התפרצות קורונה בבית ספר בשומרון - סרוגים

התפרצות קורונה בבית ספר בשומרון

יותר מארבעים תלמידים ואנשי צוות נדבקו בהתפרצות קורונה בבית ספר בשומרון. ההורים טוענים: על אף שהתחלואה בבית הספר גאתה, הלימודים המשיכו כרגיל

התפרצות קורונה בבית ספר בשומרון
  אילוסטרציה (צילום: מיכאל גלעדי/פלאש90)

התפרצות קורונה בשומרון.

39 ילדים ו-3 מורים נדבקו בקורונה בבית ספר ביישוב שערי תקווה בשומרון, שהחל לפעול לפי המודל של הכיתה הירוקה.

עוד באותו נושא

רשות מקומית נוספת תוקם בשומרון?

על פי הדיווח ב'כאן רשת ב', הורים לילדים בבית הספר טענו כי על אף שמספר המאומתים עלה, בבית הספר המשיכו לפעול – והילדים המשיכו להגיע ללימודים על פי המתווה.

ההתפרצות מגיעה כשבוע וחצי אחרי תחילת תכנית "הכיתה הירוקה", לפיה התלמידים בכיתה שבה מתגלה חולה מאומת ייבדקו בבדיקת PCR שתבוצע בעמדות פיקוד העורף או בקופות החולים.

לסרוגים נודע כי ההתפרצות הקורונה בבית הספר החלה עוד לפני תחילת מתווה 'הכיתה הירוקה' בבית הספר, שהחל לפעול רק ביום שלישי השבוע ולמחרת בית הספר נסגר. מספר המאומתים הגבוה החל כבר לפני

על פי המתווה; לאחר הבדיקה התלמידים יישארו בבידוד עד לקבלת תשובה שלילית, ולאחריה ישובו לשגרת הלימודים בכיתה, תוך חובה לבצע בדיקות מהירות באמצעות ערכות אנטיגן למשך 7 ימים. ביום השביעי תבוצע בדיקת PCR נוספת, ולאחר קבלת תשובה שלילית – תחזור כל הכיתה לשגרה.

כל תלמיד שיתגלה כחולה קורונה מאומת יידרש להיכנס לבידוד מלא באופן מיידי. אם יימצאו 4 חולים מאומתים באותו יום, הכיתה נסגרת וכל התלמידים נכנסים באופן אוטומטי לבידוד.

עוד באותו נושא

תכנית "הכיתה הירוקה" יוצאת לדרך: כך זה יעבוד

על פי התכנית, הפטור מבידוד חל רק על שהייה בבית הספר והגעה אליו וממנו, והתלמידים לא יורשו לצאת מבתיהם לכל מטרה אחרת אחרי שעות הלימודים. המשמעות היא שהתלמידים לא יוכלו להיפגש עם אנשים אחרים מחוץ לבית הספר, או להשתתף בחוגים ותנועות נוער במהלך ימי הבדיקות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מתי כבר יבינו...
א.מ | 21-10-2021 9:24
מתי כבר יבינו במדינה הזו מה שיודעים וברור מעל לכל ספק בכל העולם ילדים לא נפגעים מקורונה שחררו ותפסיקו להפחיד את הציבור סתם מספיק עם הפניקה ואיומי סרק שנועדו רק כדי להמשיך את העריצות במדינה והנהגה שהשתגעה לגמרי