שתף קטע נבחר

נתניהו: "לסייע להיי-טק, אך גם לתחומים אחרים"

רה"מ נאם בכנס ההיי-טק בירושלים, ואמר כי הענף "נמצא במצב של תחרות עם כלכלות אחרות ואסור לשקוט על השמרים"; קרא גם לפתח את ענפי הביוטק, חקר המוח ואנרגיה אלטרנטיבית

"כממשלה עלינו לפעול ולאפשר גם לכלכלה המפותחת שיש לנו לעלות רמה אחת למעלה", כך אמר הערב (ג') ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בנאומו בוועידת ההיי-טק בירושלים. "ענף ההיי-טק, כמו כל כלכלת ישראל, נמצא במצב של תחרות עם כלכלות אחרות ואסור לנו לשקוט על השמרים. רפורמה במערכת הציבורית היא חיונית, אבל לפעמים חשוב גם לבצע רפורמות גם במשק הפרטי, כפי שראינו שהדבר נעשה בעולם בעטיו של המשבר".

 

 

נתניהו התייחס לתכנית האוצר לקידום תעשיית ההיי-טק שהוצגה הבוקר על ידי שר האוצר, והדגיש את הסעיפים המרכזיים. "נתמקד בהחזרת מדענים צעירים מחו"ל, נעודד משקיעים מוסדיים להשקיע בתעשיית הסטארטאפים, ונתמרץ חברות ישראליות להשאר בישראל", אמר.

 

"ישראל היא מעצמת היי-טק, אבל הגיע הזמן להתמקד גם בתחומים אחרים. תעשיית ההיי-טק המקומית תפנה גם לפיתוח טכנולוגיות לאנרגיה אלטרנטיבית כגון תחליפי נפט, ביוטק, מדעי החיים וחקר המוח. אנחנו רוצים ליצור תשתית כוללת שכוללת גם אנשים, ידע וכסף".

 

עוד חשף נתניהו את תכינתו לכינון מוסד "פרס יזם השנה של ראש הממשלה". "נתחיל עם יזם או ממציא ישראלי, ובהמשך נפתח את התחרות למועמדים מכל העולם'" אמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נועם מושקוביץ
בנימין נתניהו
צילום: נועם מושקוביץ
מומלצים