תקוה לוינסון, תושבת רחובות, חיכתה בביתה למשלוח מהשופרסל, כשלפתע איבדה את ההכרה והתמוטטה על הרצפה. זמן קצר לאחר מכן הגיע השליח, יניב דב, דפק על דלת הלקוחה הקבועה שלו כדי למסור לה את ההזמנה - אך לא היה מענה. יניב הבין מיד שמשהו אינו כשורה וניסה לתקשר עם תקוה מבעד לדלת.

"שמעתי אותה משתעלת, כאילו נחנקת", תיאר יניב בשיחה עם נסלי ברדה ב"חדשות הבוקר", "שאלתי - גברת, את בסדר? היא ענתה שהיא על הרצפה, מחוסרת הכרה. הזמנתי לה אמבולנס ועזרתי להם להרים אותה מהרצפה".

"הזמנתי משלוח לשעה 10:00 ושמעתי צלצול פעמון בדלת", שיחזרה תקוה, "הוא צעק, 'זה השליח של השופרסל'. הסתכלתי ימינה ושמאלה ופתאום מצאתי את עצמי שוכבת על הרצפה, עם כותונת לילה, בפרוזדור מול השירותים. הרמתי את הראש וראיתי שהשעה 11:00. מה קרה בזמן הזה? לא יודעת, אני לא זוכרת כלום".

איך התנהלה השיחה ביניכם?
"אמרתי לו, תשמע, איבדתי את ההכרה ואני לא יכולה לקום לפתוח לך. אחר כך הריצו אותי לקפלן והסתבר שיש לי שברים בגולגולת. כשהחזירו אותי הביתה הבן שלי אמר, 'אמא, את לא מדברת בסדר, אני חייב להזמין אמבולנס'. דיברתי ג'יבריש, בלי קשר בין המילים למשפטים. אחר כך הסתבר שזה היה אירוע מוחי".

יניב, דאגת לעקוב אחרי ההתאוששות שלה.
"שמעתי מהחברים שלה מהקומה החמישית שהיה לה שבר בגולגולת. כשסיימתי את העבודה ביום שישי הלכתי לבקר אותה כדי לראות מה שלומה. הייתי שותף לכל האירוע והיה לי חשוב מאוד לראות איך היא מרגישה. קניתי לה שוקולדים כדי שתהיה לה שבת מתוקה".

תקוה, אם יניב היה עוזב ולא בודק מה קורה איתך, זה יכול היה להסתיים אחרת.
"הוא המלאך שהציל את חיי. לולא הוא, לא הייתי פה היום. הוא בן אדם נורא מיוחד וחשוב לי שכל העולם יידע את זה".