יום שני, 10.06.2024 שעה 04:44
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"רוני לוי נשבע שלא התכוון לקהל של באר שבע"

לא שקט אחרי ה-1:1 והכעס של הקהל על התבטאות המאמן, במועדון עשויים לערוך פגישת פיוס. חטואל מאוכזב ממעמדו, ארגון האוהדים: "לא הגענו לשום פיוס"

|
רוני לוי (חגי מיכאלי)
רוני לוי (חגי מיכאלי)

מקום ראשון בליגת העל, אבל לא שקט סביב אוהדי הפועל באר שבע. אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, הקבוצה נעצרה כשסיימה אמש (שבת) ב-1:1 בחוץ נגד מכבי נתניה, ששיחקה כמעט שעה שלמה בעשרה שחקנים. למרות המעידה, החבורה של רוני לוי עדיין במקום הראשון עם 18 נקודות מתוך 24 אפשריות ותנסה לפני פגרת השזרוע והנבחרת לחזור למסלול הניצחונות נגד מ.ס. אשדוד.

האדומים יצאו מאוד מאוכזבים מכך שלא הצליחו לנצח את נתניה שהייתה כאמור בחיסרון מספרי למשך דקות ארוכות, אבל עוד יותר מודאגים מהמתיחות שנוצרת בין קהל האוהדים לבין המאמן רוני לוי. על אף שהקבוצה מובילה את הטבלה והיא היחידה שלא הפסידה בליגה, חלק מאוהדי הפועל באר שבע לא מרוצים מהיכולת ועדיין קוראים בוז מהיציע.

שחקני ב"ש מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני ב"ש מאוכזבים (חגי מיכאלי)

מה עוד שהרוחות בקרב האוהדים סערו ברשתות החברתיות לאחר התקרית הלא נעימה במהלך הירידה למחצית, כשרוני לוי נתפס כשהוא אומר כביכול “תראה איך הם שורקים בוז האפסים האלה”. בבאר שבע קיבלו מבול של תגובות על ההתבטאות שנתפסה במצלמה והוציאו הודעה בסיום המשחק בה הבהיר המאמן שדבריו כוונו לאוהדי מכבי נתניה. למרות ההודעה, חלק מאוהדי הקבוצה לא קנו את ההסבר, כשנציגי ארגון האוהדים טענו: “לא הגענו לשום פיוס עם אף אחד. מי שירצה לטובת המועדון יהיה על מה לדבר”.

"רוני לוי נשבע שלא התכוון בשום מצב לאוהדי הפועל באר שבע", אמר גורם מועדון. "זה נכון שהוא לא היה צריך להגיב כלל, אבל בתור אחד שישב באיזור הספסל, הקהל של נתניה לא איפשר לשמוע בכלל קריאות בוז. בכל פעם שרוני הרים יד או חילק הוראות, הוא חטף שריקות וקללות מצד האוהדים של נתניה שהיו מאחוריו, קללות ברמות הכי נמוכות ואישיות. הוא אוהב את האוהדים שלנו ויודע שלא היה צריך להגיב לשריקות או קללות במהלך המשחק". בבאר שבע מקווים שהאירוע האחרון שמשך את כל האש לא יוביל למדרון חלקלק ביחסים בין לוי לאוהדים ואף ינסו ליצור מפגש מול אירגוני האוהדים כדי ללבן את היצרים.

רוני לוי (חגי מיכאלי)רוני לוי (חגי מיכאלי)

בכל מקרה, בקבוצה מודים שהיכולת במשחק לא הייתה טובה, בעיקר לאחר הכרטיס האדום שהשאיר את המארחים בחיסרון מספרי. רוני לוי הפתיע עם דוד קלטינס שפתח במרכז הקישור והסביר בסיום שמדובר בשיקול טקטי כדי לתת מענה לקישור הדפנסיבי של נתניה. בבאר שבע דווקא היו מרוצים מהעבודה של קלטינס, כמו כן מהיכולת של רמזי ספורי שכבש שער שני ברציפות והמשיך את הכושר הנהדר בו הוא נמצא.

לאורך כל השבוע עבדו בצוות המקצועי על משחק הלחץ והחזקת כדור, אבל גם הפעם לא הצליחו להביא את זה לידי ביטוי על כר הדשא. "מכבי נתניה שיחקה בהתלהבות גדולה יותר מאיתנו ויצאנו פראיירים שספגנו גול כל-כך מהיר אחרי שעלינו ליתרון. חבל, אבל לא הגיע לנו לצאת מהמשחק הזה עם 3 נקודות", הודו בבאר שבע.

ניקיטה רוקאביצה (חגי מיכאלי)ניקיטה רוקאביצה (חגי מיכאלי)

בבאר שבע יודעים שמשהו לא עובד בצורה חלקה ואפילו שיש עוד למעלה מחודשיים עד לפתיחת חלון ההעברות, המנהל המקצועי אליניב ברדה מחפש אחר שחקנים בעמדת הקשר האחורי. מצבת הזרים של הקבוצה עומדת כעת על חמישה, כך שיש מקום לעוד שחקן זר נוסף. "אנחנו מודעים לבעיות שיש, יש דברים לתקן בקבוצה ועובדים על זה כבר מעכשיו".

עוד אחד שיצא מתוסכל אמש הוא הקשר רותם חטואל, שלא נכלל ב-20 והוא מאוכזב ממעמדו. מנגד, הקשר ההתקפי יוג'ין אנסה שוב לא מצליח לפגוע ולא מן הנמנע שרוני לוי יעשה שינוי בעמדה שלו, כמו כן, הקולומביאני דנילו אספרייה כשבנוסף למשחק לא טוב שלו, הוא גם סיבב את הקרסול וייבדק היום כדי לבדוק את חומרת הנזק. אולי זה בא בזמן מבחינת שגיב יחזקאל, שעשוי לחזור לסגל במשחק הקרוב נגד מ.ס. אשדוד. יחזקאל גם השבוע ערך אימוני ריצה בנפרד מחבריו לקבוצה, אבל אם הכל יילך כשורה הוא ינסה לערוך אימון מלא בתחילת השבוע.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */