שתף קטע נבחר

צילום: Getty Images imagebank

טיול באפריקה: ברזיל הביסה את טנזניה 1:5

ה'סלסאו' ניצחה בקלות את היריבה המרכז אפריקנית במשחק אימון לקראת המונדיאל, בעזרת צמדים של רוביניו וראמירס. שער ובישול לקאקה

נבחרת טנזניה לא נחשבת לחזקה בקנה מידה אפריקני. לא רק שמעולם לא שיחקה במונדיאל, היא גם לא עושה חייל, בלשון המעטה, במשחקי מוקדמות אליפות היבשת.

 

 

למרות זאת, נבחרת ברזיל בחרה להתכונן דווקא מול היריבה המרכז אפריקנית לקראת מונדיאל 2010, תמורת סכום מכובד שקיבלה. זה הסתיים ב-1:5 קליל ל'סלסאו'.


טיול קל. רוביניו, קאקה ואלאנו (AFP) 

 

רוביניו כבש צמד במחצית הראשונה (10 ו-33), מבישולים של קאקה ומישל באסטוס. ראמירס סנטוס דו נשימנטו, קשרה של בנפיקה ליסבון, שולב כמחליף

במחצית השניה וכבש את השלישי (53) בבעיטה ברגל שמאל מחוץ לרחבה.  

 

בדקה ה-75 הגביה מאייקון מצד ימין וקאקה דחק פנימה את הרביעי עם החזה. ג'אביר עזיז מטנזניה צימק (86) בנגיחה וראמירס השלים צמד (92) כשנגח פנימה מהגבהה של דני אלבס.

 

שוער טוטנהאם, האורליו גומז, עמד בין הקורות מאחר שהמאמן דונגה העדיף להעניק מנוחה לז'וליו סזאר מאינטר, אשר נפצע במשחק מול זימבבואה.

 

כמו במשחק הקודם מול זימבבואה, גם הפעם לא עברה נגינת ההמנונים ללא תקלות. בזמן נגינת המנון ברזיל נראו על המסך באצטדיון רקדנים המבצעים ריקוד מקומי. הנגנים טעו בביצוע ההמנון של טנזניה והקהל המקומי השמיע השמיע שריקות בוז.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים