י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת יום הבחירות

המושל הגיע לקהילה החרדית והתקבל בחיבוקים חמים • צפו

מושל ניו ג'רזי פיל מרפי ביקר אתמול (שלישי) בלייקווד לקראת יום הבחירות הקרב ובא, בין תחנותיו הרבות הוא ביקר בארגון 'הצלה' של לייקווד, שם לבש המושל אפוד הצלה ונראה כי הוא נהנה מכל רגע | צפו

המושל הגיע לקהילה החרדית והתקבל בחיבוקים חמים • צפו
ביקור המושל בקהילה החרדית צילום: Yeshiva world news

בעוד שבועיים יתקיימו בחירות לתפקיד מושל ניו ג'רזי, והמושל הנוכחי פיל מרפי התקבל באהדה רבה בלייקווד על ידי העסקן אבי פרידמן, חבר קרוב ויועץ של המושל.

מרפי נפגש עם עסקנים רבים מהקהילה - ובראשם הרב אהרון קוטלר, כולל מנהלי מוסדות וארגונים שונים. מרפי היא ידיד גדול של הציבור החרדי בניו ג'רזי, המושל נפגש עם הרב מלכיאל קוטלר והרב ישראל נוימן, שניהם מראשי ישיבת בית מדרש גבוה.

המושל אמר בפני משתתפים רבים מהקהילות החרדיות, כי זה המקום הכי חשוב מבחינה דמוגרפית, האזור שהכי מהר גדל, המושל הבטיח כי הוא ימשיך להיות שותף וידיד קרוב לקהילות החרדיות. בסיום דבריו הנוכחים מחאו כפיים.

אם מרפי יזכה בקדנציה שנייה בנובמבר, הוא יהיה המושל הדמוקרטי הראשון בניו ג'רזי מזה עשרות שנים שזכה בבחירות מחדש. לראשונה, תהיה לבוחרים אפשרות להצבעה מוקדמת החל מיום ראשון 23 באוקטובר, בנוסף יוכלו להצבעה בקלפי שלהם ביום הבחירות ה-2 בנובמבר, וכן אפשר הצבעה באמצעות הדואר.

מושל קהילה יהודית ניו ג'רזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד