תושבי הדרום זועקים כבר תקופה ארוכה שהם מרגישים מופקרים לנוכח הפשיעה הגואה באזור. תיעוד חריג מאתמול (ראשון) בלילה מספק סיבה נוספת לתחושת ההפקרות: רעולי פנים נכנסו לפיצרייה קטנה ומשפחתית בבאר שבע, שדדו אותה תוך שהם מאיימים על חיי העובדים והסועדים במקום - ומצטיידים לקראת הפשע הבא.

"עמדתי בקופה לקראת סיום, עמדתי כבר לסגור, וכשהסתכלתי ימינה ראיתי שני רעולי פנים נכנסים עם שתי אלות עבות מעץ", סיפר גיא נבון, עובד ב"פיצה רומא" בבאר שבע. "הם אמרו לי לשים ידיים על הראש ולהיצמד למקרר".

בשלב זה, סיפר נבון, רעולי הפנים נכנסו לאזור הדלפק על מנת לרוקן את הכסף מקופת בית העסק. "הם הסתבכו עם הקופה, ואמרו לי 'בוא תפתח לנו או שתקבל את זה לראש' ועשו תנועה עם האלות. בלי לחשוב פעמיים פתחתי וחזרתי אחורה. חשבתי 'רק שלא יפגעו בי רק שלא יעשו לי נזק', שייקחו את הכול".

לדברי נבון, האירוע היה מפחיד מאוד - אך לא מפתיע במיוחד. "לפני כשבועיים שדדו פיצוצייה במרחק כמה מאות מטרים מהפיצה. בעל המקום גם חטף מכות קשות והיה במיון". הוא לא מאמין שהמקרה הזה יהיה האחרון - "כי לא רואים אכיפה. השודדים לקחו ביחד עם הכסף גם שתי קופסאות של כפפות לטקס ואמרו לעובד השני: 'את זה אנחנו לוקחים לשודים הבאים'".