י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אכילה בסתר

אלפי תושבים נותרו ללא אינטרנט לאחר שחולדות לעסו את הכבלים

כ-2,000 תושבים באחת הערים באנגליה, נותרו ללא אינטרנט לאחר שחולדות לעסו את כבלי האינטרנט | מהחברה נמסר כי אין זמן משוער לסיום התקלה

אלפי תושבים נותרו ללא אינטרנט לאחר שחולדות לעסו את הכבלים
אילוסטרציה. צילום: pixabay

כמעט 2,000 איש בעיר דבון באנגליה, נותרו ללא ווייפי בסוף השבוע האחרון לאחר שלפי הדיווחים, חולדות לעסו את כבלי האינטרנט. מהנדסים מחברת האינטרנט נשלחו לפתור את הבעיה בעיירה טורידג', בדבון, אך לא נתנו זמן תיקון משוער. לדברי החברה, המפעילה את הרשת הדיגיטלית באזור, החולדות פשוט כרסמו בכבלים, "והם אשמים בניתוק" וכאמור כ-2,000 תושבים נותרו ללא גישה לאינטרנט.

דובר החברה מסר לתקשורת, כי: "רשת הטלפונים והאינטרנט באזור נפגעו ממכרסמים, ההפסקה משפיעה כרגע על הרבה לקוחות, המהנדסים שלנו עובדים קשה כדי לבצע את התיקונים במהירות ובבטחה, עדיין אין לנו זמן תיקון משוער אך נעדכן אתכם ככל שהעבודה תתקדם".

החברה הודתה על הסבלנות של התושבים, "אנו מבינים עד כמה זה מתסכל עבור כל מי שנפגע ומודים לתושבים ולעסקים על סבלנותם, אנו מעודדים כל אדם שחווה הפרעה כלשהי, לדווח על כך לספק שלו שיודיע לנו לאחר מכן".

כלי תקשורת מקומיים מדווחים, כי במהלך החודשיים האחרונים היו שורה של ניתוקים האינטרנט, רשתות טלפונים ניידים ונייחים. ב-14 באוקטובר, אחת הרשתות נותקה למשך שבע שעות, לקוחותיה לא הצליחו לבצע או לקבל שיחות טלפון. ההפסקות מגיעות בזמן שיותר ויותר אנשים מסתמכים על חיבורי אינטרנט עקב עלייה בעבודה מהבית.

אינטרנט חולדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד