יום שבת, 08.06.2024 שעה 21:32
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

רוני לוי: הביקורות? אי אפשר להבריק כל הזמן

מאמן הפועל באר שבע במסיבת העיתונאים לקראת מכבי נתניה בשבת ב-20:00: "צריכים עוד להשתפר, יש עוד הרבה עבודה", ויטור: "צריכים עוד זמן להתחבר"

|
רוני לוי (רדאד ג'בארה)
רוני לוי (רדאד ג'בארה)

לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, הפועל באר שבע, מוליכת הטבלה, תצא למשחק חוץ (שבת, 20:00) נגד מכבי נתניה ובני לם, כשהיא מקווה להמשיך במומנטום ולהתבסס בפסגה. רוני לוי, מאמן הקבוצה מבירת הנגב, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. המסע”ת הועברה בשידור חי באתר.

על המפגש מול נתניה אמר רוני לוי: “אנחנו מגיעים אחרי סדרה טובה מאוד ורוצים להמשיך אותה ורוצים גם אפילו להשתפר ולהיות טובים יותר. אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מאוד מול יריבה שנראית נהדר, זה משחק קשה מאוד וכך אנחנו נערכים, בשיא הרצינות, עובדים קשה כל השבוע כדי להגיע מוכנים ונגיע מוכנים”. 

רוני לוי ו-ויטור לקראת המשחק מול נתניה

הסגנון של נתניה: “מה שניצחנו זה כבר שייך להיסטוריה ואנחנו מסתכלים קדימה בעתיד הקרוב. ראינו את מכבי נתניה משנה מערכים וגמישה, היא קבוצה שמשחקת מאוד התקפי ושולחת הרבה מואד שחקנים קדימה ואנחנו נצטרך להיות מוכנים לזה. אנחנו שואפים ורוצים להשתפר ביכולת ואף להשתפר, יודעים שיש לנו הרבה עבודה ואנחנו נשתפר”.

מה עדיין חסר לקבוצה: “לנצח קבוצה שבמקום השני בליגה הפולנית 0:4 בבית או קבוצה בולגרית 0:4 בבית, בעיניי זה מבריק. יש משחקים שזה הולך יותר והולך פחות, אי אפשר להבריק כל הזמן. הליגה קשה, יש משחקים שצריך לדעת לנצח בכוח. אני חושב שככל שיעבור הזמן אנחנו נהיה טובים יותר ואני דורש את זה מהשחקנים ומהקבוצה. החבר’ה מתאמנים ומתכוננים בצורה הטובה ביותר ומגיע להם הרבה מחמאות ואני בטוח שנראה קבוצה טובה”. 

רוני לוי (רדאד ג'בארה)רוני לוי (רדאד ג'בארה)

הביקורות מסביב: “אני אהיה אמיתי, אני שומע אולי את הרחשים אבל פחות נכנס לעומק הדברים. תמיד רוצים ומצפים ואני מאוד שמח שיש מאיתנו ציפיות. גם אני כמאמן כל הזמן לוחץ את השחקנים ודוחף אותם גם באימונים וגם במשחקים, אני אף פעם לא מרוצה ותמיד שואף ליותר, כל אחד יכול לחשוב מה שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה, אני מרוצה מהשחקנים שלי”.

ההיסטוריה שלו עם נתניה: “זו עיר שאני גר בה וגדלתי בה כשחקן, תמיד יש רגש ואמוציות, אבל בסוף באים למגרש ומשריקת הפתיחה מתרכזים בקבוצה. תמיד שואפים לנצח, אחרי זה נישאר חברים”.

רוני לוי (רדאד ג'בארה)רוני לוי (רדאד ג'בארה)

הסגל העמוק: “כמועדון גדול וקבוצה טובה מאוד אנחנו רוצים ושואפים שתהיה לנו תחרות בסגל, כרגע הגענו למצב שיש לנו תחרות גדולה ולי כמאמן יש מספר אופציות במספר תפקידים, אבל העונה כ”כ ארוכה וכ”כ קשה, יש פציעות ויש תחרות, לכולם יש מקום, טבעי שמי שפחות משחק יהיה קצת מאוכזב, אבל טבעי שגם ירצה להוכיח שהמקום שלו על המגרש”.

מיגל ויטור דיבר על הולדת בנו: “היה חסר לי קצת שינה, אבל זו הרגשה מדהימה ואני מאוד שמח”.

הקבוצה החדשה בב”ש בהשוואה לשנים קודמות: “כמובן שאנחנו יודעים שיש לנו דברים לשפר, המאמן דורש מאיתנו הרבה, לא לאבד כ”כ הרבה כדורים. יש לנו הרבה שחקנים חדשים, זה נשמע כמו תירוץ אבל זו האמת, צריכים עוד זמן להתחבר. זה משהו שלוקח זמן. אנחנו עובדים על זה דרך ניצחונות וזה הדבר הכי חשוב. זה נותן לנו שקט וחופש להתאמן על הדברים האלה ואני מקווה שנמשיך להשתפר ובטוח שהאוהדים יהיו מאוד מרוצים אם נמשיך לנצח ועל אחת כמה וכמה אם ניראה טוב יותר”. 

מיגל ויטור (רדאד ג'בארה)מיגל ויטור (רדאד ג'בארה)

היכולת שלו: “כמובן שאחרי הניתוח לקח לי זמן לחזור, כשחזרתי לא הייתי ב-100 אחוזים מעצמי מבחינת יכולת וביטחון, אבל אני חושב שבשנה וחצי האחרונות חזרתי לעצמי. אבל הקבוצה נראית טוב וזה עוזר לי גם להיראות טוב, אני עובד כל יום כדי לשמור על הרמה שלי”.

העבודה עם רוני לוי: “הוא מביא איתו המון תשוקה, המון רצינות, הוא רוצה שנהיה במקום הנכון בזמן הנכון כל רגע. הוא דורש מאיתנו המון. זה דבר טוב שהוא למד באירופה, שם המאמנים דורשים המון מהשחקנים. הוא מביא את זה איתו ואנחנו רואים גם את התוצאות בהתאם”.

התיאום שלו עם השחקנים בהגנה: “כמובן שזה טוב לשחק עם שחקנים שמשחקים בנבחרת ויש להם הרבה ניסיון. יש הרבה איכות ותחרות בקבוצה, כשאתה משחק עם שחקנים טובים יותר זה עושה אותך טוב יותר. תמיד טוב לשחק עם שחקנים איכותיים ואני חושב שאנחנו עושים עבודה טובה בהגנה ומקווה שנמשיך ככה”.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */