חנק למוות וביים את הזירה: אישום נגד רוצח רחל אייזנשטדט

גיא שפירא, קצין לשעבר בצה"ל ואיש הייטק, הואשם ברצח אשתו בנסיבות מחמירות במעלה אדומים בחודש שעבר, כשבמקביל בדה ראיות וניסה והתחמק מהמשטרה. "חנק אותה במשך כרבע שעה"

החשוד ברצח, גיא שפירא ואשתו רחל

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד גיא שפירא בן ה-49, תושב מעלה אדומים, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו רחל אייזנשטדט לפני כחודש בביתם, כאשר לאחר מכן הוא בדה את ראיות הרצח והציג מצג שווא כאילו היה מדובר בהתאבדותה. כמו כן, ניסה שפירא להמלט מהמשטרה. על פי החלטת השופט, שפירא יישאר במעצר עד הדיון הבא בעניינו בשבוע הבא.

על פי כתב האישום, זמן מה לפני מעשה הרצח, התווכח שפירא עם אשתו לגבי האפשרות כי ייפרדו, כאשר ביום הרצח התפתח ביניהם עימות נוסף, במהלכו חנק שפירא במשך כרבע שעה את אשתו, בעודה "נאבקת בו ומשמיעה קולות חרחור עד שמתה, כאשר הנאשם המשיך לחנוק אותה גם לאחר מכן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דו"ח המשרד להגנת הסביבה קבע: בז"ן המפעל המזהם בישראל

רצח שני תוך 24 שעות באום אל-פחם: בן 21 נורה למוות

מהפכה אחרי הסערה: פייסבוק צפויה לשנות את שמה

גיא שפירא בדיון בהארכת מעצרו
גיא שפירא בדיון בהארכת מעצרו

לאחר ששפירא וידא כי היא אשתו מתה, הוא גרר את גופתה לחדר האמבטיה, הכניס אותה לתוכה וחתך את ידיה על מנת שמותה יראה כאירוע התאבדות. לאחר מכן, מילא את האמבטיה והטביע את ראשה בתוך המים. לאחר מכן, נעל אותה בחדר האמבטיה וחזר להתעסק בענייני עבודתו בחדר אחר בבית.

זמן קצר לאחר מכן, שפירא רוקן את המים באמבטיה, התקשר למוקד מד"א ודיווח כי מצא את אשתו כשהיא ללא סימני חיים. שלושה ימים לאחר מכן, הוא התחמק מלהגיע לתחנת המשטרה כפי שהתבקש, ניסה להימלט ממרדף משטרתי שהתנהל אחריו ולבסוף יצא מן הרכב וניסה להתאבד בירייה ופונה במצב קשה לבית החולים.

עו"ד עידן גמליאלי, שמייצג את שפירא מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר: "מדובר באירוע קשה וטרגי. בניגוד לנטען בכתב האישום, האירוע עצמו לא היה מתוכנן ולגיא לא הייתה לו כל כוונה לגרום למותה של בת זוגו. לאחר שנקבל את חומרי החקירה ונלמד אותם נציג בפני בית המשפט את טענותינו".