ריאל מדריד ספגה הערב (שישי) הפסד די משפיל, 65:58 מול אוניקס קאזאן הרוסית, במסגרת המחזור השביעי של היורוליג.כן, זו לא טעות, הבלאנקוס קלעו רק 58 נקודות ב-40 דקות של כדורסל, כולל רבע אחרון מזעזע של 7 נקודות בלבד.
קאזאן פתחה טוב יותר ובתחילת הרבע השני החזיקה ביתרון השיא שלה במשחק – 10 נקודות, אך ריאל חזרה לעניינים ובמהלך ברבע השלישי אפילו הוליכה ב-7 נקודות (37:44), אך כאמור נעלמה לחלוטין בהמשך ופשוט לא הצליחה לקלוע נקודות.
3 צפייה בגלריה
פאבלו לאסו
פאבלו לאסו
הקבוצה שלו נעלמה מהפרקט. פאבלו לאסו
(צילום: EPA)
וולטר טבארס היה נהדר עם 15 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות, אך החברים שלו התקשו למצוא את הטבעת, בעיקר מחוץ לקשת, כשהאורחת סיימה עם 4 מ-22 עלוב מטווח השלוש.
מריו הזוניה ואנדריי ורונטסביץ' קלע 13 נקודות כ"א. מרקו ספיסו אמנם סיים עם 7 נקודות בלבד, אך גם סיפק 9 אסיסטים לחבריו.
זניט סנט פטרסבורג התעללה בבאסקוניה והביסה אותה 54:83 מהדהד. הרבע הראשון לא אותת על מה שעומד לבוא והקבוצה הספרדית אפילו הוליכה בסופו, אך מאז פשוט לא הצליחה לשים את הכדור בטבעת. ריצת 0:24 תוך שש דקות ברבע השני ביטלה לחלוטין את האורחת ומשם קיבלנו הצגה במעמד צד אחד.
ג'ורדן לויד הצטיין עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשזניט שלטה באופן מוחלט מתחת לסלים עם יתרון 21:49 יוצא דופן בריבאונדים.
3 צפייה בגלריה
ג'ורדן לויד מול ווייד בולדווין
ג'ורדן לויד מול ווייד בולדווין
במעמד צד אחד. ג'ורדן לויד משאיר מאחור את ווייד בולדווין
(צילום: EPA)
סוף כל סוף אנאדולו אפס הציגה את הפוטנציאל שלה כקבוצה. נכון, זו הייתה בסך הכל ז'לגיריס החלשה, שממשיכה להיות שק החבטות של היורוליג, אבל ה-60:94 המוחץ עשוי להוציא את אלופת השנה שעברה לדרך חדשה. כמאמר הקלישאה, כל מטאטא ירה. אנאדולו קלעה ב-48 אחוז מחוץ לקשת, וחמישה שחקנים שלה סיימו עם 10 נקודות או יותר. טיבור פלייס הוביל את רשימת הקלעים עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים.
הצגה קבוצתית של מונאקו סידרה לה 80:97 מרשים על חשבון צסק"א מוסקבה. לא פחות משבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות, כשדונטה הול (17 נקודות ו-10 ריבאונדים) היה מעל כולם. אקס צסק"א מייק ג'יימס הסתפק ב-10 נקודות, אך גם הוסיף 8 אסיסטים ו-5 חטיפות.
3 צפייה בגלריה
מייק ג'יימס
מייק ג'יימס
הצהרת כוונות מול האקסית. מייק ג'יימס
(צילום: getty images)
אצל האורחת וויל קלייבורן היה המוציא העיקרי לפועל עם 19 נקודות, אלכסיי שבד הוסיף 15 נקודות – והם לא הצליחו למנוע את ההפסד השלישי העונה של הקבוצה.
במשחק נוסף, וילרבאן גברה 70:84 בחוץ על פנאתינייקוס. איליי אוקובו התפוצץ עם 35 נקודות.
פורסם לראשונה: 21:40, 29.10.21