האם החלוץ המצטיין של ריאל מדריד, קארים בנזמה, עומד בפני מאסר בפועל? משפטו של בנזמה בעניין קלטת הסקס והסחיטה של חברו לנבחרת צרפת, מתיו ולבואנה, נפתח היום - כשהעונש המירבי הוא 5 שנות מאסר וקנס של 75 אלף יורו.

המשפט מתקיים בוורסאי ללא נוכחותו הפיזית של החלוץ, שכבש אתמול (שלישי) בניצחון ריאל מדריד בליגת האלופות 0:5 על שחטאר דונייצק, אלא בנוכחות עורך דינו. בנזמה מואשם בכך שגויס על ידי ארבעה סוחטים נוספים בכדי לשכנע את ולבואנה כי הוא מחזיק קלטת סקס שלו, ואם הוא לא ישלם הם יפרסמו את הקלטת.

קארים בנזמה ריאל מדריד (צילום: getty images)
בנזמה חוגג על המגרש | צילום: getty images

אחד ממקורביו של בנזמה, קארים ג'אזירי, אמר: "המקרה הזה מאחורי בנזמה, נמאס לו להתעסק בזה. אתם תראו שהוא ייצא חף מפשע. ולבואנה חייב להעמיד את הדברים על דיוקם ולספר מה היה בשיחה עם קארים שרק הזהיר אותו. מה שקושר את קארים לפרשה זו השיחה עם השכן שלו קארים זנאטי, שיחה שערכו אותה אחרת במשטרה ובתקשורת. אנשים לא מבינים שלשכנים, חברי ילדות, יש שפה מיוחדת ביניהם".

בעקבות התפוצצות הפרשה לפני כ-6 שנים הושעה בנזמה מנבחרת צרפת, אליה חזר רק לאחרונה. הוא נמצא בעיצומה של אחת העונות הטובות בקריירה שלו, כשמפתיחת העונה הוא הבקיע כבר 11 שערים ב-11 הופעות ובישל עוד 8. ריאל מדריד נמצאת המקום השני בליגה הספרדית (עם משחק חסר) ותפגוש ביום ראשון את ברצלונה לאחד המשחקים הגדולים באירופה - הקלאסיקו.