גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #718822 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 718822        
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
37958 הודעות, 164 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    21:57   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

עורך וואלה לשעבר, אבירם אלעד, בעדותו: ''ידענו ששרה נתניהו לא תרווה נחת מקלטת הפסיכולוגית''  

 
  
עורך וואלה! לשעבר בעדותו: "ידענו ששרה נתניהו לא תרווה נחת מקלטת הפסיכולוגית"

אבירם אלעד שב להעיד במסגרת תיק 4000 והתייחס ל"קלטת הפסיכולוגית" של רעיית ראש הממשלה לשעבר: "הייתה מערכת שיקולים האם לפרסם אותה, שומעים בה את הטירוף"

מתן וסרמן  11:15 18/10/2021

אבירם אלעד, העורך הראשי של וואלה! לשעבר שמשמש כיום כמנכ"ל חדשות 13, ממשיך היום (שני) למסור את עדותו במסגרת תיק 4000. אלעד נחקר בחקירה נגדית על ידי הסנגורית של איריס אלוביץ', עורכת הדין מיכל רוזן עוזר.
בפתח החקירה אמרה עוה"ד רוזן עוזר לאלעד: "כל מה שאנו מדברים על גדי להב זו התקופה שהוא היה העורך הראשי", ושאלה: "בתקופה של טלי בן עובדיה העורכת הראשית אתה זוכר וויכוח לעניין ההחלטה שלא לסקר סכסוך בין ועד העובדים לפלאפון לפלאפון?". על כך השיב אלעד: "לא זוכר כזה דבר".

אחר מכן הקריאה עוה"ד מחקירתו הנגדית של מנכ"ל וואלה! לשעבר אילן ישועה את עדותו לוויכוח כאמור, ושאלה את אלעד: "זה מזכיר לך משהו?". אלעד השיב: "לא".

בהמשך הקריאה רוזן עוזר לאלעד מחקירתו במשטרה: "משיחות שלי איתה אחרי התפטרותה היא אמרה לי מספר פעמים שלא תוכל לחיות זמן רב עם ההתערבויות של ישועה". לאחר מכן שאלה את אלעד: "אמרת אמת?". אלעד השיב בחיוב.

לאחר מכן שאלה עוה"ד רוזן עוזר את אלעד על ינון מגל, שהיה העורך הראשי של וואלה! באותה עת. "היחסים איתו הם יחסים טובים, חבריים?". אלעד: "נכון".

עורכת הדין הציגה אי מייל מה-24.7.2014 שנשלח אל אלעד ומגל במהלך מבצע צוק איתן: "המלחמה גרמה לי כמו לרבים אחרים לצרוך כמה אתרים כל הזמן ובמיוחד וואלה!, אבל בקצב העריכה ynet עושה לנו בית ספר". לאחר מכן שאלה את אבירם: "אז הייתה לו ביקורת על האתר?".
אלעד: "זו ביקורת מקצועית. זה לא מתייחס לאם זה בעד מישהו או לא, אלא שהכתבות שלנו לא מספיק מגרות או עמוקות בלי קשר לעל איזה תוכן הן מדברות".
רוזן עוזר עימתה את אלעד בין היתר עם דברים שנכתבו בקבוצת הוואטסאפ "פורום הנהלה" שפתח ישועה, שבה הוא כותב על ידיעה של הכתב הצבאי נועם תיבון שלדברי ישועה היא ״ממש ילדותית ושטחית״.

אלעד בחר להתייחס להמשך המשפט של ישועה שאמר שהידיעה "נראית לא טוב" ואמר: "זו עדיין לא התערבות בנראות של הכתבה. לא כתוב אם זה ידיעה נכונה או לא נכונה. אני רואה את זה כהנחיות שעוסקות במהות הטכנית-אינטרנטית של הכתבה והוא לא נכנס עכשיו לדיון האם חמאס נכנע או לא נכנע".
עו"ד עוזר: "ממש ילדותית ושטחית?". 
אלעד השיב: "על הדרך שבה הדברים מוצגים ולא על עמדתו של תיבון אם הייתה כזו. הכתבה מתאמת איזה שהיא סיטואציה שלא מתוארת מספיק טוב בכתבה".
עו"ד עוזר: "האם אתה זוכר שגם שי מגל (מישהו מההנהלה) העביר עליך ביקורת?". אלעד: "היו התכתבויות".
לאחר מכן הציגה לאלעד תכתובות רבות שמצביעות על התערבות של ישועה בתכנים, התערבות שהחלה כבר בתקופת גדי להב כעורך במהלך 2012 ולאחר מכן.
עו"ד עוזר: "אתה יודע מה מגל חושב על ההתערבות של אילן ישועה?". אלעד: "אני זוכר שהיה מתח ניהולי סביב העניין הזה. אני זוכר שהוא דיבר על זה שחלק מהדברים שנאמרים לו הם דברים שנכנסים לתחום שלו".
עוד שאלה רוזן עוזר: "האם אתה זוכר שמגל חשב שיש פה התערבות בתכנים שפוגעת במעמד שלו כעיתונאי והוא היה פגוע מזה והיה לו כעס כלפי ישועה?". אלעד השיב: "נכון. אני חושב שהכעס נבע מדברים רחבים יותר".
"אתה זוכר שבאיזה שלב ישועה שם מעל מגל את עידו אשד ומגל מאוד לא אהב את זה?", שאלה עורכת הדין. אלעד: "הסכמתי איתו משום שזו פגיעה בתפקיד שלו ולא אמור להיות מישהו מעליו בנושא התוכן".
עו"ד רוזן עוזר: "ישועה מבקש ממך לעבוד עם אשד ואומר לך שזה לא פחות כבוד לקבל הוראות ממנו אבל אתה הסכמת עם מגל?". אלעד: "נכון".
לאחר מכן עברה עורכת הדין לתקופה בה אלעד היה עורך ראשי וישועה התערב בכתבות שלו: "האם נכון שחשבת שזה מבטא חוסר אמון בסיסי בך?". אלעד השיב: "נוצרו משקעים בינינו בעקבות הדבר הזה. חשבתי שזה לא נכון לעשות זאת. נעלבתי ברמה האישית והייתה פה פגיעה מסוימת בחופש העיתונות שלי".
בהמשך אמרה רוזן עוזר כי "היה פרסום על כך שליאיר נתניהו יש חברה שאיננה יהודיה וסביב הדבר הזה הייתה פניה", ושאלה את אלעד: "אתה אומר לישועה - 'זה יעלם לגמרי עוד רגע'".
לאחר מכן היא הדגימה כיצד ישועה התעקש שהידיעה תרד גם במדור סלבס ויהדות: "נא להעיף את כל האייטמים האלה עכשיו. אני לא יכול לנהל משא ומתן על אייטם שלוש פעמים". בהמשך שאלה: "התנהלות כזו שבה ישועה מבקש להוריד אייטם ואז אתם מעלים אותו במדור כזה ובמדור אחר. זה לא במקרה אלא בכוונה נכון?".
אלעד: "פה רואים את ההבדל בין דברים שקשורים לנתניהו לדברים אחרים. אני לא זוכר אם זה היה בכוונה או לא ויכול להיות שמגל נקט שם פעולה".
עו"ד עוזר: "אם סוג כזה של התנהלות שמבקשים מידיעה לרדת ואז היא קופצת בכל מיני מדורים אחרים, מן דווקא כזה, האם היא אפיינה את התנהלות המערכת?". אלעד: "כשהתבקשנו להוריד דברים שקשורים למשפחת נתניהו ניסינו להילחם בזה בכל הדברים שעמדו לראשותנו".
"האם מעניין אותך לסקר או לא לסקר ביקור של שרה נתניהו במעון לנשים מוכות?", שאלה עורכת הדין את אלעד, שהשיב: "המקרים בהם דיברנו בעדות אלו מקרים בהם לא התכוונו לפרסם אותם. יש חשיבות למתי האייטם הזה מגיע, מה קרה באותו יום, מה קרה עם שרה נתניהו באותו הזמן. זה תלוי בקונטקסט".
לאחר מכן התייחסה רוזן עוזר ל"קלטת הפסיכולוגית" של שרה נתניהו: "האם ידעת שזו שיחה פרטית וששרה נתניהו תפגע מהפרסום הזה?". אלעד: "לא הייתי בטוח שמדובר בשיחה פרטית. זו שיחה עם יועץ התקשורת של המשפחה. אני חשבתי שיש ערך לפרסום".
עו"ד עוזר: "אתה לא עונה על מה ששאלתי. אתה אומר לחוקרים ששומעים שם את הטירוף אז בוודאי חשבת שזה פרסום משפיל עבורה".
אלעד: "ברור שהיא לא תרווה מכך נחת". עו"ד עוזר: "הייתה לך דילמה כאן?".
אלעד: "הייתה מערכת שיקולים האם לפרסם אותה. קודם כל הקלטת הגיעה אלינו והיינו צריכים לבחון אם היא אמיתית ולא חיקוי ואחרי זה האם יש לכך עניין ציבורי וזו לו רכילות זולה. באותו הזמן היו עדויות להתנהלות כזו של שרה נתניהו וזה הוכחש נמרצות, וכאן יש עדות שדברים אכן מתנהלים ככה ויש גם חשיבות לסביבה בה מתנהל ראש הממשלה".
עו"ד רוזן עוזר הקריאה משפט מתוך החקירה של אלעד בהקשר לקלטת אותו אמר לחוקריו: "עכשיו אתה מבין כמה מתוק היה לפרסם את זה מעבר להכל". על כך אמר אלעד: "בוודאי. אחרי כל הצנזורה שהייתה לנו באה קלטת כזו ואנו יכולים לפרסם אותה. לכן זה בהחלט היה מתוק כשהצנזורה הוסרה".
עו"ד עוזר: "לפרסם כתבות חיוביות על אשת ראש הממשלה זה תלוי קונטקסט ולפרסם כתבה משפילה על ראש הממשלה זה מתוק עבורך. תסכים אותי שיש עיתונאים אחרים שיחשבו אחרת". אלעד: "תמיד".
לאחר מכן עברה עוה"ד רוזן עוזר לדבר על כך שישועה אמר לאלעד ששרה נתניהו ביקשה מבני הזוג אלוביץ' לפטר אותו בגלל מאמר שכתב נגד נתניהו ב-2013. "ישועה אישר כאן בחקירה הנגדית שאיריס אלוביץ התנגדה לכך שתהיה עורך ראשי".
על כך אמר אלעד: "אין לי מושג. על פי מה שהוא אמר לי שני בני הזוג אלוביץ' רצו בפיטוריי".
עו"ד רוזן עוזר: "זה הפוך ממה שהוא אמר לך". אלעד: "נכון".
"אני אומרת לך בסוד שזה לא היה בהתנדבות אלא אחרי זה שהראנו לו שזה מה שהוא אמר לאיריס אלוביץ'. הוא סיפר לך שהוויכוח הזה עליך הביא לנתק בין בני הזוג אלוביץ' לבני הזוג נתניהו?", שאלה עורכת הדין. אלעד השיב בחיוב.
עו"ד רוזן עוזר: "האם מתי שהוא ישועה סיפר לך שהוא הציע לאלוביץ' ביום שהתחלת לעבוד כעורך ראשי לפטר אותך?". אלעד: "לא".
"ישועה סיפר שהלחצים לפטר אותך נמשכו עד חודשיים לפני החקירה", אמרה עורכת הדין. "הוא סיפר לך דברים כאלה?". אלעד: "אמת".
רוזן עוזר המשיכה: "האם יפתיע אותך לדעת שיש אפס אינדיקציה לדבר הזה? האם יפתיע אותך לשמוע שישועה היה כאן ואמר שמשנת 2017 כמעט לא היה להם קשר?", שאלה. אלעד: "אני מניח שכן".
"ישועה אמר לעידו אשד שאתה צריך ללכת ומי שאמר לו שצריך דווקא להמתין זה אשד. זה קרה במאי 2017 וגם את זה לא ידעת", אמרה עורכת הדין. אלעד אישר כי לא ידע.
מסתבר כי מי שהביע שביעות רצון מפרישתו של אלעד ב 2014 היה ישועה. מי שאמר במאי 2017 שזו הייתה טעות להביא אותו ושהוא צריך ללכת בהזדמנות הראשונה היה ישועה. אלעד אישר שהוא לא הכיר את הנתונים המתועדים האלה, ושדברים אלה הפוכים למה שסיפר לו ישועה.
לעניין הסיבה שבעטייה עזב אלעד את אתר וואלה!, הסתבר שבניגוד לאופן שבו ניסה אלעד להציג את עזיבתו ככזו הקשורה בעיקר גם אם לא רק להתערבויות הקשורות בנתניהו, בחקירתו במשטרה הדגש היה עומס נפשי בגלל מבצע "צוק אית"ן, הצעה לעבוד בסטרטאפ של משה חוגג וגם התערבויות, שכפי שעו"ד רוזן עוזר הראתה - היו בענייני תוכן ועריכה שאינם קשורים לנתניהו.
עוד התברר בדיון כי בניגוד מוחלט לאמירות השונות של ישועה ושל תזת כתב האישום, שלפיהן כתבי ועורכי וואלה! פוטרו כי היו לעומתיים לנתניהו, לאלעד הוצגה ההתכתבות בין איריס אלוביץ׳ לבין ישועה שבה אלוביץ׳ מסרבת להצעתו של ישועה לפטר את אלעד. אלעד השיב כי לא הכיר עובדה זאת. 
עוד הוצגה לאלעד תכתובת בין ישועה לבין שאול אלוביץ׳ שלפיה ישועה מציע לשאול ׳לשלוח אותו׳. רוזן עוזר: "האם ישועה סיפר לך מתישהו שביום שהתחלת לעבוד בוואלה!, שהוא, ישועה, הציע לשאול אלוביץ׳ לפטר אותך, וששאול אמר לא?". אלעד השיב: "לא".

https://m.maariv.co.il/news/law/Article-871398

הערה: זה התרחש והתפרסם אתמול, אך לא ראיתי שהובא בפורום, חושב שמצדיק להביא כעת.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  כל המשפט הזה הוא בדיחה אחת גדולה The Humanist 19.10.21 22:03 1
     אחרי 3 עדים התיק הזה הוא סכנה למדינה News_Max 19.10.21 22:58 10
         השופטים המלומדים והלמדנים שלנו כבר יידעו איך להרשיע את ביבי,אני לא מתלהבת מכל ההצגות של השופטים חברה בפורום 20.10.21 02:35 36
             הגיע הזמן שהשאלה הרלוונטית לא תהיה האם נתניהו בסוף יורשע או לא, אלא: הפוך גוטה 20.10.21 11:37 62
                 זה יגיע רק אם הציבור יתעורר ויקום מהכורסה עפרנח 20.10.21 14:34 71
     כן גם הקלטת זה רק בדיחה Amnonimus 20.10.21 11:09 57
  זה דיי מצחיק שהכל מתבסס על ישועה אמר ישועה ביקש micmic 19.10.21 22:03 2
     היו צריכים להשאיר את ישועה לסוף ואז לפחות היו יכולים למכור לעם לוקשים.. ToGo 19.10.21 23:13 15
         עדיין רוב העם קונים את הלוקשים של הערוצי התעמולה 11 12 13 חברה בפורום 20.10.21 02:36 37
     יודעים שגם ביביהו שקרן Amnonimus 20.10.21 11:10 58
  יש בן אנוש שיפרסמו קלונו ברבים וירווה נחת??!! gabe 19.10.21 22:16 3
     בדיוק. זו התגובה הנכונה לכותרת. יודלה 19.10.21 22:31 4
     זו בדיוק הנקודה, במקום להודות שהם התנהלו כצהובון שמתעסק ברכילות ובחשיפת שיחה אישית חסרת כל עבד לעם קדוש 20.10.21 07:40 54
         מדובר על ערך חדשותי שהזוג ובנם לוציפ Amnonimus 20.10.21 11:15 59
  כמה טוב שהתעקשו ללכת למשפט... מכבי156 19.10.21 22:35 5
     אם ילמדו עליו זה בשיעורי טבע איך צבועים מנסים להילחם באריה... ארץ 20.10.21 01:29 33
     קתדרלה למשפט זה מדויק מחפש בנרות 20.10.21 07:21 52
  לקרוא ולא להאמין איך בוצעה כאן הפיכה שלטונישפטית. וגדעון עוד רוקד על הדם. איזו מדינה וואו The Godfather 19.10.21 22:39 6
     חחח ביבי הפסיד בבחירות יוסף גוסטאר 19.10.21 22:40 7
         רק חבל שהייתם צריכים עזרה מנוכל מגלומן coyote 19.10.21 23:02 11
             הוא עדיין הפסיד בבחירות יוסף גוסטאר 19.10.21 23:03 12
                 הפיכה וחצי kidon 19.10.21 23:11 14
                     הפסיד בבחירות וחצי יוסף גוסטאר 20.10.21 05:02 45
                 עם כל הדמולזציה שעשו לו coyote 19.10.21 23:35 20
                     להפסיד עם המפלגה הגדולה ביותר זה הכי לוזרי שיש יוסף גוסטאר 20.10.21 05:01 44
                         פחות מלמכור את הכל בשביל כיסא coyote 20.10.21 05:29 46
                             העליבות גם של המוכרים וגם של הקונים סחורה גנובה. בבב 20.10.21 06:44 47
                 הרגת אותי. 30 מנדטים זה הפסד בבחירות? CADAM 20.10.21 02:57 38
                     כן יוסף גוסטאר 20.10.21 05:01 43
                         צא מהויקיפדיה ותשכיל. CADAM 20.10.21 13:53 68
                     מה שבטוח שהוא הפסיד את ראשות הממשלה Amnonimus 20.10.21 11:19 61
                 רבותי אין צורך להתרגש, בסה''כ יש פה עוד הדגמה מיני רבות ליושרה של אנשי השמאל. שום דבר חדש. זבוב על הקיר 20.10.21 04:58 39
                     היושרה של להגיד את האמת היא אכן חשובה יוסף גוסטאר 20.10.21 05:01 42
                         תזכיר גם בלילה. למה רק בבוקר? CADAM 20.10.21 13:56 69
                 אחרי שתפרו לו תיק וריסקו את תדמיתו מחפש בנרות 20.10.21 07:22 53
                     תפרו לו תיקים לא רק תיק Amnonimus 20.10.21 11:48 63
                         אם אפשר מענה ענייני - CADAM 20.10.21 13:59 70
         מזכיר לך שעלו על עגלת האישום לא מעט שותפים פוטנציאליים, ורבים טענו שזה הפגם העיקרי בו Nisenpuu 19.10.21 23:55 25
             אז הפסיד בבחירות יוסף גוסטאר 20.10.21 05:00 41
         בעזרת שוחד מרמה והפרת אמונים של חברי גוש האיחוי עבד לעם קדוש 20.10.21 00:29 29
             לא, בעזרת זה שלא הייתה לו קואליציה יוסף גוסטאר 20.10.21 05:00 40
  אז עכשיו עורך וואלה מודה שהוא ביודעין פרסם שלילי על נתניהו וזה לא סיקור חיובי? GaggeR 19.10.21 22:45 8
     + kidi 19.10.21 23:11 13
  וואי וואי, לבטל מיד את המשפט, ביבי זכאי המקור 19.10.21 22:48 9
     בית המשפט שואל את העד המרכזי מתי הוא שקרן ומתי דובר אמת יש מצב שאינך יודע זאת היות ואתה ניזון מערוצי התעמולה זופ-ניק 19.10.21 23:17 17
         אחי... Braveheart 19.10.21 23:26 19
  כשרואים איך העדים מתפתלים כדי לנסות להשיג בדל ראיה הקושרת את נתניהו לסיקור אוהד ובצורה גלויה מונחת לפני זופ-ניק 19.10.21 23:15 16
  עושים מהם קציצות , ישועה וחבורתו מלאים סתירות התפתלויות ושקרים . לא נתפס כמה ...מדהים. Braveheart 19.10.21 23:25 18
  מסתבר שאנשי אתר וואלה היו קן צרעות בזויות , שונאי נתניהו . זראטוסטרא 19.10.21 23:46 21
  אפשר להביך כל עד בחקירה נגדית מקצועית לגבי פרטים שארעו לפני כמה שנים, אך זה לא מכריע אקטואלי 19.10.21 23:50 22
     זה משקל נגד לכתבים שלא מפרסמים את החקירה הנגדית. והמעניין הוא שיש המון מה לפרסם דווקא פה Nisenpuu 19.10.21 23:58 26
     אתה חושב משפט זה עסק רכילותי כמו התכנית של גיא פינס. במשפט רק הראיות מדברות. BEBO 19.10.21 23:59 27
         נכון הערכה מקצועית של הראיות, ואילו הרכילות של הספינולוגים מטעם, היא חסרת משמעות אקטואלי 20.10.21 00:43 30
             אז אל תתייחס אליה , הכל טוב. הובן היטב כבר שהאמת מעניינת אותך כשלג דאשתקד Braveheart 20.10.21 01:21 31
  ההגנה פשוט מרסקת את הפרקליטות SomeOne2 19.10.21 23:53 23
  מתסכל שאי אפשר להעלות אשכולות על משפט נתניהו, בגלל שאין מקור עיתונאי אחד שמדווח מהמשפט. BEBO 19.10.21 23:55 24
     ידידי , אין תקשורת בארץ , יש מפלגת שמאל שקוראת מסרים באולפן ומארחת שמאלנים נוספים Braveheart 20.10.21 01:25 32
  מה באמת ערך העדויות שמבוססות על 'ההוא אמר כך' אם פשוט אפשר לשאול את 'ההוא'(ישועה) צידלקט 20.10.21 00:08 28
  וואלה? KobyBD 20.10.21 01:49 34
  גם היום אני לא מבין מה מביך בזה דולב 20.10.21 01:54 35
     שלא לדבר על כך שכל אדם שני במדינה שמע לפחות פעם אחת צעקות כגון אלה. בבב 20.10.21 06:48 48
         ביזו אותה רק כי הייה רעייתו של נתניהו. CADAM 20.10.21 12:07 64
  מה שרוב הקוראים לא מבינים זה שזה לא משנה כלום. מספיק שיוכיחו שני דברים: 1. שוואלה עשו משהו עבור נתניהו. 2. ש צללפון 20.10.21 06:49 49
     כתב האישום מדבר על 'היענות חריגה', לא על סתם 'מתן' בבב 20.10.21 12:32 65
  זה❓ ביריון 20.10.21 07:02 50
     הנה דוגמה לצביעות האופינית לרלב - ללעוג לח''כ פינטו האידיוטית זה איסור חמור. חלילן מהמלין 20.10.21 08:14 56
  כל התיק בנוי על סיפור שישועה סיפר לעצמו בראש, סיפור שהוא מכר גם לאחרים. חלילן מהמלין 20.10.21 07:04 51
  יש רק דבר אחד שיותר מסעיר ומרגש את העדר הרלבי מאשר בנימין נתניהו וזה שרה נתניהו. למה? לאלוהי הכתות פתרונים פנקס הקטן 20.10.21 07:59 55
  היום מיכל קליין בלקירה הנגדית הורידה פצצה על ליברמן 👇 פנקס הקטן 20.10.21 11:19 60
     אני לא ליד מחשב וקצת עסוק. הנה מקור BEBO 20.10.21 12:40 66
  מסתבר שמהנדסי התודעה שלנו הם שקרנים פתולוגיים! shabor 20.10.21 13:15 67

   
   
The Humanist לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.19
4823 הודעות, 52 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    22:03   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. כל המשפט הזה הוא בדיחה אחת גדולה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
15224 הודעות, 54 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    22:58   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אחרי 3 עדים התיק הזה הוא סכנה למדינה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
‏כששלושת העדים הראשונים בתיק 4000 מוכיחים שהחריגות היחידה בתיק הזה היא שנתניהו היה
הפוליטקאי היחיד שלא קיבל סיקור חיובי.

מנדלבליט וסער נכנסים לכוננות ב׳ למהפכה ומנסים את כוחם בהפלת עוד לבנה בחומת הדמוקרטיה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
7286 הודעות, 113 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    02:35   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. השופטים המלומדים והלמדנים שלנו כבר יידעו איך להרשיע את ביבי,אני לא מתלהבת מכל ההצגות של השופטים  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
ברגע האמת הם לא יהיו בצד של נתניהו,רות גביזון מבינה טוב יותר מכולנו נתניהו לא יזכה למשפט צדק


אין תרופה ולא חיסון לנגיף הרל"ב,עלינו להיות מוכנים לעובדה שהנגיף הזה יהיה איתנו שנים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הפוך גוטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
26415 הודעות, 231 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    11:37   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. הגיע הזמן שהשאלה הרלוונטית לא תהיה האם נתניהו בסוף יורשע או לא, אלא:  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
מתי מגישים כתב אישום נגד מי שגררו את המדינה לסאגה הזו.

מתי שוטרים ופרקליטים בכירים ילכו הביתה, או אפילו לכלא.

היו פה,
גם רדיפה אובססיבית אחרי אדם,
גם הפיכת רצון הבוחר במדינה דמוקרטית,
גם הוצאת כסף וזמן של המדינה ברמות אסטרונומיות,
גם הדלפות לא חוקיות,
גם סיקור אוהד (תמורת ההדלפות?).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עפרנח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.09
16117 הודעות, 135 מדרגים, 263 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    14:34   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. זה יגיע רק אם הציבור יתעורר ויקום מהכורסה  
בתגובה להודעה מספר 62
 


איזהו בן העולם הבא? זה הסומך גאולה לתפלה של ערבית!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amnonimus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.18
4980 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    11:09   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. כן גם הקלטת זה רק בדיחה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ולחשוב על עוזרים עובדים ומשרתות שנפגעו מההבל פה הקדוש הזה
של שרה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
81472 הודעות, 260 מדרגים, 457 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    22:03   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. זה דיי מצחיק שהכל מתבסס על ישועה אמר ישועה ביקש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כאשר השופט כבר יודע שישועה שקרן

זו גם הסיבה שהתביעה נדפקה איתו, לא יכלו לוותר על האישיות יוצאת הדופן 😄



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ToGo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
1075 הודעות, 17 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:13   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. היו צריכים להשאיר את ישועה לסוף ואז לפחות היו יכולים למכור לעם לוקשים..  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
כי כולם מתבססים עליו.. לא לחכמים שם במתפרה..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
7286 הודעות, 113 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    02:36   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. עדיין רוב העם קונים את הלוקשים של הערוצי התעמולה 11 12 13  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  


אין תרופה ולא חיסון לנגיף הרל"ב,עלינו להיות מוכנים לעובדה שהנגיף הזה יהיה איתנו שנים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amnonimus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.18
4980 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    11:10   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. יודעים שגם ביביהו שקרן  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
ובכ"ז צריך לבחון את הראיות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gabe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.11.12
1177 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    22:16   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. יש בן אנוש שיפרסמו קלונו ברבים וירווה נחת??!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


https://www.pigumrental.co.il


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יודלה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.15
5773 הודעות, 49 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    22:31   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. בדיוק. זו התגובה הנכונה לכותרת.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
37958 הודעות, 164 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    07:40   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. זו בדיוק הנקודה, במקום להודות שהם התנהלו כצהובון שמתעסק ברכילות ובחשיפת שיחה אישית חסרת כל  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
ערך חדשותי שמתגייס את שרה נתניהו ברור שלילי ביותר - הוא מנסה להתפתל כאילו מדובר רק באי נוחות מסויימת...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amnonimus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.18
4980 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    11:15   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. מדובר על ערך חדשותי שהזוג ובנם לוציפ  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  
בחרו לפרסם בקפידה באתר וואלה
ולא רק סיקור אוהד או חושף תמונות מדהימות של שרה ופועלה הברוך לטובת העם ותאריה אלא גם הכפשות נגד כל יריב פוליטי אפשרי כולל פרסומים אשתו של בנט ואביו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מכבי156 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.19
1252 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    22:35   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. כמה טוב שהתעקשו ללכת למשפט...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כעת יכול כל איש ואישה לשמוע/לקרוא בזמן אמת את הטיעונים והתשובות של כל הצדדים.
לדעתי, עוד י/ילמדו את המשפט הזה, הן בקתדרלות למשפט והן בקתדרלות למדעי המדינה במשך שנים...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.8.19
2525 הודעות, 40 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    01:29   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. אם ילמדו עליו זה בשיעורי טבע איך צבועים מנסים להילחם באריה...  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
או שילמדו בסרטי ילדים איך סקאר נלחם במופסה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחפש בנרות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.04
12369 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    07:21   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. קתדרלה למשפט זה מדויק  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Godfather לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.21
1968 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    22:39   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. לקרוא ולא להאמין איך בוצעה כאן הפיכה שלטונישפטית. וגדעון עוד רוקד על הדם. איזו מדינה וואו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
8090 הודעות, 106 מדרגים, מינוס 6 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    22:40   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. חחח ביבי הפסיד בבחירות  
בתגובה להודעה מספר 6
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
8710 הודעות, 22 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:02   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. רק חבל שהייתם צריכים עזרה מנוכל מגלומן  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
8090 הודעות, 106 מדרגים, מינוס 6 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:03   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. הוא עדיין הפסיד בבחירות  
בתגובה להודעה מספר 11
 

שום הפיכה, הפסיד בבחירות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kidon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.10.15
2407 הודעות, 14 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:11   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. הפיכה וחצי  
בתגובה להודעה מספר 12
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
8090 הודעות, 106 מדרגים, מינוס 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    05:02   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. הפסיד בבחירות וחצי  
בתגובה להודעה מספר 14
 

למד קצת על שיטת הבחירות בישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
8710 הודעות, 22 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:35   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. עם כל הדמולזציה שעשו לו  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
הוא מוביל את המפלגה הגדולה בכנסת בפער. אבל עדיין נעזרתם בנוכל מגלומן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
8090 הודעות, 106 מדרגים, מינוס 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    05:01   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. להפסיד עם המפלגה הגדולה ביותר זה הכי לוזרי שיש  
בתגובה להודעה מספר 20
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
8710 הודעות, 22 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    05:29   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. פחות מלמכור את הכל בשביל כיסא  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
בממשלה הפלסטינית היהודית הראשונה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בבב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.12
30328 הודעות, 79 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    06:44   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. העליבות גם של המוכרים וגם של הקונים סחורה גנובה.  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM
חבר מתאריך 13.9.20
876 הודעות
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    02:57   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. הרגת אותי. 30 מנדטים זה הפסד בבחירות?  
בתגובה להודעה מספר 12
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
8090 הודעות, 106 מדרגים, מינוס 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    05:01   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. כן  
בתגובה להודעה מספר 38
 

כנס לויקיפדיה ולמד על שיטת הבחירות בישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM
חבר מתאריך 13.9.20
876 הודעות
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    13:53   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. צא מהויקיפדיה ותשכיל.  
בתגובה להודעה מספר 43
 

וגם תתפתח לטובה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amnonimus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.18
4980 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    11:19   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. מה שבטוח שהוא הפסיד את ראשות הממשלה  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
וגם את הדיור המוגן בבלפור
שהיו בראש מעיניו
מצידו היה לקבל 15 מנדטים ובלבד
שהמוטרדות הנכספות האלה יממומשו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבוב על הקיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
7049 הודעות, 51 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    04:58   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. רבותי אין צורך להתרגש, בסה''כ יש פה עוד הדגמה מיני רבות ליושרה של אנשי השמאל. שום דבר חדש.  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
8090 הודעות, 106 מדרגים, מינוס 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    05:01   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. היושרה של להגיד את האמת היא אכן חשובה  
בתגובה להודעה מספר 39
 

אל תשכח כל בוקר אחרי התפילה להזכיר לעצמך שביבי הפסיד בבחירות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM
חבר מתאריך 13.9.20
876 הודעות
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    13:56   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. תזכיר גם בלילה. למה רק בבוקר?  
בתגובה להודעה מספר 42
 

אדם בתזכורותיו נשכח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחפש בנרות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.04
12369 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    07:22   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. אחרי שתפרו לו תיק וריסקו את תדמיתו  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amnonimus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.18
4980 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    11:48   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. תפרו לו תיקים לא רק תיק  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
וגם לרעייתו שתחייה תפרו
איך שזמנים משתנים
נאשמיהו מאוד נהנה בעבר מהמתפרות האלה ותמך בהם בכל מאודו
כשאולמרט היה ראש ממשלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM
חבר מתאריך 13.9.20
876 הודעות
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    13:59   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. אם אפשר מענה ענייני -  
בתגובה להודעה מספר 63
 

היכן אתה מוצא הקבלה או קשר בין מקרה אולמרט לפרשת נתניהו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Nisenpuu לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1950 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:55   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. מזכיר לך שעלו על עגלת האישום לא מעט שותפים פוטנציאליים, ורבים טענו שזה הפגם העיקרי בו  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


"חתור בסירה, חתור בידיים שלך. אל תפקיר את המשוטים בידי אלה שישמחו שתעלם."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
8090 הודעות, 106 מדרגים, מינוס 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    05:00   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. אז הפסיד בבחירות  
בתגובה להודעה מספר 25
 

לא הפיכה, הפסיד בבחירות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
37958 הודעות, 164 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    00:29   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. בעזרת שוחד מרמה והפרת אמונים של חברי גוש האיחוי  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
8090 הודעות, 106 מדרגים, מינוס 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    05:00   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. לא, בעזרת זה שלא הייתה לו קואליציה  
בתגובה להודעה מספר 29
 

אין בעד מה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GaggeR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
50494 הודעות, 335 מדרגים, 646 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    22:45   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אז עכשיו עורך וואלה מודה שהוא ביודעין פרסם שלילי על נתניהו וזה לא סיקור חיובי?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kidi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
13405 הודעות, 89 מדרגים, 160 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:11   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. +  
בתגובה להודעה מספר 8
 


ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. הנה הנה משיח בא


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המקור
חבר מתאריך 19.2.09
56469 הודעות
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    22:48   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. וואי וואי, לבטל מיד את המשפט, ביבי זכאי  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
13890 הודעות, 156 מדרגים, 283 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:17   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. בית המשפט שואל את העד המרכזי מתי הוא שקרן ומתי דובר אמת יש מצב שאינך יודע זאת היות ואתה ניזון מערוצי התעמולה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
של הפרקליטות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
29927 הודעות, 198 מדרגים, 348 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:26   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אחי...  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
חליק

אני דואג לך פשוט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
13890 הודעות, 156 מדרגים, 283 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:15   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. כשרואים איך העדים מתפתלים כדי לנסות להשיג בדל ראיה הקושרת את נתניהו לסיקור אוהד ובצורה גלויה מונחת לפני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הפרקליטות הצעת שוחד מפורשת של אילן ישועה לבנט ואף אחד אינו חוקר מנדלבליט נעלם לפתע לשמאל הצדקני והטהרני לא מפריע שחיתות אין דגלים שחורים אין הפגנות ברעננה אין הפגנות בפתח תקווה מול ביתו של מנדלבליט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
29927 הודעות, 198 מדרגים, 348 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:25   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. עושים מהם קציצות , ישועה וחבורתו מלאים סתירות התפתלויות ושקרים . לא נתפס כמה ...מדהים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זראטוסטרא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.14
5496 הודעות, 21 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:46   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. מסתבר שאנשי אתר וואלה היו קן צרעות בזויות , שונאי נתניהו .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני לא מכיר את הנפשות הפועלות , מאחר והאתר היה אתר פורונוגרפי , אבל השינאה שמבעבעת שם מטרידה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
64117 הודעות
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:50   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אפשר להביך כל עד בחקירה נגדית מקצועית לגבי פרטים שארעו לפני כמה שנים, אך זה לא מכריע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הספינולוגים מפרסמים רק את המבוכות ולא את העיקר. בסופו של דבר השופטים שישמעו את כל עדים כולל עדי ההגנה, יצטרכו בין היתר לקבוע האם הייתה בוואלה התערבות מאסיבית לטובת נתניהו או לא.


#ראש פרויקט ביבי צדיק315: אפשר להאמין רק ל"ישראל היום" ערוץ 20 ול"גלי ישראל". מה משותף לכולם?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Nisenpuu לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1950 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:58   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. זה משקל נגד לכתבים שלא מפרסמים את החקירה הנגדית. והמעניין הוא שיש המון מה לפרסם דווקא פה  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  


"חתור בסירה, חתור בידיים שלך. אל תפקיר את המשוטים בידי אלה שישמחו שתעלם."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
31281 הודעות, 213 מדרגים, 425 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:59   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. אתה חושב משפט זה עסק רכילותי כמו התכנית של גיא פינס. במשפט רק הראיות מדברות.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
עד עכשיו, אחרי שלושה עדים, הפרקליטות לא הצליחה לגבש ראיות


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
64117 הודעות
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    00:43   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. נכון הערכה מקצועית של הראיות, ואילו הרכילות של הספינולוגים מטעם, היא חסרת משמעות  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  


#ראש פרויקט ביבי צדיק315: אפשר להאמין רק ל"ישראל היום" ערוץ 20 ול"גלי ישראל". מה משותף לכולם?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
29927 הודעות, 198 מדרגים, 348 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    01:21   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. אז אל תתייחס אליה , הכל טוב. הובן היטב כבר שהאמת מעניינת אותך כשלג דאשתקד  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SomeOne2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.6.14
790 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:53   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. ההגנה פשוט מרסקת את הפרקליטות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
31281 הודעות, 213 מדרגים, 425 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בחשון תשפ''ב    23:55   19.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. מתסכל שאי אפשר להעלות אשכולות על משפט נתניהו, בגלל שאין מקור עיתונאי אחד שמדווח מהמשפט.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
במדינה דמוקרטית הדיווח הזה היה בום על קולי: מיכל קליין הודתה שהייתה הענות חריגה בוואלה, לא לנתניהו, לבוג'י הרצוג (כינרת בראשי)


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
29927 הודעות, 198 מדרגים, 348 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    01:25   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. ידידי , אין תקשורת בארץ , יש מפלגת שמאל שקוראת מסרים באולפן ומארחת שמאלנים נוספים  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
שיחזקו את ה"תזה" שלהם . קל.

לו היו עושים עבודתם נאמנה ולא מבזים את המקצוע היתה כאן ממשלה מזמן , היה כאן תיקון משפטי נרחב , היה כאן ניקוי אורוות רציני , איש לא היה חומק מחקירה .
לתקשורת כוח עצום והיא משתמשת בו כדי להרע למדינה ולא להועיל לה .

גם לא במשפט ככ חשוב בו האמת על מה שקורה בתוך אולם בית המשפט בחקירה נגדית לא מעניין את כתביה/שופריה הבזויים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צידלקט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.10.20
2920 הודעות, 22 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    00:08   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. מה באמת ערך העדויות שמבוססות על 'ההוא אמר כך' אם פשוט אפשר לשאול את 'ההוא'(ישועה)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אולי רוצים את זה בשביל ההצגה, מי יודע.


לפעמים, אתה צודק וכולם טועים, אבל האם אתה בטוח שזה הפעם?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KobyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.10
6961 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    01:49   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. וואלה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דולב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.14
9524 הודעות, 66 מדרגים, 125 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    01:54   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. גם היום אני לא מבין מה מביך בזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כתבו עליה כמו על איזה סלבריטאית בשפה לא מכבדת אז היא אמרה שהיא אדם עם תואר ופסיכולוגית. כל אדם אם היה נרדף עשרות שנים על כל פיפס היה מגיב בהרבה פחות אלגנטיות קל וחומר אישה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בבב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.12
30328 הודעות, 79 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    06:48   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. שלא לדבר על כך שכל אדם שני במדינה שמע לפחות פעם אחת צעקות כגון אלה.  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
אבל רוצים לבזות, אש מהנדסים לאנשים את המוח שמדובר במשהו חריג.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM
חבר מתאריך 13.9.20
876 הודעות
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    12:07   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. ביזו אותה רק כי הייה רעייתו של נתניהו.  
בתגובה להודעה מספר 48
 

וכל להקת הפמניסטיות בפרוטה לא פצחה פה כששפכו את דמה בגסות. הכל כשר כשמדובר בצד הימני של המפה.
טינופות. לא ישרור שלום בינינו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
10333 הודעות, 55 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    06:49   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. מה שרוב הקוראים לא מבינים זה שזה לא משנה כלום. מספיק שיוכיחו שני דברים: 1. שוואלה עשו משהו עבור נתניהו. 2. ש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נתניהו עשה משהו רגולטורי עבורם. זה לא משנה אם וואלה פינק גם אחרים, לא על זה התיק. התיק הוא על זה שוואלה פינקו את ביבי במספר הזדמנויות והוא בתמורה ניצל את כוחו ונתן להם הטבה בשווי מיליארדים. את זה יצטרכו להוכיח במשפט ועד כה זה לא הוכח ולא הופרך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בבב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.12
30328 הודעות, 79 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    12:32   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. כתב האישום מדבר על 'היענות חריגה', לא על סתם 'מתן'  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
אם לא מוכיחים 'היענות חריגה' אין אישום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
83458 הודעות, 338 מדרגים, 559 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    07:02   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. זה❓  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
קלטת הפסיכולוגית'



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלילן מהמלין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.09
4421 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    08:14   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. הנה דוגמה לצביעות האופינית לרלב - ללעוג לח''כ פינטו האידיוטית זה איסור חמור.  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
ללעוג לשרה נתניהו זה מצווה...

צריך לחקור את התופעה הפתולגיות הזו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלילן מהמלין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.09
4421 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    07:04   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. כל התיק בנוי על סיפור שישועה סיפר לעצמו בראש, סיפור שהוא מכר גם לאחרים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ולא נעים להגיד, אבל נראה שאין לסיפור הזה שום קשר למציאות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
9083 הודעות, 126 מדרגים, 252 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    07:59   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. יש רק דבר אחד שיותר מסעיר ומרגש את העדר הרלבי מאשר בנימין נתניהו וזה שרה נתניהו. למה? לאלוהי הכתות פתרונים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


בְּאֵין תִּקְשוֹרֶת יִפָּרַע עַם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
9083 הודעות, 126 מדרגים, 252 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    11:19   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. היום מיכל קליין בלקירה הנגדית הורידה פצצה על ליברמן 👇  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הבעיה שכנרת שהיא היחידה שמדווחת מבית המשפט נחשבת עכשיו מקור לא קביל ברוטר, ואילו גליקמן מסיבה כלשהי שאף אחד לא יודע ולא מצליח לנחש החליט להחרים את החקירות הנגדיות


בְּאֵין תִּקְשוֹרֶת יִפָּרַע עַם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
31281 הודעות, 213 מדרגים, 425 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    12:40   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. אני לא ליד מחשב וקצת עסוק. הנה מקור  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
https://twitter.com/avribloch/status/1450756115705339904?s=21


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
27012 הודעות, 163 מדרגים, 326 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד בחשון תשפ''ב    13:15   20.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. מסתבר שמהנדסי התודעה שלנו הם שקרנים פתולוגיים!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות