מתי בפעם האחרונה קניתם צוללת? הפריטים המשוגעים שניתן לרכוש ברשת

באתרי אספנים וקבוצות פייסבוק שונות תוכלו למצוא כל דבר שרק תוכלו להעלות על הדעת – מתגיות ועד פצצות אמיתיות • היכן תוכלו לקנות טנק אמיתי, אם רק תצליחו לשכנע את השכנים שזה משהו לגיטימי לחניית הבניין?

טנק למכירה, צילום: מתוך אתר "tanks alot"

טנק, רימון או אולי מטוס קרב. אם יש לכם חיבה לפריטים שמריחים כמו שדה קרב ומנהל בנק אמיץ מספיק שיזרום עם חיובי אשראי גבוהים במיוחד, אתם יכולים להיות הבעלים של שלל פריטי אספנות צבאיים שניתנים לרכישה אונליין. ריכזנו עבורכם כמה פצצות לגבות.

חרבות ורימונים

קבוצת הפייסבוק אספני מילטריה וציוד צבאי בישראל, שמונה יותר מ-4,000 חברים, היא גן עדן עבור מי שהצבא זורם בעורקיו. בקבוצה תוכלו למצוא מאות פריטים המוצעים למכירה בסכומים שנעים בין כמה מאות שקלים עבור פריטים קטנים וסטנדרטיים למדי לכמה עשרות אלפי שקלים עבור פריטים ייחודיים. בין הפריטים המוצעים למכירה: תגיות, חרבות, תרמילי קליעים, מדליות, ברומטרים ומצפנים, רימונים, טלפונים ועוד.

לקבוצת הפייסבוק לחצו כאן

טנקים עד הבית

באתר הבריטי "tanks alot", תוכלו למצוא תאמינו או לא, טנקים למכירה. כן, קראתם נכון. אם יש לכם כמה עשרות אלפי או מאות אלפי דולרים מיותרים, חנייה גדולה ושכנים שלא יחשבו שהשתגעתם, תוכלו להיות הבעלים של שלל טנקים ורכבים כבדים משוריינים שמוצעים למכירה אונליין.

לאתר tanks alot לחצו כאן

טופ גאן

גם אם לא קוראים לכם טום קרוז ואתם לא מתכוונים לקחת חלק ברימייק של טופ גאן, אם במקרה זכיתם בלוטו או סתם קיבלתם ירושה ממש גדולה לאחרונה וכבר תרמתם במשרד, תמורת סכומים שנעים בין מאות אלפי דולרים לכמה מיליונים, תוכלו לרכוש לעצמכם מתנה קטנה, מפנקת וסטנדרטית לכל הדעות: מטוס. באתר "controller" תוכלו להתרשם ממבחר לא קטן של שלל דגמים של מטוסים מסוגים שונים המגיעים ממוכרים פרטיים הפרושים על פני יבשות ומדינות שונות.

לאתר "controller" לחצו כאן

ממדים עד נשק חם

באתר האספנים "military collectables" תוכלו למצוא מגוון פריטים צבאיים החל ממדים וקסדות ועבור לנשק חם, אזיקים ואפילו מסיכות גז.

לאתר "military collectables" לחצו כאן

פצצות ממלחמת העולם הראשונה

באתר "crazy jims" תוכלו למצוא שלל פריטים מתקופות שונות - מדים, דרגות, סמלי יחידות, רכבים, יצירות אומנות ואפילו פצצות ממלחמת העולם הראשונה והשנייה וגם ממלחמת וייטנאם.

לאתר "crazy jims" לחצו כאן

רוצים כזה לחצר?, צילום: AFP

אקדחים, סכינים ומצפנים

באתר "love antiques" מבטיחים לאספנים מגוון רחב של פריטים ייחודיים המגיעים מאספנים מורשים מרחבי אירופה וכוללים פרטי וינטאג' מתקופות שונות החל ממלחמת העולם הראשונה והשנייה ועד למאה ה-18. בין הפריטים תוכלו למצוא חרבות, אקדחים, סכינים, מצפנים, טלסקופים, מדים ודרגות וגם ארגזי נשק.

לאתר "love antiques" לחצו כאן

12 אלף פריטים מכל העולם

באתר "militaria zone" ניתן למצוא לא פחות מ-12,740 פריטים מ-28 אספנים. בקטגוריות השונות באתר הכוללות בין היתר מדים ,ספרים, כלי נשק, אומנות, סמלים ודגלים, דרגות ואפילו רהיטים ניתן לא פעם למצוא בין כמה עשרות למאות פריטים במחירים שנעים בין כמה עשרות דולרים לכמה עשרות אלפים.

לאתר "militaria zone" לחצו כאן

מי לא רוצה מסכת גז?

באתר "etsy" תוכלו למצוא בחיפוש מהיר כמה וכמה קטגוריות ייעודיות למכירת פרטי אספנות צבאיים. בין הפריטים הנמכרים תמורת סכומים שונים, ניתן למצוא פרטי לבוש, מדים, כפתורים, סמלים, דרגות וכמובן גם כלי נשק, משקפות, מסכות גז, דסקיות ועוד.

לאתר "etsy" לחצו כאן

עודפי צבא

חברת "TDM Electronics" עוסקת בין היתר במכירה של עודפי צבא מצבאות אירופאיים, בעיקר רכבי צבא משוריינים (כולל כמובן טנקים) וחלקי חילוף אך גם אמצעי תקשורת כמו מכשירי רדיו וכיוצא בזה.

לאתר "TDM Electronics" לחצו כאן

מי לא חיפש לעצמו פעם משאית צבאית, צילום: מתוך אתר tdm-military

רכבים צבאיים מכל הסוגים

בדומה ל-"etsy", גם בענקית רכישות האונליין האהובה איביי, ניתן למצוא לא מעט קטגוריות המציעות שלל פרטי צבא לאספנים. ביו הקטגוריות היקרות, ניצן למצוא כזו המציעה רכבים צבאיים ומשוריינים מכל הסוגים שכמובן אינם שווים לכל כיס וישאירו את רוכשיהם עם חורים בכיס של בין כמה עשרות אלפי שקלים לכמה מאות אלפי שקלים.

למדור רכבים צבאיים באיביי לחצו כאן

ספינות מלחמה למכירה

באתר "machinio.com" תוכלו למצוא תאמינו או לא, ספינות מלחמה. התענוג הימי במקרה ותהיתם לא מגיע בזול וטווח המחירים הוא באזור מאות אלפי הדולרים.

לאתר "machinio.com" לחצו כאן

צוללת כבר קניתם?

אתר נוסף שיגרום לגלים של התרגשות בליבם של אספנים רבים, הוא "mysubmarines.com" המציע למכירה צוללות. זה אומנם לא ממש מזכיר את הצוללת הצהובה של הביטלס, אבל שוות ונמכרות תמורת כמה מיליונים, כשניתן למצוא מגוון רחב יחסית של סוגים המכוונים למטרות שונות ביניהן שימוש אישי, תיירות ועסקים (לצורך צילום סרטים לדוגמא).

לאתר "mysubmarines.com" לחצו כאן

נתניהו בצוללת, צילום: קוקו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר