"התמכרתי לאופנה": גילינו מאיפה השמלה של רן דנקר מוכרת לנו

רן דנקר ממשיך לשבור את החוקים הנוקשים ובחר ללבוש שמלה בקליפ החדש שלו • "הביטחון בגבריות שלי וביצירה מאפשרים לי לפרוץ גבולות"

רן דנקר והשמלה, צילום: דורון ברסקי

הזמר רן דנקר עובר תקופה טובה במיוחד. לאחר שזכה בתואר איש השנה במוזיקה, והוציא את השיר שהפך ללהיט, "בית משוגעים", דנקר הוציא היום (שני) שיר חדש בשם "השמלה החדשה שלי" עם קליפ נועז ואופנתי במיוחד.

בקליפ המדובר, דנקר בן ה-37 מצולם בתיאטרון ירושלים, כשהוא רוקד ומשתולל ברחבי האולם ובמדרגות האדומות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ran Danker | (@randankerkhalil)

הקליפ מתחיל כשדנקר לובש טוקסידו שחור קלאסי ומחויט של המותג NAMES והוא שר על פריט מיוחד ששוכב בארון הרבה זמן שמשגע אותו והוא לא מפסיק לחשוב עליו. הפריט המדובר הוא כאמור "השמלה", וכשהשמלה נחשפת אנו רואים את דנקר לובש שמלת טוקסידו גרנדיוזית וחגיגית שעוצבה על ידי מעצבת האופנה הישראלית נינה דבש. את הסטיילינג ללוקים עשתה הסטייליסטית חומי פולאק, שגם עשתה את הסטיילינג לקליפ "שמח" של עברי לידר, שם גם המעצבת נינה דבש עיצבה את השמלות של הרקדניות.

ממבט ראשוני ומהיר, לא ניתן שלא להיזכר בשמלת הטוקסידו האייקונית שלבש השחקן והזמר ההוליוודי בילי פורטר לטקס פרסי האוסקר בשנת 2019.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Billy Porter (@theebillyporter)

דנקר אמר ל"ישראל היום" כי "זה לגמרי היה הרפרנס למראה שלי בקליפ. הראו לי את הלוק שלו, ולכולנו היה ברור באותו הרגע שזו השמלה החדשה שלי. המקום האישי שבו אני נמצא בו היום, הביטחון בגבריות שלי וביצירה, מאפשרים לי לפרוץ גבולות ללא היסוס, ולכן עפתי על זה בכל הכוח, וזה עושה לי ממש טוב".

"מאז ומתמיד אני מכור לאופנה ולכל מה שיש לה להציע, אני אפילו מעריץ אנשים שמתלבשים בסטייל. מעולם לא באמת נתתי לעצמי לעוף גבוה עם לוקים אופנתיים ומיוחדים ונשארתי מקובע בתוך הסטראוטיפים הגבריים והמאצ'ואיסטיים של החברה הישראלית, כי חשבתי שזה מה שיחזק את הגבריות שלי", מנמק דנקר.

השמלה של רן דנקר,

"ג'ינס וטי שירט שחור היה הלוק הבסיסי שלי, למרות שמעולם לא התלהבתי ממנו במיוחד. ברגע שהבנתי שמה שאני לובש לא באמת משפיע עלי, ולא מגדיר אותי בשום צורה, נתתי לעצמי לפרוץ בתוך האופנה. בתור אומן אני גם נהנה להתלבש במראות שהם בדמויות שונות משלי, ולעבוד ולשחק איתן. גם בהופעות שלי לאחרונה אני מתלבש אחרת, וזה ממש כיף לי. השמלה הזו בסופו של דבר היא מטאפורה, וזה עוד צעד בתהליך למתיחת גבולות החופש שלי", הוסיף.

אפשר להכריז עליך כאייקון אופנה?

"אני לא מתחייב שמעכשיו זה יהיה הקו, ושבילי פורטר הוא האייקון שיוביל את המראות שלי, אבל אני כן יכול לומר שטעמתי עכשיו מאופנה וסטייל, התמכרתי, ומפה אי אפשר לחזור אחורה".

דנקר פרסם בעמוד האינסטגרם שלו הבוקר את הקליפ החדש, שם הוא כתב "בתרבויות מסוימות, אנשים הלכו ערומים, ובתרבויות אחרות גברים ונשים לבשו שמלות. השמלה החדשה שלי היא עוד ביטוי לחופש שאני מאמין ודוגל בו. הזכות לחשוב אחרת להתלבש אחרת ולהיות מה שבא לך"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר