המשטרה מחפשת אחר גבר פקיסטני החשוד ששרף את שתי בנותיו וארבעת נכדיו בעודם בחיים. הסיבה: אחת מהן התחתנה עם בחיר ליבה, בניגוד לרצון האב.

על פי החשד, האב, מנסור חוסיין, הצית את הבית אותו חלקו האחיות, פאוזיה ביבי, בת 19 וחורשיד מאי, בת 35, במחוז מוזאפרגארה במרכז פקיסטן. כל ששת בני המשפחה נספו בשריפה, כמו גם בעלה של חורשיד. הסערה המשפחתית החלה לאחר שפאוזיה התחתנה עם מחובוב אחמד לפני כ-18 חודשים בניגוד לרצונו של אביה בנישואי אהבה כביכול, בניגוד לנישואים בשידוך.

כעת, המשטרה מנהלת מצוד אחר האב החשוד ברצח המזעזע של בני משפחתו. החוקרים סבורים כי גם אחיו מעורב במעשה.

"התקרית היא תוצאה של היריבות בין שתי המשפחות על נישואי האהבה", אמר השוטר עבדול מג'עד. בעלה של פאוזיה, אחמד, אמר למשטרה כי הוא לא היה בבית בזמן השריפה ומצא את הבית בוער כשחזר מהעבודה מוקדם בבוקר. "הייתי בנסיעת עסקים", הוא שיחזר, "כשחזרתי והייתי ליד ביתי, ראיתי אותו עולה בלהבות".

לדבריו, מנזור חוסיין ואחיו סביר חוסיין נראו בורחים מהמקום. הוא אף טען כי חמיו וגיסו לא היו מרוצים מהנישואים והם הציתו את ביתו מזעם. אחמד סיפר כי בנו בן הארבעה חודשים מת, יחד עם שלושת ילדיה של חורשיד בגילאי שנתיים, שש ו-13.

מהמשטרה נמסר כי הסיבה לשרפה נבדקת וכי גורמים רשמיים פועלים להבין מדוע אף אחת מהנשים או הילדים לא הצליחו להימלט כשהאש החלה להתפשט. על פי ועדת זכויות האדם של פקיסטן, מאות נשים בפקיסטן נהרגות על ידי קרובי משפחה מדי שנה בשל נישואים ללא הסכמה, או בניגוד לרצון משפחתן.