לקראת הפגישה עם פוטין: זו המחווה של ישראל לרוסיה - סרוגים

לקראת הפגישה עם פוטין: זו המחווה של ישראל לרוסיה

רגע לפני הפגישה של בנט ופוטין, בחדשות 12 דווח כי ראש הממשלה לוחץ להכיר במחוסנים שקיבלו את חיסון הקורונה הרוסי "ספוטניק V", כך שתיירים רוסים יוכלו להיכנס לארץ. במשרד הבריאות מתנגדים למהלך

author-image
לקראת הפגישה עם פוטין: זו המחווה של ישראל לרוסיה
  (צילום: שאטרסטוק)

מחווה לרוסיה: ישראל צפויה להכיר במחוסנים שקיבלו את חיסון הקורונה הרוסי "ספוטניק V" – כך דווח הערב (שני) בחדשות 12. במידה והמהלך יצא לפועל, תיירים רוסים שהתחסנו בחיסון המקומי יוכלו לבקר בישראל, זאת בכפוף לבדיקה סרולוגית בנתב"ג.

לפי הדיווח, ראש הממשלה נפתלי בנט לחץ בחודשים האחרונים על שר החוץ יאיר לפיד ושר התיירות יואל רזבוזוב לפעול בעניין, ודוחף לאשר זאת במהרה. מנגד, משרד הבריאות עדיין מתנגד לרעיון, מכיוון שיעילות החיסון הרוסי מוטלת בספק והוא לא קיבל אישור מארגון הבריאות העולמי או מסוכנות התרופות והמזון האמריקנית (ה-FDA), כפי שניתן לחיסונים של פייזר ומודרנה.

עוד באותו נושא

מתחילים בחיסונים של אסטרהזניקה | כל הפרטים


3

הדיווח הנוכחי מגיע לקראת הפגישה הצפויה של בנט ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שתתקיים בסוצ'י ביום שישי הקרוב. השניים ידונו בשורת נושאים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים הנוגעים לשתי המדינות, ובנושאים אזוריים חשובים, בראשם הגרעין האיראני.

הביקור מצטרף לשורת ביקורים מדיניים שראש הממשלה בנט הספיק בחודשים האחרונים: פגישתו עם נשיא ארה"ב ביידן, הפסגה בשארם א-שייח' עם נשיא מצרים א-סיסי ונאומו בעצרת האו"ם. לפני כחודש שר החוץ יאיר לפיד קיים ביקור מדיני במוסקבה, שם פגש את שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב, ועם אנשי שגרירות ישראל במוסקבה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
הילד המפגר בנט מהמר על ביטחון אזרחי ישראל
אורן | 18-10-2021 21:31
התנהגות של בנט היא הפקרות קיצונית
2
רוסיה כל יום שוברת שיא המתים מקורונה
אורן | 18-10-2021 21:32
בנט!! אתה מסכן את ישראל בכל תחום!!!
3
אוי ואבוי לנו....
שאול | 18-10-2021 23:31
אוי ואבוי לנו. אני מאוד מקווה שהפרסום לא נכון.
4
למה צריך מחוות כדי להפגש איתו?
דוד | 18-10-2021 23:45
איזה מתרפסים
5
גם את הרעיון הזה למד בנט מנתניהו כנראה
בנט חקיין עלוב | 19-10-2021 0:10
שום יוזמה מקורים ואסטרטגיה עצמאית או השגים כלשהם יש לבנט.. רק נהנה מההצלחות של נתניהו כך בקורונה לאחר הכלת 1300 מתים וחולים קשה ואלפי מאומתים תוך מחדל נתבג באוגוסט.. המגפה דועכת בגלל החיסונים שהביא נתניהו.. הנסיעות וההיסטוריה של השרים הם נסיעות למדינות שנתניהו הביא שלום עמם בהסכמי אברהם.. ואפילו עסקאות עם פוטין למד בנט רק מנתניהו.. חקיין עלוב ללא שום יכולות אישיות מלבד נוכלות ורמאות.. מעיתון כלכליסט: ישראל קנתה חיסונים לסוריה תמורת השבת הישראלית על פי דיווח בארהב, במסגרת העסקה לשחרורה של הישראלית מסוריה הסכימה ישראל לרכוש בכספה כמה מיליוני מנות של חיסוני ספוטניק נגד קורונה מרוסיה - כדי להעבירם לידי משטר אסד. לפי הדיווח, זהו החלק שנאסר לפרסום בשל דרישה רוסית. גורם המעורה בפרטים חשף: ישראל שילמה יותר ממיליון דולר. סוריה מכחישה
ההבדל שבנט נותן אותם לישראלים וביבי לסורים
חקיין עלוב ולא יוצלח | 19-10-2021 0:25
העיסקה של נתניהו הייתה לקנות אותם עבור הסורים.. והעיסקה של בנט להכיר במחוסנים שיכלו להתערבב בישראל.. יכול להיות שזה נכון בריאותית ואולי לא. וצריך לעשות זאת מבחינה מדינית ואולי לא .. אבל לך תסמוך על נוכל שהבטיח ניצחון על הקרונה והכיל 1300 מתים על ידי מחדליו הרבים.. וכל יכולתיו הם רמאות ונוכלות.. לעומת נתניהו מנוסה ועתיר הצלחות..
6
שוב מהמרים בחיי...
מולייר | 19-10-2021 8:15
שוב מהמרים בחיי אדם על גבם של אזרחי ישראל עם חיסון לא מאושר פשוט בושה הזלזול הזה בחינו
7
נוווו בנט עושה...
רועי | 19-10-2021 12:19
נוווו בנט עושה מחווה על חשבון בריאות הציבור וכספי הציבור לחיסון שלא קיבל אישור והולך לזרוק מליונים לפח איפה זעקת השמאל פח אשפה אחד גדול
8
איזה כבוד מלכים עשה פוטין לבנט ברוסיה
אזרח | 22-10-2021 23:20
השיחה התארכה 5 שעות שלוש שעות מעל המתוכנן כנראה זה היה מעניין לטובת מדינת ישראל ואזרחיה.