אסי עזר חושף: התסריט הגנוז של "להיות איתה"

יוצר הסדרה המצליחה ששבה לעונה קצרה, מספק פרטים על הסיפור הקודם של העונה שנגנז אחרי שלוש שנות עבודה

רותם סלע ואביב אלוש בעונה החדשה של "להיות איתה", צילום: שי יחזקאל

קצת מצחיק לכתוב את זה, אבל העונה הנוכחית של "להיות איתה" הגיעה לנקודת האמצע שלה. כן, ככה זה כשמדובר בעונה קצרצרה של ארבעה פרקים בלבד. לכן לא מפתיע שאסי עזר, היוצר, משתדל לנצל כל הזדמנות כדי לקדם את הסדרה. שעות ספורות לפני שידור הפרק השני אמש (שלישי) ערך עזר סשן שאלות ותשובות עם עוקביו באינסטגרם, שתהו כמובן מדוע העונה כל כך קצרה ועל כך השיב: "הסיפור האמיתי הוא שהיא התחילה בכלל כסרט קולנוע, שפוצל לשלושה פרקים שהפכו לארבעה".

העונה השנייה של הסדרה המצליחה הסתיימה בסוף שנת 2017, כך שלפי החישוב שלנו עברו מאז ארבע שנים. האם זה באמת פרק הזמן שלקח לעזר לכתוב את העונה הקצרצרה הזאת? ובכן, מתברר שלא. עזר מסביר כמה זמן לקח לו לעבוד על העונה הנוכחית ומפרט: "מהרגע שהתחלתי את הסיפור הזה - חצי שנה. אבל לפני כן הייתה עוד עונה שלמה שזרקתי לפח אחרי שלוש שנים של עבודה".

בסטורי נוסף הוא גם פירט ואפילו שיתף קטעים מהתסריט הגנוז: "היה שם סיפור אחרי לגמרי, שבו עמוס ונועה גרו יחד באל. איי. רחוק מהמשפחה של עמוס והם חוזרים לארץ רק לכבוד החתונה של ונסה ואסף.

ונסה, שנדרסה בחתונה של נועה ועמוס, מרותקת לכיסא גלגלים והיא מסוכסכת עם כל המשפחה שלה אחרי שהם גילו שהיא יוצאת עם אסף". אתה מתכוון לספי, כן?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר