Skip to content

TOYOTA C-HR ספורטיבית, ה- GR SPORT בישראל

TOYOTA C-HR בגרסתה הספורטיבית ה- GR SPORT מושקת בישראל. הקרוסאובר המוכר מגיע במהדורה מוגבלת בעלת מראה וחווית נהיגה ספורטיביים. המחיר 164,900 שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, הודיעה היום על תחילת שיווק הגרסה הספורטיבית של הקרוסאובר טויוטה C-HR . מיד עם השקת ה- C-HR בתחילת שנת 2017, זכה הדגם לפופולריות רבה והצליח לכבוש את ליבם של לקוחות רבים. טויוטה C-HR הצליח בקרב פלחי שוק צעירים תוך שהוא ממצב את עצמו כקרוסאובר אורבני בעל עיצוב ייחודי, יעיל וחסכוני. מאז השקתו בישראל נמכרו למעלה מ- 22 אלף רכבים, מתוכם כ- 4,000 מתחילת השנה.

CH-R GR SPORT החדשה )צילום באדיבות טויוטה)
CH-R GR SPORT החדשה )צילום באדיבות טויוטה)

בצד הדינמי, גרסת ה- GR SPORT של ה- C-HR זוכה לשיפור חווית הנהיגה ברכב עם כיול מיוחד להיגוי ולמתלים, וחישוקי סגסוגת "19 ייחודיים העוטפים צמיגי קונטיננטל Premium Contact 6, המבטיחים אחיזת כביש גבוהה יותר לצד שיפור תחושת ההיגוי.

גרסת ה-GR SPORT מצוידת במערכת ההנעה ההיברידית 1.8 ליטר עם 90 קילווט/122 כ"ס עם סוללת ליתיום-יון קלה וחזקה יותר המשיגה נתון תצרוכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר וסטנדרט פליטות של 111 גרם CO2 לק"מ.

בצד העיצובי הרכב מגיע עם תאורה ראשית בתצורת פרוג'קטור LED  בעלי כוונון גבוה, פנסי ערפל LED קדמיים, מושבים ספורטיביים עם ריפוד אלקנטרה בעיצוב GR Sport וקישוטי סף בדלתות הקדמיות GR Sport. הדגם מגיע בצבע לבן דינאמי עם גג שחור.

CH-R GR SPORT החדשה )צילום באדיבות טויוטה)
CH-R GR SPORT החדשה )צילום באדיבות טויוטה)

חוויית הנהיגה בגרסת הספורט של ה-GR הופכת מהנה ואיכותית יותר הודות למערכת המולטימדיה המתקדמת של טויוטה מסוג  2  TOYOTA TOUCH, המאפשרת ביצוע מגוון פעולות בנגיעה קלה, ומספקת מידע אונליין משירותים ואפליקציות שונות. המערכת מאובזרת במסך מגע צבעוני "8 להצגת נתונים ולשליטה מלאה במגוון מערכות הרכב, ממשק Android  Auto / Apple CarPlay  לשיקוף אפליקציות נבחרות ממכשיר הטלפון האישי על גבי צג המולטימדיה ברכב;  מצלמה אחורית, דיבורית Bluetooth עם חיבור לטלפון לשליטה באמצעות מסך המגע, חיבור USB, הצגת נתוני הרכב כמו למשל צריכת דלק מיידית וממוצעת, טווח נסיעה משוער ביחס לכמות הדלק, מהירות נסיעה ועוד.

מראה הפנים של CH-R GR SPORT החדשה )צילום באדיבות טויוטה)
מראה הפנים של CH-R GR SPORT החדשה )צילום באדיבות טויוטה)

הפלטפורמה החדשה של טויוטה מספקת שליטה מעולה ומרכז כובד נמוך יותר לנהיגה עם ביצועי בטיחות מעולים הנדרשים כדי לעמוד בסטנדרטים מחמירים ביותר של בטיחות אקטיבית ופסיבית. חבילת הבטיחות כוללת מערכת קדם התנגשות, לרבות זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב עם שליטה מההגה, מעבר אוטומטי לאור גבוה ומערכת זיהוי תמרורי דרך.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן