שודד שהטיל את אימתו על עובדים בסופרמרקטים ברחבי חיפה נעצר הודות לקעקוע ייחודי שהיה על ידו וזוהה על ידי העובדים אותם שדד. אברהים ברמיל, בן 23, פלסטיני תושב העיירה בית ג'אלא נכנס לפני כשלושה שבועות לישראל באורח לא חוקי, הגיע לחיפה ויצא לסדרת מעשי שוד שהכניסו לפחד גדול את עובדים ובעלים בסופרמרקטים גדולים בעיר.

דפוס הפעולה שלו היה דומה – הוא היה נכנס לעסקים, מכניס את ידו לתיק ואומר שיש בתוכו כלי נשק. "אני לא רוצה לירות באף אחד, תן לי את כל הכסף שבקופה", הוא היה אומר למוכרים ולוקח איתו את כל השלל שהיה בקופה.

כך הוא היה עובר בין עסקים שונים בעיר – מפיצוציות, מכולות ועד חנויות נוחות בתחנות דלק ושלשל לכיסו אלפי שקלים, סיגריות, ממתקים ומכשירי טלפון.

בעקבות תלונות שהגישו למשטרת מרחב כרמל הוקם צוות חקירה מיוחד שהחל להתחקות אחר השודד. החוקרים גבו עדויות מהנשדדים בחנויות ואלה תיארו קעקוע מיוחד שיש בזרועו של השודד. במקביל החוקרים השתמשו באמצעים טכנולוגיים לאתר את ברמיל שעשה טעות גדולה כשהחזיק בידו מכשיר טלפון של מוכרת באחד החנויות ששדד והצליחו להתחקות אחריו.

הוא נעצר לפני כמה ימים כשעל גופו כמה גרמים של מריחואנה. החוקרים אכן מצאו על ידו את הקעקוע המפליל שתואר על ידי המוכרים והוא קשר עצמו למעשי השוד. "הוא עשה כל הטעויות האפשריות", הסביר קצין משטרה.

אתמול הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה המייחס לו שלושה מעשי שוד, החזקת סמים ושהייה בלתי חוקית בישראל.

השודד עם הקעקוע
השודד עם הקעקוע