מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות המוצרים של ynet שבוחן בכל פעם מוצר אחר ונותן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: בלנדר POWER PITCHER SYSTEM מדגם CB353 של נינג'ה (NINJA). מחיר: 949-675 שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
בנלדר POWER PITCHER SYSTEM של נינג'ה דגם CB353
בנלדר POWER PITCHER SYSTEM של נינג'ה דגם CB353
בנלדר POWER PITCHER SYSTEM של נינג'ה דגם CB353
(צילום: יח"צ)
בעולם מוצרי החשמל, יש חברות שהשם שלהן הפך להיות הסמן הגבוה של איכות בתחומן. מוצרים אחרים מושווים אליהן ומקווים להיות כמוהן או מתהדרים בכתר של "יותר טוב מהן". נינג'ה, חברה שמייצרת המון מוצרי חשמל, מחזיקה בכתר שכזה בתחום הבלנדרים. אבל, גם כוכבים יכולים ליפול. אז בדקנו את POWER PITCHER SYSTEM החדש שלהם, לראות אם הוא עדיין מצדיק את השם שיצא לו.
הכותרת של הבלנדר החדש היא העוצמה החזקה "שלא נראתה במחוזותינו", תודות למנוע SMART TORQUE עם פטנט ייחודי של החברה. לא יודע מה הפטנט, אבל המנוע בהחלט חזק. ריסק קוביות קרח בשניות, מעך אגוזים משל היו פירורי לחם וכולי.
הכותרת השנייה של הנינג'ה החדש הוא מערכת בקרת מהירות חכמה המתאימה את עוצמת הלהבים ליצירת מרקמים שונים. שילוב של שני הכוחות האלו, יחד עם סכינים שונים לפעולות שונות, מאפשר לבלנדר אכן להכין המוני מרקמים. החל מסמודיז ושייקים, דרך חמאות אגוזים, וכלה בקיצוץ מזון ובהכנת בצק.
כל אחד מהמרקמים יוצא מושלם. קיצוץ הירקות בלהב המיוחד, המורכב משלושה סכינים שונים, אכן יוצר ירקות קצוצים, ולא מין מחית כמו שקרה לנו בעבר בבלנדרים אחרים. חמאות אגוזים שיצרנו יצאו חלקות כשרצינו, וקצת צ'אנקי כשרצינו. אפילו הכנת בצק עבדה אחלה, כל עוד מדובר בכמות שאינה עוברת את ה-700 גרם. אולם חשוב לציין שזו כמות מספקת לעוגה למשל. כמו כן, כמובן שניתן להפעיל את הבלנדר גם עצמאית ולא רק לפי התוכניות המוכנות מראש.
כדי ליצור סמודיז ושייקים מושלמים, הבלנדר מגיע עם POWER NUTRI BOWL, המאובזרת בכנפי ערבול מפלסטיק בראש המיכל שמטרתם לדחוף את הרכיבים התקועים מטה אל הלהב, במקביל לפעולת הערבול. כלומר, הקטע הזה שקרח נתקע מעל כל השייק ולא מתערבב? לא קורה כאן. הכל מתערבב ליצירת שייק סמיך ואחיד. יש גם כוס עם מכסה מיוחד שאפשר לבלנדר ואז לקחת אותה לשתות בדרך. אהבנו.

גדול, יקר ורועש

הבלנדר די גדול, בטח יחד עם כל התוספות שתופסות מקום. אצלנו, עם זאת, הוא החליף את הנינג'ה הקטן שנועד לשייקים ואת הבלנדר הגדול שנועד לכל השאר, ככה שהמקום די נותר דומה. הוא מגיע עם מברשת ניקוי יעילה להסרת שאריות דביקות כמו בצק ובלילות ואת המכלים ניתן לשטוף במדיח כלים. הוא גם מגיע עם חוברת הסברים מפורטת וחוברת מתכונים יעילה להכיר את עולם הבלינדור.
חסרונות בכל זאת? אי אפשר לבלנדר איתו דברים חמים. יש אפילו אזהרה על המוצר. יש לנינג'ה היסטוריה עם בלנדר לדברים חמים. הם הוציאו אחד כזה, הוא פחות הצליח, אז כנראה שהם חזרו למקורות. אני אישית אף פעם לא הבנתי מעיכת מרק בבלנדר ותמיד מעדיף להשאיר אותו בסיר ולעשות עם בלנדר מוט. מי שאוהב להעביר המרק לבלנדר ולהחזיר לסיר, לא עם הנינג'ה. ביקורות בעולם גם יצאו נגד כך שהוא עשוי פלסטיק, אני דווקא בעד. הוא קל יותר ממתכת והפלסטיק, לפחות בחודש שהשתמשתי בו, היה יציב וחזק.
מה שכן, הוא עולה בערך פי חמש מבלנדר שקונים בסופר, למשל, או מבלנדר סביר שבעיקר "מבלנדר". פה אמור להיות המקום לומר שאם אתם לא עוסקים רבות בבלינדור, לא צורכים שייקים על בסיס יומי, או לא מכינים חמאות אגוזים, אתם יכולים להסתפק בבלנדר רגיל, אבל באמת שגם בשביל שייק פה ושם שווה לחשוב על להשקיע בבלנדר שלא משאיר גושי קרח. אה, הוא גם לא הכי שקט בעולם. התינוק בן השנתיים לא אוהב כשמפעילים. הנה, מצאתי עוד חיסרון.