להתנתק מהרעשים והלחץ נוכל להצליח. זה תלוי בנו”.

על הרעש סביב המאמן: “אנחנו אוהבים את שרון, יודעים מה הוא שווה, אני אישית מאוד אוהב אותו, אין לנו ספק ביכולת שלו. זה נטו קשור ביכולת וביטחון, נצטרך לצבור את זה ולהמשיך הלאה”.

אסור לפספס
נגןהציב רף גבוה במיוחד: רפאלוב מפנק את אשתו
הציב רף גבוה במיוחד: רפאלוב מפנק את אשתו
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */