Skip to content

ירושלים: הסיע 30 ילדים במיניבוס המיועד ל 18

הנהג זומן לבית משפט והנהלת המוסד החינוכי זימנה הסיעים נוספים להסעת התלמידים. "יום קודם התרענו למנהל המוסד על הסכנה בזה שמעלים כמות גדולה של ילדים להסעה", אמר אחד ההורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהג רכב הסעות נלכד אתמול (שלישי) בירושלים כשהוא מביע עשרות ילדים יותר מהמותר לו על פי רישיון הרכב. על מנת להסיע את כל הילדים, חלקם הושבו על רצפת שבי המעבר בין כיסאות רכב ההיסעים. הנהג עוכב וקיבל זימון לבית המשפט והנהלת המוסד החינוכי בו למדו זימנה היסעים נוספים על מנת להסיע את הילדים.

30 ילדים דחוסים במיניבוס (צילום: משטרת ישראל)

במהלך פעילות אכיפה שערך אתמול השוטר הקהילתי של שכונת בית וגן בירושלים, הוא הבחין בנהג רכב הסעות המסיע כמות נוסעים גבוה בהרבה מהמותר ובאופן לא בטיחותי. בבדיקה ברכב ההסעות נמצאו 30 ילדים, על אף שהנהג רשאי להסיע על פי רישיון רכב המיניבוס רק 18 נוסעים. הילדים הורדו מהרכב, הנהג, תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, קיבל זימון לבית משפט. " זו ההסעה של הבן שלי", אמר אחד ההורים למגפון, "יום קודם התרענו  למנהל המוסד על הסכנה בזה שמעלים כמות גדולה של ילדים להסעה ויום למחרת תפס אותם שוטר אולי ילמדו משהו". מדובר בעבירה הטומנת סיכון רב ליושבי הרכב, בפרט כאשר מדובר בקטינים. הוסיפו במשטרה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן