איזו משפחה: השבוע המופלא של האחים לבית פארקר

האחות הצעירה קנדס (35) הובילה את שיקגו לאליפות WNBA לראשונה אי פעם • האח הבכור אנתוני (46), אקס מכבי ת"א, קיבל קידום יוקרתי באורלנדו

קנדס פארקר. המנהיגה של שיקגו, צילום: Getty Images

אלופה אולימפית בקפיצה במוט, מדליסט זהב בשחייה מריו, מדליסט זהב בהחלקה אומנותית, שיאן העולם לשעבר בהטלת כידון, אחיות שזכו במדליות עם נבחרת ארה"ב בהתעמלות, מאמן ואלוף NFL, שני כוכבי פוטבול שזכו גם הם לאחרונה בסופרבול, אלוף UFC, המייסד של גיטהאב, בוב אודנקירק ("סמוך על סול"), שיאן הניצחונות ב"ג'פרודי!", שגריר ארה"ב בקוסטה ריקה, וגם נשיא לשעבר של הבנק העולמי.

רשימת האנשים החשובים שיצאו מנייפרוויל, אילינוי, עיר של 150 אלף תושבים (בערך כמו רחובות), ושאוכלוסייתה התפוצצה רק בשנות השישים, הייתה יכולה לפאר את קירות בית העירייה (או, ערך הוויקיפדיה) של ערים גדולות גם פי חמישה ועם היסטוריה עשירה בהרבה. אבל נייפרוויל יושבת ב"מסדרון הטכנולוגיה והמחקר" שמתפרש מערבה משיקגו על כביש 88. לכן גם גודלה של העיר הוכפל בכל עשור בערך החל משנות השישים, כשענפי הטכנולוגיה והמחקר צמחו בקצב מסחרר.

לכן, אגב, זה גם לא מפתיע שרשימת האח"מים שלה מורכבת ברובה המכריע מאנשים שנולדו בין שנות השישים לשמונים - למשפחות שהגיעו לאזור בעקבות עבודות מצוינות בתחומים המתקדמים הללו. וזה כולל את לארי ושרה פארקר, שהגיעו לשם ב-1988, וגידלו שם את שלושת ילדיהם, בהם הבכור אנתוני, והקטנה קנדס.

ויא אללה, כמה שהגנים של לארי ושרה, והבית שהם בנו, והסביבה של נייפרוויל, עשו עבודה מצוינת עם הילדים. אפילו עם הבן הסנדביץ', שאמנם לא יצא אגדת כדורסל, אז הוא פשוט נהיה רופא.

אנתוני פארקר. מהזרים האהובים ששיחקו כאן, צילום: Getty Images

אבל כמה שאחיו הגדול היה כדורסלן ענק, והשבוע קיבל קידום נוסף לעמדת עוזר הג'נרל מנג'ר באורלנדו מג'יק, וכמה שאחותו הקטנה היא ווינרית היסטורית, אפילו ההישגים הענקיים האלה לא מספרים את כל הסיפור. כי עם הפארקרים, זה לא ה"מה". זה ה"איך".

אנתוני - שבישראל שיחק רק במכבי ת"א - הוא אולי הזר הכי אהוב שהיה כאן אי פעם. תשאלו אפילו אוהדי הפועל. איזה הפועל שתרצו. וקנדס, שהעונה חזרה "הביתה" לשיקגו, וחתמה בסאן מה-WNBA כדי לפרוש קרוב לבית אחרי שהקריירה העצומה שלה בלוס אנג'לס ספארקס הגיעה לסיומה עם ירידה ביכולת, השלימה השבוע זכייה היסטורית באליפות ראשונה אי פעם של המועדון.

איך? היא עשתה זאת כשהיא כבר לא השחקנית הכי טובה בקבוצה אבל כן בהחלט המנהיגה. ועם דמעות בסיום. וכשבכל הזדמנות היא מזכירה את המאמנת האגדית שלה בקולג', פאט סאמיט, שהלכה לעולמה ב-2016 מאלצהיימר בגיל הצעיר של 64. מבט אחד על ה"איך" הוא כל מה שצריך כדי להבין ששרה ולארי עשו הרבה מאוד דברים נכון. כדורסל הוא רק במקרה אחד מהם.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קנדס חוגג אליפות, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר