ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
המשטרה תגברה סיורים

עשרות משפחות יהודיות קיבלו עלונים מארגון ימין קיצוני

לאחר שקבוצת ימין קיצוני פרסמה עלונים דרך תיבות המכתבים של עשרות משפחות יהודיות בבורהמווד עיירה בדרום הרטפורדשייר - בריטניה, המשטרה הודיעה כי תקיים סיורים נוספים באזור

עשרות משפחות יהודיות קיבלו עלונים מארגון ימין קיצוני
מעטפה בדואר צילום: pixsabay

משפחות יהודיות המתגוררות בסמוך למכללת יבנה בשדרת הילסייד בבורהמווד, קיבלו בשבוע שעבר את העלון שנראה כאילו נשלח על ידי חברת "פטריוטית אלטרנטיבה". המתוארת כארגון אנטישמי. כך מדווח העיתון היהודי הבריטי 'ג'ואיש ניוז', הארגון קרא לאסור אוכל כשר, וקרא גם לאסור אוכל חלאל (כשרות מוסלמית).

מהמשטרה נמסר לתקשורת המקומית, כי "אנו מודעים למספר תושבים בבורהמווד שקיבלו עלונים דרך דלתותיהם שגרמו למצוקה ולחץ, למרות שלא בוצעו פשעים, זה תועד כאירוע שנאה ואנו רוצים להרגיע אתכם שאנו מתייחסים לעניינים כאלה ברצינות רבה. כתוצאה מכך, תראו סיורים נוספים של המשטרה באזור".

פוליטיקאים מקומיים התאחדו לגנות את הקבוצה. מנהיג מפלגת הלייבור המקומית, חבר המועצה ג'רמי ניומרק, אמר: "מנהיגי הקבוצות השמרניות והליברל-דמוקרטיות שותפים לדעה שלי שאין מקום ל"אלטרנטיבה פטריוטית" כאן, לא נאפשר להם כאן להתעסק באוכל".

חבר מועצה נוסף, ריצ'רד באטלר, אמר: "אני אעבוד עם המשטרה ועם ארגון השמירה היהודי CST כדי לשמור על יחסים חיוביים עם הקהילה בעיר הזו".

ימין קיצוני בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד